Hygiene-Stations

Hygiene-Stations

Bij Hygiene-Stations vind u hoogwaardige en kwalitatieve producten op het gebied van hygiëne op de werkvloer. Met de huidige maatregelen is de noodzaak om hygiëne op de werkvloer te waarborgen groter dan ooit te voren. We hebben een ruim assortiment van eenvoudige tot luxe gepersonaliseerde hygiënezuilen en desinfectiepalen, losse dispensers, navulling en mondkapjes. Wij onderscheiden ons door persoonlijke service, aangemeten advies en snelle levering.
9,0
Filter 151 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 91 met beschrijving

• Joop Kooijman
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Snel geleverd. Mondkapjes goede kwaliteit.
    Maar de bril beslaat ook nog.

• G. Gonzalez
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

• Hoe beoordeel je Hygiene-Stations?

• Erik De bree
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Betere en eerlijkere communicatie. Ik heb zeker niet het idee dat ik opgelicht ben maar wanneer ik xxl kapjes bestel en dan deze kleine mondkapjes krijg is dat zonde van mijn geld. kan net aan mijn mond bedekken:(

Antwoord van Hygiene-Stations

Beste Erik,

Wat vervelend dat onze producten niet naar wens zijn geweest. We proberen altijd juiste informatie te verstrekken bij onze productinformatie. Blijkbaar hebben we dat in deze niet goed gedaan en dat betreuren we. Stuur ons gerust even een mailtje dan kunnen we kijken naar een oplossing! Groeten, HS

• Michel Berclouw
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Goed passend mondkapje en zeer snelle levering

• Nanny Bogaerts
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Prijs kwaliteit verhouding is prima

• Charl Braam

!!!!!

• Karel Coppiens
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Goed product en snelle levering

• Ineke De Vries
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Goed product en heel snel in huis .

• Edward van Haperen
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Bestelling zoekgeraakt maar zonder probleem op nieuw verzonden. Echt TOP service. Dit is wat je noemt een winkel die doet wat ze zeggen. Super aanrader met goede producten.

• Ida Planting

Goede sevice