IMPERIO Cosmetics

✔ Haarwax
✔ Babyhaar-stick
✔ Accessoires

IMPERIO:
Nooit meer een slechte haardag!
Haarproducten Haarscosmetica Haarverzorging

• Bob
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Ik ben eigenaar van een kapsalon in Amersfoort.
    Ik heb met de imperio producten getest,en ben er zeer tevreden over. De vezels zijn uitermate geschikt voor mensen die wat allergisch zijn voor andere soorten vezels. Deze hebben een andere basis waardoor ze geen allergische reactie geven. Ook heb ik het uitgroei (bijwerken) product getest door het aan mensen mee te geven. Iedereen was er enthousiast over en wil er mee door gaan. Mijn professionele mening is,dat dit een zeer goede productenlijn is en absoluut de moeite waard om mee te gaan werken. Na gebruik verkoopt het zichzelf door de hoge kwaliteit. Ik wilde dit als professional toch even melden.
    Succes!

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Super, Bob. Dankjewel voor je mooie woorden!

• Gina
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Betrouwbare webshop! Fijne communicatie en snelle levering, dank je wel Olaf! Fijne product ook natuurlijk, moet binnenkort weer een bestelling plaatsen ;)

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Gina, bedankt voor je review. We zien je bestelling graag tegemoet. Ciao, Olaf 🔝

• Hoe beoordeel je IMPERIO Cosmetics?

• Kim
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Door de persoonlijke benadering, de snelle service/levering en natuurlijk een goed product, voor mij de reden om bij Olaf online te blijven bestellen!

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Kim, dankjewel voor de mooie beoordeling. Heel fijne week en veel succes met je haar. Groet, Olaf van IMPERIO

• Manon
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Haarvezels Top product! Alsmede de service , mijn verstuiver deed het niet meer naar verwachtingen, zonder probleem een nieuwe opgestuurd gekregen! Ik ben een "nieuwe"en tevreden klant !

Hoi Manon, dankjewel voor je review. Stel dat zeer op prijs! Olaf van IMPERIO

• Caspar
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Geweldige service! Op een vraag van mij kreeg ik supersnel een persoonlijke video-boodschap met uitleg.

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Super om te horen Caspar!

Dankjewel voor jouw 5 ⭐⭐⭐⭐⭐

• Ron
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Top producten, en geweldige service. ben er supper blij mee :)

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Ron, super dat je er zo blij mee bent. En bedankt dat je zo'n trouwe klant bent. 🙏🏻🤩 Olaf van IMPERIO

• Victor

Geweldige product

Hoi Victor, dankjewel en fijne dagen alvast! Groet, Olaf van IMPERIO

• Elly Helleman
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Snelle levering. Heel tevreden over het door mij bestelde product!

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Elly, dankjewel! Super dat je even de tijd en moeite hebt genomen om een review achter te laten. Wordt zeer gewaardeerd! Olaf van IMPERIO 🤩

• Hans
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Snelle levering en uitstekend product

Dankjewel Hans voor je ⭐⭐⭐⭐⭐ Olaf van IMPERIO

• Carla Westerbeek
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Snelle levering en heel erg tevreden met het product! Dit doet wat het beloofd!

Dankjewel Carla! Heel veel succes met je haar. Olaf van IMPERIO

• Joyce Kools Loriaux
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Vaste VIP klant, ben super tevreden. Fijne produkten die doen wat ze beloven! Durf weer met mijn haar door weer en wind te gaan 🤩

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Joyce, dankjewel voor je mooie review. Fijn dat onze producten je meer zelfvertrouwen hebben gegeven 🤩

• Shakina
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Vandaag binnen gekregen en gelijk uitgeprobeerd. Ik zag meteen groot verschil en heb gelijk reclame gemaakt voor moeder. Ook een goede service als je vragen heb en super leuk zo een persoonlijke kaartje bij het product. Bedankt!

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Heel graag gedaan, Shakina! Fijn ook dat het zo goed voor je werkt, daar doen we het voor. 🙂 Olaf van IMPERIO

• Miranda
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Ongelooflijk! Wat wordt je haar vol van de haarvezels van Imperio. Makkelijk aan te brengen. Snelle levering en ik waardeer de persoonlijke benadering, zoals het persoonlijke kaartje bij de bestelling. Top!

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Miranda, wat super om te horen. Dank je voor je review en nog heel veel succes met je haar. Fijne dag, Olaf van IMPERIO

• Henry
    Review voor IMPERIO Cosmetics

De voor en na foto’s die je regelmatig tegen komt bij diverse producten komen niet overeen met de werkelijkheid maar wel bij Imperio. Ik was enorm verbaasd over het resultaat en uiteraard erg blij daarmee.
    Inmiddels weet ik dat ook de service erg goed is en ook de communicatie.
    Hier ga ik zeer zeker vaker bestellen, wat mij betreft een absolute aanrader dus.

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Henry, wat goed om te horen. Dankjewel voor je review en we blijven ons best voor je doen! Fijne dag 🙏 Olaf van IMPERIO

• Brigit
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Snelle levering, zeer goed product de haarpoeder heel erg blij mee voor de 2e keer besteld. Heb meerdere andere poeders gebruikt maar geven erg af, deze is echt top! Wil graag de haar vezels eens gaan proberen naar alle mooie berichten hier, dat dan voor de volgende keer. Maar bestelling was niet aan de deur afgeleverd maar op een afhaalpunt wat kilometers hier vandaan ligt. En heb het dus door iemand anders moeten laten ophalen…dus mijn aanbieding 3 voor de prijs van 1 was voor mij niet echt een aanbieding meer☺️

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Brigit, fijn dat je zo blij met onze producten bent. De haarvezels zijn ook super (ik heb ze zelf ook) maar dat komt inderdaad misschien nog wel. Sorry voor de ervaring met de bezorging, dat is heel vervelend. Daarom helemaal bedankt voor de 5 ⭐ Fijne dag 🙏 Olaf van IMPERIO

• Herma
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Snelle levering, heel blij met de poeder, daar ik een zware allergische reactie krijg op alle soorten haarkleuring, met deze poeder kan ik de paar grijze plukken bedekken.

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Fijn Herma! Goed te horen dat onze producten zo goed voor je werken. Heel fijne dag ☀️ Olaf van IMPERIO

• Maaike
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Goede informatie, snelle verzending en ruimte voor het stellen van persoonlijke vragen. Top!

Hoi Maaike, dankjewel voor je mooie woorden. Fijne dag 🙏Olaf van IMPERIO

• Bjorn
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Over het algemeen beschik ik over een volle haardos. Maar natuurlijk ben je als man onzeker over de kleinste dingetjes. Hierbij bied de IMPERIO Precisiekit een goeie uitkomst voor mijn inhammen. Hierdoor lijkt mijn haarlijn een stuk voller dan voorheen. Top product, en kan het iedereen aanbevelen.

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Inderdaad Bjorn, dankjewel voor jouw bijdrage en 5 ⭐-en. Groet en veel succes met je haar 🍀 Olaf

• Anna
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Volgende dag geleverd! En top produkten!👍🏻👍🏻👍🏻

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Anna, heel leuk om te horen! Dankjewel voor je beoordeling. Groet en veel succes met je haar 🍀 Olaf

• Marga Ross
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Supersnelle levering van het bestelde product

Hoi Marga, dankjewel 🤩 Groet en veel succes met je haar 🍀 Olaf