Huwelijksposter.nl

Huwelijksposter.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Huwelijksposter.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 01-06-2023 stopgezet

8,9
  • Ruud
    Geverifieerde klant van Huwelijksposter.nl

De poster werd speciaal en snel ontworpen, het contact was fijn. Het resultaat is erg mooi geworden en was een leuk cadeau om te geven!

• Marrit van der Burgh
    Geverifieerde klant van Huwelijksposter.nl

Een week voordat we de poster nodig hadden namen we contact. Er werd snel gereageerd en duidelijk gecommuniceerd en meegedacht. We zijn erg blij met het snelle resultaat! Een prachtig en bijzonder cadeau om te geven.

• Floortje
    Geverifieerde klant van Huwelijksposter.nl

Een ontzettend origineel en romantisch cadeau. Heel fijne communicatie en supersnelle verzending. Ik kom zeker nog een keer een cadeau uitzoeken!

• Mathilde
    Geverifieerde klant van Huwelijksposter.nl

Goede service, heel tevreden over eindresultaat

• Kim van Steeg
    Geverifieerde klant van Huwelijksposter.nl

Contact was super fijn en snel. We werden betrokken bij het proces van het maken van de poster en ook was deze snel in huis.

• Sandra de Best
    Geverifieerde klant van Huwelijksposter.nl

Persoonlijke hulp en super snelle levering!

• Elline

Geweldige service en kwaliteit

• astrid van der starren
    Geverifieerde klant van Huwelijksposter.nl

De poster is zooooooo gaaf. De gouden kleur lijkt heftig maar in het echt heel chique en mooi. Top cadeau

• Samantha Heiwegen
    Geverifieerde klant van Huwelijksposter.nl

Geweldige service. Reageren super snel.

• Loecke Dedel

Alle
    Medewerking gekregen om het extra snel te krijgen voor een bruiloft.

• Anna Blok
    Geverifieerde klant van Huwelijksposter.nl

Fijne,goede en snelle service! Vragen worden vlot beantwoord en er word meegedacht! Heel fijn,zeker een aanrader

• Thom

Goede kwaliteit posters

• Martine de Graaf-Hamerslag
    Geverifieerde klant van Huwelijksposter.nl

Contact was goed. Alle vragen werden beantwoord en het resultaat is prachtig! We kijken er naar uit ons bijzondere kado te gaan geven.

• Marjo
    Review voor Huwelijksposter.nl

Heel mooie posters, van uitstekende kwaliteit. Goede service, snelle levering.
    Het perfecte cadeau voor het bruidspaar!!