
Huis-accessoires
-
Danique
Helaas niet erg tevreden. Twee dienbladen besteld, begin December. Het was een backorder, dus begrijpelijk dat het wat langer duurt. Echter.. begin Feb nog niets binnen, ook geen enkele vorm van communicatie. In de chat de vraag gestuurd of het wellicht beter was om de hele bestelling te annuleren. Niets op terug gehoord, maar dezelfde dag 'ineens' een mail dat de tray's verzonden waren. Voelt alsof ik "vergeten" was. Ook het niet op de hoogte houden en niet reageren op berichten; ik zou niet snel nog eens bestellen.
-
Judith
Gelukkig alles snel opgelost
Antwoord van Huis-accessoiresGoedendag mevrouw Sieval,
Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat het verwarrend kan zijn en dat u graag snel duidelijkheid wilt. Gisteren heeft u aan het einde van de middag een e-mail gestuurd. Wij controleren onze mail ‘s avonds bijna niet, en dat was gisterenavond ook het geval. Daarom hebben wij uw bericht vanochtend direct beantwoord en meteen een oplossing aangeboden, zodat u de ontbrekende flessen fuel morgen al in huis heeft en niet langer hoeft te wachten.
Onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan helpen we u graag verder!
Met vriendelijke groet,
Synthia -
Hoe beoordeel je Huis-accessoires?
-
Aya
Gisteravond besteld, vanmiddag al in huis. Netjes verpakt!
Antwoord van Huis-accessoiresBedankt voor uw review! We waarderen het enorm en zijn blij om te horen dat uw bestelling snel en netjes verpakt is aangekomen. Veel plezier ermee!
Met vriendelijke groet, -
Coby Sastra
Geweldige service!!
Antwoord van Huis-accessoires⭐ Bedankt voor uw 5-sterren review! ⭐
We waarderen het enorm en zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Hopelijk zien we u snel weer terug!
Met vriendelijke groet, -
Remco
Bestelde verpakking was niet beschikbaar, en er werd kosteloos in meerdere kleinere verpakkingen geleverd. Contact verloopt ook buitengewoon vriendelijk en oplossingsgericht. Ik ben een fan!
-
Richard Foster-Dingley
Levering vertraging goed opgelost!
-
Marko Verzijden
Pas nadat ik het initiatief had genomen werd duidelijk dat mijn bestelling pas tegen het eind van januari geleverd kon worden. Van Huisaccessoires vernam ik al die tijd maar niets. Gelukkig was het wel mogelijk om mijn bestelling te leveren, maar dan in andere hoeveelheden verpakt alleen werd dat pas voorgesteld nadat ik het bedrijf had benaderd. Jammer dus dat je zelf moet gaan navragen waar de bestelling blijft en dat Huisaccessoires niet zelff op het idee komt om je op de hoogte te houden.
-
Jaap Tesink
Goed opgelost
-
Sharon
Super snelle levering, ook hele snelle reactie op wat extra informatie voor onze tweede lampenbestelling.
-
Mirjam Miedema
Product was niet leverbaar, keurig over gebeld. Andere product snel verzonden.
-
Marc Maes
Goed verpakt en zeer snelle en betrouwbare levering.
-
Nicole
Súper bedrijf, mooie producten en snelle verzending.
-
Peter Jansen
Echt goede service. Er was een probleem met mijn zending maar ik kreeg een persoonlijke mail om het probleem uit te leggen en te vragen wat ik wilde. Zo veel beter dat een automatische mail.
-
Linda Beker Bal
Goede service. Product was niet snel leverbaar maar een alternatief tegen dezelfde prijs wel. Akkoord gegeven en daarna heel snel ontvangen. Super service!
-
A. van Kasteel
Netjes en op tijd geleverd
-
Mgm Van der Sande
Duidelijke communicatie en goed afgeleverd.
-
Isabelle Daniels
Verzending vanuit verkoper duurde iets langer dan gewend, en levering ook, maar dat kwam door drukte bij pakketdienst. Heel blij met aankopen en zeker aan te bevelen!!
-
Raymon Rietveld
Super mooie winkel en veel producten top aanrader
-
Edger
Goede service en makkelijke om te bestellen.
-
Jaapio Dekker
Tip: als zaken op backorder komen, vermeld dat duidelijk voor het finale bestellen. Iedereen weet dan waar hij/zij aan toe is. Wees de eerste die actie onderneemt. Verder prima opgelost.