Huis-accessoires
Huis-accessoires Geeft uw huis net dat laatste zetje. Wij maken het mogelijk dat uw huis echt als thuis aan voelt. U bent van harte welkom

• Perry

Top geregeld!

• Chantal
    Review voor Huis-accessoires

Vandaag mijn allereerste bestelling mogen ontvangen, wat een feestje was dat. Super service, erg vriendelijk aan de telefoon . Er was iets mis gegaan waardoor ze me gelijk belde en het ook super service gericht had opgelost. Dit is zeker niet mijn laatste bestelling. Net alles uitgepakt en ga denk ik zo nog maar wat leuke dingen bestellen.

• Hoe beoordeel je Huis-accessoires?

• Linda
    Review voor Huis-accessoires

Vandaag kennis met jullie gemaakt op de lente fair in de Ahoy Rotterdam. Wat een leuke winkel zeg!

• Lisaa
    Review voor Huis-accessoires

Ik heb de theelichten Pim besteld, maar dat is alweer bijna een maand geleden. Ik ben bezig met het veranderen van mijn interieur. Zo keek ik al maanden naar een ander tv meubel en niets leek geschikt. Het enige dat ik wél zeker wist, welk meubel het ook zou worden, de Pimmetjes zullen er staan!

Ik heb ze niet goedkoper gevonden en ook zeker niet met zo'n snelle levering! Website, verzending, product en prijs zijn perfect!

• Maartje Berenschot
    Geverifieerde klant van Huis-accessoires

Duidelijke website en goede levering.

• Simons
    Geverifieerde klant van Huis-accessoires

Snel geleverd, fijne service , blij met mijn gekochte ornamenten

• Ingeborg Kokken
    Geverifieerde klant van Huis-accessoires

Leuke webshop met mooie producten. Snelle levering

• Daniel Van Valen
    Geverifieerde klant van Huis-accessoires

Goede service en prima prijs. En je kunt ze ook nog bellen. Ook wel zo fijn als vragen hebt.

• Elly Reurekas

Snel geleverd

• Esther Amerongen
    Geverifieerde klant van Huis-accessoires

Snelle levering van mijn vazen. Goed verpakt ook! Netjes op de hoogte gehouden. Prima dus!