Hulzenvullers
Online verkoop van hulzenvullers en accessoires.
1.029 klantbeoordelingen

• Els Kruis

Fijn contact.

• Elzbieta Bakker
    Review voor Hulzenvullers

Prima producten en erg goede service bij garantie.
    Als voorbeeld : een Powermatic II sigarettenvuller gekocht.
    Ging na 1 jaar kapot, gebeld en de volgende dag een nieuwe ontvangen.
    Zat in de 2 jaar garantie, was geen probleem. Daarna kon ik de defecte machine retourneren. Kan alleen maar zeggen super shop !

• Hoe beoordeel je Hulzenvullers?

• Eric Konings

betrouwbaar

• Mulkers johnny

Snelle cervice

• Bart N
    Review voor Hulzenvullers

Het product was op voorraad en heeft er toch nog 3 dagen over gedaan om te arriveren. (Zending 2 dagen na betaling pas verzonden)Geen mailtje of telefoontje over de vertraging. Dan niet beloven dat het de volgende dag verzonden wordt. Product verder naar verwachting en werkt goed. (Zoet powermatic 3)

Antwoord van Hulzenvullers

Het is voor ons gebruikelijk om uw bestelling binnen 24 uur te leveren. Helaas kan ik niet meer achterhalen of dat bij u ook daadwerkelijk het geval is geweest en wat de precieze reden is geweest voor deze vertraging. Mijn excuses voor het ongemak.

• Dolf der Kinderen
    Review voor Hulzenvullers

Niet beloven dat het artikel binnen 24uur bezorgd word.

Antwoord van Hulzenvullers

We vinden het jammer om te horen dat uw bestelling is vertraagd tijdens het verzenden. Wij hebben de bestelling echter binnen 4 uur na bestellen overgedragen aan de bezorger. Alsnog mijn excuses voor het ongemak.

• Peter Van Wissen

n.v.t.

• Will rutten

• Demi van schijndel
    Review voor Hulzenvullers

Snelle levering en goede kwaliteit bakjes niet van dat goedkoop spul! Ben heel erg tevreden en zal hier zeker vaker wat bestellen!

• Danny

Goede service