Huidstraling
Huidstraling.nl is dé webshop voor huidverbeterende producten: Wij bieden een productadvies op maat met ons huidadvies op afstand door een huidspecialist. Wij bieden o.a. de merken: Alpha-H, Babor, Beauty Pillow, Synergie Skin, Medik8, Marc Inbane, Thoclor Labs, WiQo cosmetics, Lycogel, Oxygenetix, Phitex en PCA Skin
Filter 181 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 103 met beschrijving

• Nadine
    Review voor Huidstraling

Persoonlijk bedankbriefje, leuke staaltjes bijgevoegd, besteld produkt zoals omschreven, snelle levering.

Dag Nadine,

Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw bestelling en over de levering.

Een fijne dag toegewenst.

• Joyce
    Review voor Huidstraling

DPD was onduidelijk over de bezorging en vrij laat maar het pakketje was heerlijk om te ontvangen met allemaal lekkere monstertjes erbij:)

Dag Joyce,

Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over jouw bestelling. Hopelijk gaat de levering van jouw pakket de volgende keer beter.

Een fijne dag toegewenst!

Marisa

• Hoe beoordeel je Huidstraling?

• Eveline
    Review voor Huidstraling

Alles top & leuke extraatjes, ik ben fan❤️

• Angelique
    Review voor Huidstraling

Mijn bestelling is snel bezorgd, precies zoals is beloofd. In het pakketje zat niet alleen het door mij bestelde product maar wat proefjes en zelfs een kaart met een persoonlijke boodschap. Echt top!

Dag Angelique,

Hartelijk bedankt voor je review, fijn om te horen dat je pakket snel is bezorgd en je blij bent met de extra's.

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe.

• Merel
    Review voor Huidstraling

Geweldige snelle service, Persoonlijk en correct

Dag Merel,

Hartelijk bedankt voor je review, fijn om te horen dat je tevreden bent over de service!

Hartelijke groet,

• Petra
    Review voor Huidstraling

Leuke sale aanbieding en een mooi product

Dag Petra,

Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je blij bent met de aanbieding en het product.

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe.

• Stefanie
    Review voor Huidstraling

Snelle levering.Er zat een handgeschreven kaart bij en proefjes.Fijn die persoonlijke touch!

Dag Stefanie,

Hartelijk bedankt voor je review, fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering.

Ik kijk uit naar ons volgende contactmoment!

• Yvette
    Review voor Huidstraling

Goede service en snelle levering

Dag Yvette,

Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en snelle levering.

Een fijne dag toegewenst!

• Manon
    Review voor Huidstraling

Hele goede aanbieding voor mooie producten en bij ontvangst een heel lief kaartje van de eigenaresse

Dag Manon,

Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten en de prijs.

Ik wens je een fijne dag toe!

• Mandy
    Review voor Huidstraling

Net contact en goede service!

• Marianne

In één woord .SUPER....

Hi Marianne,

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service!

Lieve groet,

• Heleen
    Review voor Huidstraling

Geweldige service , top !

Dag Heleen,

Hartelijk bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service.

Een fijne dag toegewenst.

• TN
    Review voor Huidstraling

Weer heel tevreden over de bestelling. Goede service, snelle verzending en mooi verpakt!

Antwoord van Huidstraling

Hartelijk bedankt voor je review! Heel fijn om te horen dat de bestelling snel geleverd is en je tevreden bent met de service.

• Linda
    Review voor Huidstraling

Super snelle levering en heel mooi ingepakt. Een cadeautje om uit te pakken!

Hey Linda,

Super bedankt voor je review! Heel fijn om te horen dat het snel geleverd is en je het als een cadeautje ervaart om uit te pakken.

Lieve groet,

• Gerry

Dag Gerry,

Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je bestelling snel geleverd is en je tevreden bent.

Ik wens je een fijn weekend toe.

• Marja

Snelle levering.

• Fiona
    Review voor Huidstraling

Snelle levering en eerlijke producten. De foundation die ik gebruik, zit altijd mooi verpakt met een lief geschreven kaartje.

Dag Fiona,

Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en de service.

Ik kijk uit naar ons volgende contactmoment!

• Jolanda
    Review voor Huidstraling

zeker een snelle levering Top!

Dag Jolanda,

Hartelijk bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering.

• Monique
    Review voor Huidstraling

Snelle levering, goed verpakt. Fijn product ontvangen

Dag Monique,

Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en de levering. Ik wens je een fijne dag toe!

Marisa Dost

• Irene
    Review voor Huidstraling

Fantastische service. Altijd snel verzonden, een leuke attentie erbij met een persoonlijke kaart. Altijd een cadeautje om te krijgen. Aanrader!

Dag Irene,

Hartelijk bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Marisa Dost