Huwelijks Accessoires

Huwelijks Accessoires

Ooit wel eens zoveel leuke en originele huwelijksartikelen en feestartikelen bij elkaar gezien?
Huwelijks Accessoires biedt jullie de meest uitgebreide collectie van heel Nederland. Van bedankje tot tiara, van kousenband tot taarttopper.
We nodigen jullie heel graag uit om ons complete assortiment te bekijken in onze webwinkel.
Ook verkrijgbaar in Disney uitvoeringen.
9,3
Filter 572 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 360 met beschrijving

• Rudy
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Mooie accessoires, goede prijs, vlotte levering.

• Mj
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Mooie bedankjes, denken met je mee, super levering. verzendkosten zijn wel aan de dure kant

Antwoord van Huwelijks Accessoires

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te plaatsen, heel fijn om te horen dat u gelukkig bent met de bedankjes en de snelle levering.
    U geeft aan dat de verzendkosten wel duur zijn, dit vind ik heel erg vreemd om te horen aangezien u geen verzendkosten heeft betaald, uw bestelling was gratis verzonden.
    mvg team Huwelijks Accessoires

• Hoe beoordeel je Huwelijks Accessoires?

• Patricia Beek
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Snelle levering en blij met de bestelling.

Antwoord van Huwelijks Accessoires

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze hele mooie beoordeling te plaatsen, heel fijn om te horen dat u gelukkig bent met uw aankoop en onze service.

• L. Hahn
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Bestelling zeer vlot in huis

• Christiane Van Goubergen
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Correcte levering . Heel mooie doosjes !

• Ria van Wijk

snelle en nette levering

• Diana Van Didden
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Ze hebben de bestelling persoonlijk gebracht, nadat ze ons daar per mail van op de hoogte hadden gebracht. Echt helemaal super en de ketting ook.

Antwoord van Huwelijks Accessoires

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze super mooie beoordeling te plaatsen, heel fijn om te horen dat u gelukkig bent met onze service uw aankoop.

• Natascha Hendriks
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Super leuk! Goede service en ophalen op een gewenst tijdstip!

• Gladys
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Getint bruidspaar gekocht voor het 50 jarige huwelijk van mijn ouders. Het product was zorgvuldig verpakt. Veel leuke reacties gekregen!

Antwoord van Huwelijks Accessoires

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze zeer mooie beoordeling te plaatsen, heel fijn om te horen dat u gelukkig bent met uw aankoop en onze service.

• Mieke Dijkstra
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Duidelijke site, leuke producten en snelle verzending. Ook heel zorgvuldig ingepakt.

• R. de Groot
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Gouden jubileum bedankje in organza zakje. Zakje was wel wat kleiner dan wij gedacht hadden!

Antwoord van Huwelijks Accessoires

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te plaatsen.
    Vervelend om te horen dat de zakjes kleiner waren dan u had gedacht. Misschien had u de afmeting in het artikel beschrijving over het hoofd gezien, want de aangegeven afmeting klopt wel met wat u heeft ontvangen.

• Joke Both
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Vlotte levering. Keurig ingepakt.

• Gerard Van Haften

Heel mooi

• geen
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Prima sortering en perfecte levering.

• Harry ter Braak
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Ontzettend netjes aangeleverd, keurig verpakt. 👍

Antwoord van Huwelijks Accessoires

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze hele mooie beoordeling te plaatsen, fijn om te horen dat u gelukkig bent met uw aankoop en onze service.

• Chantal Meijer
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Super fijn dat jullie het geboorte knuffeltje van mijn zoon nog op voorraad hadden, aangezien hij 10 jaar geleden geboren is en zijn knuffeltje verloren is gegaan. Bedankt voor de snelle verzending

Antwoord van Huwelijks Accessoires

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze zeer mooie beoordeling te plaatsen, fijn om te horen dat u gelukkig bent met uw aankoop en onze service.

• Storm
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Snelle levering, leuk product, prijs / kwaliteit top!

Antwoord van Huwelijks Accessoires

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie beoordeling te plaatsen, fijn om te horen dat u gelukkig bent met uw aankoop en onze service.

• Marijke Daanen
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

geweldige mooie cadeaus, snelle levering. Ben zeer tevreden

Antwoord van Huwelijks Accessoires

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze super mooie beoordeling te plaatsen, fijn om te horen dat u gelukkig bent met uw aankoop en onze service.

• Bart
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Voor ons 50 jarig huwelijk een leuke bestelling gedaan.is goed verpakt aangekomen.

• Anny
    Geverifieerde klant van Huwelijks Accessoires

Voldoet aan de verwachting.