Huis van thee

Huis van thee

Huis van thee is een online winkel in de verkoop van losse thee, thee accessoires, theepotten, thee cadeaus en meer.
Filter 1614 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1108 met beschrijving

• Jose van Erum-Wiersma
    Geverifieerde klant van Huis van thee

keurig verpakt en geleverd ik ben zeer tevreden

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Zeer persoonlijk, goede service! Aanrader!

• Hoe beoordeel je Huis van thee?

• Iris
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Zeer ruime keuze. Snel bezorgd, zakjes thee goed verpakt in hersluitbare zakjes met "gebruiksaanwijzing" voor de juiste watertemperatuur bij de verschillende soorten. Ook heel goed geschikt als kadootjes. Aanbevolen!

• Isabella De Miranda
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Heerlijke thee in mooie bewaardozen

• Mariek Van der Drift
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Levering keurig met erg leuk persoonlijk kaartje én wat lekkers er bij. Nieuwe thee van de maand om testen. Alles perfect ingepakt. Super tevreden.

• Monique Rowaan
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Heerlijke thee, goed verpakt. Blikjes zijn echt prima om je thee vers te houden. Daarna kun je het blikje met de navul verpakking prima blijven gebruiken.

• Lomans
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Goede kwaliteit en persoonlijke noot bij aflevering.

• Eddy Hage
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Geweldige service,snel geleverd ,nette prijzen en (h)eerlijke producten.Ook heel attente welkomstkaartje en extra kadootjes,heel gezellig en uitnodigend om er lekker te blijven winkelen !!

• Patty Hillebrand
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Ruime keuze. Al diverse soorten thee geprobeerd. De een is nog lekkerder dan de ander. Snelle levering.

• Edwin Versluis
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Zag er goed en verzorgd uit. Zal zeker terugkomen.

• Helen
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Heerlijke Pu Ehr thee! Handig om een bewaarblik te kopen, kun je later alleen een navulverpakking kopen. Duurzaam verpakt en snelle service. En als bonus een klein zakje thee met de smaak van de maand en een persoonlijk bedankje. Ik ben niet echt van het online shoppen maar dit maakt het een stuk persoonlijker.

• Anneke Vandenberghe
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Bedankt voor het cadeautje!

• Dan
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Snelle levering, goed verpakt en een goeie service!!

• Koen Wieren
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Snelle levering, het pakket zag er erg verzorgd uit.

• Tim Wetting

Super fijne service

• Laila
    Review voor Huis van thee

Goede service en heel leuk verpakt met handgeschreven kaartje en lekker chocolaatje. Geeft het een persoonlijke touch en erg leuk om uit te pakken. Ik zal mijn thee spullen zeker vaker hier bestellen.

• Regina Van drogen
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Huis van thee heeft een ruim assortiment heerlijke thee en thee benodigdheden . De website is erg overzichtelijk en het is dus makkelijk bestellen . Je weet precies waar je bestelling is na bestellen

en waneer hij komt ...alles zit in een mooie verpakking dus ook heel goed kado te doen . Maar wat ik het allerleukste vind is de persoonlijke handgeschreven boodschap in je bestelling met een heerlijk chocolaatje en proefzakje thee . Denk dat ik de handgeschreven boodschap in deze digitale tijd nog wel het leukst vind maar ....om de prijs hoef je het ook niet te laten hoor !! Al met al ben ik zeer tevreden en zal zeker weer bestellen .

• Koos Waaijer
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Losse thee smaakt altijd beter dan verpakte zakjes.

• Bianca van Leuken
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Heerlijke thee, daar ga ik lekker van genieten! Bedankt voor de nette levering.

• Natascha Schouten
    Geverifieerde klant van Huis van thee

Snel geleverd, leuk presentje en lief persoonlijk kaartje.