ISH Jewels
Handgemaakte edelstenen sieraden van ruwe edelstenen voor de dromers, doeners en levensgenieters. Mooi om cadeau te geven of te krijgen. ISH Studio: Rotterdam
Filter 144 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 112 met beschrijving

• Sabine Both
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

Nog nooit een pakketje binnengekregen wat echt een cadeautje was om uit te pakken. Supermooi!! En heel erg blij met mijn aankoop

• Tijn Verplanke
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

Er waren door een fout bij DHL wat bezorg problemen gekomen, maar het contact met ISH Jewels was super. Ze bleef erg vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. De ring zelf is ook echt geweldig, mijn vriendin is er ontzettend blij mee.

• Hoe beoordeel je ISH Jewels?

• Emma Zweers
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

Prachtige smaragd ring laten maken met een as houdertje waarin mijn vaders as zit. Heel professioneel en mooie kwaliteit!

• Laura Dubbeldam
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

snellen levering en de service is goed. ik heb al meerderen sieraden gekocht en ben nogsteets erg blij met mijn aankopen

Antwoord van ISH Jewels

Dank je wel voor je mooie review! Heel leuk om te horen dat je zo geniet van al je ISH Jewels sieraden. Liefs, Mandy

• Monique Lubbers
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

Ik had het armbandje op een bepaalde dag nodig en had dat ook gemaild. Het is een mooi, dun armbandje en het was er keurig op tijd, waarvoor dank! Het armbandje bleek te klein, maar dat wordt prima opgelost. We mogen het armbandje terugsturen en dan wordt het langer gemaakt.

Antwoord van ISH Jewels

Dank je wel voor je review. Wat fijn dat het sieraad op tijd binnen was!

Over de maat van het armbandje, het armbandje mag je gewoon retour sturen zodat ik deze kosteloos voor je op maat kan maken (deze service biedt ik voor alle sieraden aan op de website).

De armbandjes zijn gemaakt voor een gemiddelde pols maat. Mocht je een kleinere of grotere maat nodig hebben, kan je dit gewoon aangeven tijdens het bestellen. Dan kan ik het armbandje helemaal passend op maat voor je maken. Dit staat ook op de website aangegeven. ☺️

Liefs, Mandy

• Nous
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

Prachtige smaragd zo ontzettend blij mee

Antwoord van ISH Jewels

Dank je wel voor je mooie review! Heel veel plezier van je prachtige gouden ruwe Smaragd ring!

• Marissa Kaastra
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

Super fijn contact met een heel mooi eindresultaat!

Antwoord van ISH Jewels

Dank je wel voor je mooie review! Wat leuk om te horen.

• robin van steenbergen
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

geweldige service en ik ben superblij met de aankoop! ik kan de mooie sieraden en de fijne website aan iedereen aanraden:) Hee erg bedankt nog!

Antwoord van ISH Jewels

Dank je wel dat ik dit mooie custom armbandje voor je moeder mocht maken. ♥

• PAKKEND C. van Luxemburg PRIVE

Sublieme service

Antwoord van ISH Jewels

Wat een mooie review. Dank je wel!

• Thomas G.
    Review voor ISH Jewels

Groen hartje van smaragd met zilveren ketting besteld. Van eerste steentje was de kleur niet zo naar onze wens (smaragd heeft veel natuurlijk kleurverschil). Was geen probleem om te ruilen en Mandy heeft zelfs foto's van de andere opties gestuurd zodat we konden kiezen. Super service en prachtig sieraad!

Antwoord van ISH Jewels

Hi Thomas, Dank je wel voor mooie review! Heel veel plezier ervan.

• Chris van Loon

Top service, mijn bestelling was 3 dagen later al in huis

Antwoord van ISH Jewels

Wat fijn om te horen! Dank je wel voor je mooie bestelling en compliment.

• jennemieke snijders
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

Ik had de verkeerde ringmaat besteld omdat ik er niet uitkwam met de juiste maat: heb sinds m'n kindertijd geen ring meer gedragen. Ben ondertussen uiterst zorgvuldig geholpen. De ring mag terug en ik krijg een nieuwe. Dus da's erg fijn.

Antwoord van ISH Jewels

Wat een fijne review! Dank je wel. Heel veel draag plezier.

• Nathalie
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

Dit was mijn 2de bestelling bij ISH Jewels en net als bij de eerste bestelling ben ik erg fijn en vooral persoonlijk geholpen. Mandy geeft fijn advies, reageert snel en maakt het sieraad helemaal naar jouw wens.

Antwoord van ISH Jewels

Hi Nathalie, Dank je wel voor je mooie review. Wat een prachtige ringen combinatie is het geworden. Heel veel plezier ervan.

• Mitra
    Review voor ISH Jewels

Hele fijne ervaring gehad bij ISH jewels. Een prachtig custom armbandje kunnen maken voor onze vriendinnengroep. Ontzettend goed geholpen door Mandy, veel geduld, meedenken, snel reageren op emails en snelle levering! Ontzettend blij.

Antwoord van ISH Jewels

Hi Mitra, zo bijzonder om dit prachtige custom armbandje voor jullie te mogen maken. Dank je wel voor het vertrouwen en de mooie review.

• Bart Oosthoek
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

Goede service en snel geleverd.

Antwoord van ISH Jewels

Fijn om te horen, dank je wel voor je mooie review!

• Stephanie
    Review voor ISH Jewels

Zo ontzettend tevreden van de mooie ringen en armband! Met zorg gemaakt en heel verfijnd. Een echte aanrader! Supertevreden, dankjewel!

Antwoord van ISH Jewels

Hi Stephanie, wat een fijne en lieve review. Dank je wel. Heel veel plezier ervan.

• JEM
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

Prachtig sierraad, vrouw is er hartstikke blij mee dus ik ook ;)

Antwoord van ISH Jewels

Zo leuk om te horen, dank je wel voor je mooie review!

• Jolein
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

Dacht goed mee, snelle en zorgvuldige levering. Mooi ingepakt!

Antwoord van ISH Jewels

Fijn om te horen. Dank je wel!

• Alexander Kiers
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

Prima service en snelle levering

Antwoord van ISH Jewels

Dank je wel voor je 5 sterren review!

• Yolanda
    Geverifieerde klant van ISH Jewels

Geweldig mooi bedrijf. Prachtige en eerlijke sieraden en een hele lieve eigenaresse.

Antwoord van ISH Jewels

Ah zo lief! Dank je wel voor al je mooie bestellingen, leuke mailtjes en deze prachtige review!