Hygiene-Stations

Hygiene-Stations

Bij Hygiene-Stations vind u hoogwaardige en kwalitatieve producten op het gebied van hygiëne op de werkvloer. Met de huidige maatregelen is de noodzaak om hygiëne op de werkvloer te waarborgen groter dan ooit te voren. We hebben een ruim assortiment van eenvoudige tot luxe gepersonaliseerde hygiënezuilen en desinfectiepalen, losse dispensers, navulling en mondkapjes. Wij onderscheiden ons door persoonlijke service, aangemeten advies en snelle levering.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 26-05-2023 ingetrokken

9,0
Filter 153 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 92 met beschrijving

• A Janssen
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Lang moeten wachten, geen communicatie ook niet bij vaker navragen van mijn kant. Uiteindelijk het product ontvangen. Deze is lawaaierig zeker tov de vorige. Bij de vorige was de communicatie en zorg vele maken beter. Jammer

• Joop Kooijman
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Snel geleverd. Mondkapjes goede kwaliteit.
    Maar de bril beslaat ook nog.

• G. Gonzalez

• Erik De bree
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Betere en eerlijkere communicatie. Ik heb zeker niet het idee dat ik opgelicht ben maar wanneer ik xxl kapjes bestel en dan deze kleine mondkapjes krijg is dat zonde van mijn geld. kan net aan mijn mond bedekken:(

Beste Erik,

Wat vervelend dat onze producten niet naar wens zijn geweest. We proberen altijd juiste informatie te verstrekken bij onze productinformatie. Blijkbaar hebben we dat in deze niet goed gedaan en dat betreuren we. Stuur ons gerust even een mailtje dan kunnen we kijken naar een oplossing! Groeten, HS

• Michel Berclouw
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Goed passend mondkapje en zeer snelle levering

• Nanny Bogaerts
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Prijs kwaliteit verhouding is prima

• Charl Braam

!!!!!

• Karel Coppiens
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Goed product en snelle levering

• Ineke De Vries
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Goed product en heel snel in huis .

• Edward van Haperen
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Bestelling zoekgeraakt maar zonder probleem op nieuw verzonden. Echt TOP service. Dit is wat je noemt een winkel die doet wat ze zeggen. Super aanrader met goede producten.

• Ida Planting

Goede sevice

• Greet van der Neut

• Catrien Verbrugge

• Rianne de Wit
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Levertijd welke aangegeven wordt op de website nakomen

Beste Rianne,

Wat vervelend dat je een matige ervaring met ons hebt gehad. Het is de laatste weken helaas enorm druk geweest bij PostNL waardoor zij helaas langere levertijden hebben dan normaal. We balen hier ontzettend van maar dit is helaas buiten onze macht. Hopelijk kunnen we je in de toekomst terug zien als tevreden klant.

Groeten, HS

• H Weber
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Bestelling word niet geleverd en per telefoon niet bereikbaar.

Geachte heer Weber,

Wat enorm vervelend dat uw pakketje niet goed is aangekomen. Volgens onze laatste gegevens zou deze nu binnen moeten zijn. Het is de laatste weken helaas drukker dan normaal bij PostNL waardoor er meer fouten/vertraging ontstaat bij hen. We hopen dat uw negatieve ervaring omgezet kan worden naar een positieve.

Mocht u verder nog opmerkingen hebben dan kunt u altijd even contact met ons opnemen.

Groeten, HS

• Elly Derks

• CH
    Review voor Hygiene-Stations

Goed en snel geleverd. Product werkt naar behoren.

• Johan Holwerda
    Geverifieerde klant van Hygiene-Stations

Goede levering. Producten waren netjes verpakt.

• Marina de Vries

Prima en snel