IMPERIO Cosmetics

✔ Haarwax
✔ Babyhaar-stick
✔ Accessoires

IMPERIO:
Nooit meer een slechte haardag!
9,4

• Janette
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Goed product de haarvezels. Mijn kruin kan ik er wat makkelijker mee wegwerken. Blij mee👍

• Sylvia
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Snelle verzending. Uitgroeipoeder dekt uitstekend en werkt perfect.

Dankjewel, Sylvia! 🤩

• Hoe beoordeel je IMPERIO Cosmetics?

• Marjan
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Uitgroeipoeder besteld om m'n grijze haren bij te kunnen werken, vind het een mooi product en het blijft goed zitten! Nu hoef ik minder vaak mn haar te verven: heel fijn. Kleur die ik had besteld bleek toch wat te licht, online ook wat lastiger te beoordelen natuurlijk, heb gebeld en prima service want kreeg de dag erna al een tint donkerder opgestuurd, kosteloos! Echt helemaal top!!

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Marjan, dankjewel voor je mooie review! Ik hoop dat je nieuwe kleur helemaal top is! Fijn weekend, Olaf

• Annthe
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Fijne producten, correcte prijzen, snelle levering.

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Dankjewel Ann! Heel fijn om te horen. Heel veel plezier met je haar.

• Marga van Haren
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Super blij met de haarvezels, haarspray, en vele producten wat je kan kopen. En wat een service. Olaf reageert zelf en super snel.
    Ik had kale plekken en dun haar gekregen van de chemo, ik had al vele producten uitgeprobeerd en toen kwam ik IMPERIO tegen wat ben ik blij met mijn haar vezels van IMPERIO en al het andere producten, ik ga weer met vol moed weer naar buiten omdat door de haarvezels mijn dunne plekken en kale plekken verbergen.
    Er zijn mensen die geloven het niet maar als ik het laat zien zijn ze zeer verbaasd. Echt ik raad het aan.

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Marga, wat geweldig om te horen. Dankjewel dat je zo'n trouwe klant van me bent. En ik hoop dat je nog jaren blijft. Zo fijn dat je weer gewoon met zelfvertrouwen naar buiten kunt 😍 Fijn weekend alvast!

• Conny
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Top product, ik heb nu de haarvezels, volume spray en de poeder voor je uitgroei. Gebruik het pas 1 week maar ik ben super tevreden hierover.

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Conny, we hopen dat je nog heeeeel lang klant blijft. Welkom bij de familie.

• Zana
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Geweldige service en de beste producten

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Zana, wat goed om te horen. Dank je voor je 5 sterren en fijne dag.

• Sjaan
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Haaruitgroeipoeder gekocht. Heel tevreden ermee en kan niet anders zeggen dan uitstekende service.

Hoi Sjaan, dankjewel voor je ⭐⭐⭐⭐⭐! Groet, Olaf van IMPERIO

• Annemarie

Wat een fijn product!
    Mijn zelfvertrouwen heeft een ware boost gekregen sinds ik de haarvezels gebruik. Voorheen kon je door mijn haar mijn schedel zien, dat is nu verleden tijd.
    Ik zou bij de eerste aankoop niet bezuinigen op het pompje. Je kunt daarmee veel gerichter de vezels daar “spuiten” waar ze nodig zijn.

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Annemarie, super om te horen! En leuk dat je ook zo blij bent met de verstuiver. Groet, Olaf van IMPERIO

• Anne-Marie
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Super product uitgroeipoeder dekt echt geweldig
    Geeft het haar ook een vollere look

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Anne-Marie, dankjewel voor je mooie woorden. Fijne dag!

• Karin
    Review voor IMPERIO Cosmetics

De haarpoeder is echt een topproduct, raad ik een ieder aan met dunner wordend haar!

• John
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Gister besteld en vandaag geleverd

• Francy
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Ben zeer tevreden, snelle levering van het bestelde product.

Hoi Francy, dankjewel! Fijn dat je tevreden bent. 🤩

• Erna
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Geweldige service bestelling komt snel en mooie producten ben blij met olaf

• Ellen
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Geweldige service! Mijn bestelling kon ik niet op tijd ophalen bij het DHL-servicepunt omdat ik dezelfde dag met vakantie ging. Na 7 dagen werd het teruggestuurd naar Imperio. Na mijn vakantie heb ik contact opgenomen met Olaf van Imperio. Hij bood aan om de bestelling alsnog naar mij te sturen en de verzendkosten hoefde ik niet te betalen. Top service!
    Imperio hairfibers zijn handig doseerbaar en helpen goed de plekken met dun haar te camoufleren. Ik ben er heel blij mee!

• Maikel
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Goede service eerste keer verkeerd besteld en mag deze gratis retourneren en ruilen snelle en goed service

• Paul
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Werkt perfect en is een boost voo je zelfvertrouwen!

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Paul, dankjewel voor je mooie beoordeling. En inderdaad, het is een grote boost voor het zelfvertrouwen van duizenden mannen en vrouwen 🚀🤩 Groet van Olaf

• Jore
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Top service, top producten! Verkeerde kleur besteld per ongeluk en zonder twijfel sturen ze een nieuwe toe… Ga zo door!

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Jore, dankjewel voor je reactie. En uiteraard sturen we een nieuwe als het niet de goede kleur blijkt te zijn. Hoort bij onze kleuromruilgarantie 😀🚀🧔

• Domenico Aquino
    Review voor IMPERIO Cosmetics

Mooie prijzen goede service snel geleverd

Hoi Domenico, dankjewel voor je ⭐⭐⭐⭐⭐ Groet, Olaf

• Ron
    Review voor IMPERIO Cosmetics

In eerste instantie verkeerde kleur gekozen, dit aangegeven en kreeg gelijk de volgende dag een andere kleur opgestuurd en die was wel goed.top product bedankt Olaf!

Antwoord van IMPERIO Cosmetics

Hoi Ron, superfijn om te horen dat je nu de goede kleur hebt 🥰 Hebben we onze kleurgarantie niet vioor niets!