Huidstraling
Huidstraling.nl is dé webshop voor huidverbeterende producten: Wij bieden een productadvies op maat met ons huidadvies op afstand door een huidspecialist. Wij bieden o.a. de merken: Alpha-H, Babor, Beauty Pillow, Synergie Skin, Medik8, Marc Inbane, Thoclor Labs, WiQo cosmetics, Lycogel, Oxygenetix, Phitex en PCA Skin
Huidproducten Huidverzorging Make-up
9,9
Filter 71 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 51 met beschrijving

• Jellie
    Review voor Huidstraling

Altijd leuk om iets bij Marisa te bestellen

• Anna
    Review voor Huidstraling

Service en kwaliteit en snelle levering van producten

Dag Anna,

Hartelijk bedankt voor je recensie. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service, kwaliteit van de producten en de levering!

Marisa

• Hoe beoordeel je Huidstraling?

• Ellen
    Review voor Huidstraling

pakketje met lief kaartje erbij, zo leuk gepresenteerd, snelle service ook

Dag Ellen,

Hartelijk bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service.

Ik wens je een fijne avond toe!

• Rita
    Review voor Huidstraling

Het was een snelle levering, goed product, goede informatie, erg tevreden over Marisa 👍

Dag lieve Rita,

Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering, het product en over mij.

• Tineke
    Review voor Huidstraling

Uitstekende service, goed advies en mooi assortiment

Dag Tineke,

Hartelijk bedankt voor je recensie. Heel fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en het assortiment.

Een fijne avond toegewenst!

• Jacqy

HeleFijne service!

Dag Jacqy,

Hartelijk bedankt voor jouw recensie. Fijn dat je blij bent met onze service! Ik wens je veel plezier met jouw aankoop en een fijne dag toe.

• Tamara
    Review voor Huidstraling

Ik word altijd vrolijk wanneer de bestelling geleverd wordt. Een persoonlijk kaartje, mooi ingepakt en vaak nog een extraatje als verrassing.

Hi Tamara,

Bedankt voor je superleuke en enthousiaste recensie. Fijn om te horen dat je altijd vrolijk wordt van jouw bestelling!

Ik wens je een hele fijne avond en kijk uit naar ons volgende contactmoment.

• Alie
    Review voor Huidstraling

Snelle levering en tevens snel reactie op mail Top

Dag Alie,

Hartelijk bedankt voor jouw recensie. Heel fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en levering van jouw bestelling.

• Viola
    Review voor Huidstraling

Snelle levering, prachtig ingepakt en ik kreeg er samples bij. Ook zat er een lieve kaart bij, het kwam heel persoonlijk over. Heel fijn!

Dag Viola,

Heel fijn om te horen dat je blij bent met de service en jouw bestelling. Ik hoop dat je veel plezier gaat hebben van jouw producten en wens je een fijne avond!

• Puck
    Review voor Huidstraling

Snelle levering. Goede klantenservice en lief dat er een bedankt kaartje bij het pakket zat

Dag Puck,

Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te geven. Fijn om te horen dat je blij bent met mijn service. Heel veel plezier met jouw PCA Skin product en een fijne avond toegewenst!

• Hillegonda
    Review voor Huidstraling

Alles zoals je het je als klant kunt wensen.
    Correcte service, vriendelijkheid, hoge kwaliteits- producten. Chapeau!

Dag lieve Hillegonda,

Hartelijk bedankt voor je leuke en enthousiaste recensie. Heel fijn om te horen dat je tevreden bent. Ik kijk uit naar ons volgende contactmoment.

• Marjon

Fantastische service

Dag Marjon,

Hartelijk bedankt voor je positieve recensie. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service!

Ik wens je een hele fijne dag toe.

• Jannie
    Review voor Huidstraling

Kundig, vriendelijk, goede service, persoonlijk en meedenkend.

Dag Jannie ,

Hartelijk bedankt voor je positieve recensie. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering en service!

Ik wens je een fijne avond toe.

• Mia
    Review voor Huidstraling

Vlotte levering met aardig kaartje erbij en fijne samples.

Dag Mia,

Ik wens je een fijne avond toe.

• Angelique

Hele goeie service

Dag Angelique,

Bedankt voor je recensie, fijn om te horen dat je tevreden bent over de service!

• Madelein
    Review voor Huidstraling

Zo blij ik bij Marisa ben gekomen. Mijn huid is door de behandelingen en producten ontzettend verbeterd.

Dag Madelein,

Bedankt voor je leuke recensie. Hartstikke fijn om te horen dat je zo blij bent met mijn huidbehandelingen en producten.

• Ylonka
    Review voor Huidstraling

Zeer snelle levering. De personal touch met het bijgesloten handgeschreven kaartje en de extraatjes worden erg gewaardeerd!

Dag Ylonka,

Bedankt voor je recensie! Fijn om te horen dat je tevreden bent en dat je de extraatjes waardeert. Veel plezier met jouw nieuwe producten en ik kijk uit naar ons volgende contact.

• Monique
    Review voor Huidstraling

Goed verpakt, proefjes en geschreven kaartje erbij. Altijd netjes, aanrader

Dag Monique,

Hartelijk bedankt voor je recensie. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service.

• Connie
    Review voor Huidstraling

Wat een mooie service, snelle levering, mooi ingepakt en een handgeschreven kaartje erbij als dank voor de aankoop. Dat geeft je als klant een fijn gevoel. Oogschaduw gekocht, een aanrader

Dag Connie,

Hartelijk bedankt voor jouw leuke recensie. Fijn om te horen dat je blij bent met de service en de levering. Bedankt voor jouw vertrouwen in mijn webshop en ik kijk uit naar ons volgende contact!

• Mariska
    Review voor Huidstraling

Snelle levering en altijd goede hulp!

Dag Mariska,

Bedankt voor je positieve recensie. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering en service!

Ik wens je een fijn weekend toe.