IZINQ
IZINQ ontwikkelt en produceert hoogwaardige producten die jouw leven van extra comfort voorzien. Naast het leveren van kwalitatieve producten, streven wij ook in onze service verlening naar de hoogste kwaliteit.
Ons team schakelt snel en is oplossingsgericht. We verzenden onze producten naar Nederland, België en Duitsland.
9,4

• Rene Van Wensen
    Geverifieerde klant van IZINQ

snelle levering communicatie super en klantvriendelijk

• M Embregts
    Geverifieerde klant van IZINQ

Prima prijs goed product en mooie producten. reageren snel duidelijk en helder op vragen.

Beste M Embregts,
    dank voor je mooie beoordeling!

• Hoe beoordeel je IZINQ?

• Ronald Slobbe

Snel en correct

• mp remmen
    Review voor IZINQ

Perfecte service van IZINQ. Ik heb in het verleden 2 steps afgenomen waarbij bij 1 van de steps het display is uitgevallen buiten de garantie termijn. Step langsgebracht en binnen een week weer in perfecte staat thuis ontvangen. Wat een goede service, super!!!!

Antwoord van IZINQ

Bedankt voor je mooie review MP. We doen uiteraard ons best om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen.

• Laura Van Dam
    Geverifieerde klant van IZINQ

Naast een supersnelle levering, ook topservice. Na 3 maanden deed de step het niet meer. Ik stuurde een email met vragen, kreeg gratis de nieuwe onderdelen opgestuurd (binnen 1 dag!) en de step was weer gemaakt. Ik kan niet anders dan aangeven : wat een topbedrijf!

Antwoord van IZINQ

Hi Laura, dank voor je mooie review. We proberen altijd ons best te doen om onze klanten zo goed mogelijk te helpen!
    Groet,
    Iris

• Pawel Kaczynski

Good service

• Nick Kilanowski
    Geverifieerde klant van IZINQ

Retour beleid bestaat niet bij hun, step 2u gebruikt en erna bedacht, het koste me nog 75€. Geen aanrader voor mij

Antwoord van IZINQ

Beste Nick, wat jammer dat je de moeite hebt genomen om deze negatieve review achter te laten. Zoals uitgebreid met je besproken, heb je een product aangeschaft en pas na het gebruiken bedacht dat je financieel eigenlijk geen ruimte hebt voor een dergelijk product. Wat je ook met je besproken hebben, is dat door het gebruik van het artikel, wij dit niet meer als nieuw kunnen verkopen aan onze klanten. Dat begreep je ook en je zag daarbij in dat een waardevermindering inderdaad terecht was. Wij vinden het daarom extra teleurstellend dat je vervolgens de moeite neemt om een dergelijke review achter te laten.

• JUAN KIEFFER

super!

Antwoord van IZINQ

Dank voor je mooie review Juan

• philip

snelle levering

• Bakker
    Geverifieerde klant van IZINQ

Snelle reactie op mails en prettig dat we de step in Nijkerk hebben kunnen ophalen.

• Ties Kruize

• Marc Gelders

Heel goede service

• Erik Saesen
    Geverifieerde klant van IZINQ

Heel snel en correcte levering

• Ronald Slobbe
    Geverifieerde klant van IZINQ

Aan de webshop en verzending is niks mis mee. Alleen de vervoerder is niet zoals het hoort. (DPD) Gisteren bericht gehad dat het afgeleverd was. Nou niet bij mij. Van DPD na mail nog niets gehoort

• Selime Erdem
    Geverifieerde klant van IZINQ

Bestelling niet bezorgt en wordt gevraagd of ik ff zelf bij afhaalpunt wil informeren

Antwoord van IZINQ

Zoals besproken, super vervelend dat DPD het pakket is kwijt geraakt. We hebben dit ondertussen ook financieel opgelost met je.

• Herma De Haan

Goede en snelle service

Antwoord van IZINQ

Hoi Herma, dank voor je mooie review

• Kevin De Prins

snel en correct

Antwoord van IZINQ

Hi Kevin, dank voor je mooie review

• Sem
    Review voor IZINQ

Wienig geld voor veel step

Antwoord van IZINQ

Hi Sem, dank voor je mooie review. Graag vernemen we van je wat wat we nog beter hadden kunnen doen om een 5 sterren review te krijgen.