Huisje65
Webshop in meubels en woonaccessoires
9,7
182 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 182 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Jolanda Heijkoop
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Perfect verpakt, bleef maar de geweldige vaas uitpakken,l. Maar deze shop is niet goed voor mijn portemonnee want ik ga er vast snel weer bestellen.
    Tof contact, supermooie website, gangbare prijzen en voor ieder wat wils.

  • Rachida Touffi
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Snelle levering!

  • Hoe beoordeel je Huisje65?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Monique Van Dijk
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Goede service .en snel bezorgd

  • Kelly xxx
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Zeer snelle en goede verzending.
    Super mooie artikelen.

  • Equinox
    Review voor Huisje65

    Snelle levering, dat wel. Dienblad heeft een gaatje, door ophangen tijdens verfproces. Staat niet op de site vermeld. Kun je ook niet zien op de foto. Zit een deukje in en oneffenheid. Binnen 2 minuten antwoord. Retour op bovenstaande afgewezen. Erg jammer....

    Antwoord van Huisje65

    Beste,

    We vinden het jammer deze review te lezen,
    Zeker omdat deze niet gebasseerd is op waarheid.
    Onlangs heb je bij ons een retouraanvraag gedaan voor een beschadigd product. De aanvraag is afgewezen met het bericht of je ons foto's zou willen sturen zodat wij het defect kunnen beoordelen. Zonder fotos kunnen wij helaas geen retourlabel aanmaken of een oplossing bieden.

    We hopen dat je alsnog de moeite wil nemen om de schade te fotograveren zodat we je verder kunnen helpen en verwijzen je graag naar de voorwaarden op onze website.

    DEFECT OF BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN:

    Mocht het zo zijn dat je een defect of beschadigd product hebt ontvangen dan dien je dit binnen 24 na ontvangst aan ons te melden. Je kunt dit doen door een e-mail te sturen naar: huisjenr65@gmail.com. We vragen je om duidelijke foto’s mee te sturen van het beschadigde/defecte artikel zodat wij het product kunnen beoordelen.

  • Bianca van Koot
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Snelle levering. Netjes verpakt

    Antwoord van Huisje65

    Fijn om te lezen en veel plezier met je klok 🙂

  • Grace Bagijn
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Prachtige vaas. Helaas was het andere artikel niet verkoopbaar. Werd daar netjes over bericht.

  • Nicole Westmeijer-Timmer
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Geweldige service. Via Instagram heb ik advies gekregen over wat er mooi zou staan op onze eettafel. Er werd goed meegedacht en de communicatie verloopt zeer prettig. Bij vragen krijg je snel een antwoord terug.

  • Anne t
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Snelle levering van mooie spulletjes

  • Linda
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Snelle service

  • Linda Neervoort
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Super service!

  • Karin Gall
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Geweldige webshop

  • Familie Rollé
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Vriendelijk geholpen. Alles was keurig met zorg en aandacht ingepakt.

  • Jassmina Boulaioune
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Super snel ! Ontvangen

  • Viv
    Review voor Huisje65

    Zal er nooit meer iets bestellen!

    Niet een schelpje was los er waren er meerdere, en dat is inderdaad geen gepaste oplossing, ik wou een nieuwe jullie zijden dat jullie deze niet hadden , op jullie winkelvoorraad staat nog 4. Als ik voor iets betaal verwacht ik een heel product en niet een product wat nog gelijmd moet worden!

    Antwoord van Huisje65


    Beste,

    We zien dat je al meerdere bestellingen bij ons hebt geplaatst. Onlangs ontving je een schelpenartikel waarbij één schelpje tijdens het transport los is geraakt. Schelpenartikelen zijn erg kwetsbaar, waardoor dit soort schade helaas soms kan voorkomen en buiten onze macht ligt.

    We hebben je toen twee oplossingen geboden: het artikel kosteloos retourneren zodat wij het schelpje op de juiste manier konden herstellen, of het schelpje zelf vastplakken. Helaas leken beide voorstellen niet naar wens te zijn geweest.

    Het is jammer dat er na meerdere bestellingen een negatieve recensie is geplaatst vanwege dit incident. Maar nooit een positieve recensie bij alle goede leveringen.

    Met vriendelijke groet,
    Huisje65

  • Lisanne
    Review voor Huisje65

    Mijn favo woonwinkel, super mooie items in hotel chique stijl. Enige minpunt is dat het niet goed is voor mijn portemonnee!

  • Joyce
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Prachtige spullen en snelle levering!

  • Hilde Vanuytsel
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Geweldige service en materiaal! Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop, super mooi dienblad. Een website naar mijn hart.

  • Ina Oldenburger
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Zien er echt prachtig uit de coffee pompons

  • INA Kolder
    Geverifieerde klant van Huisje65

    Ik ben zeer tevreden over de bestelling ik raad het ieder aan zo mooi