Ideetron b.v.
Bekijk alle reviews en keurmerken van Ideetron b.v. en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,6

• Eric
    Review voor Ideetron b.v.

Ze sturen het product niet op. Er staat op hun webshop dat je de bestelling de dag erna al ontvangt, maar daar is niks van waar.
    Ik heb op 23 januari besteld, het is ondertussen 26 januari en ik heb zelfs nog geen bevestiging gekregen dat ze iets verzonden hebben.

Als nieuwe klant is dit zeer teleurstellend, ik hoop dat ze dit kunnen goedmaken.

• Danny Jonkman
    Geverifieerde klant van Ideetron b.v.

Hele goeie prijs kwaliteit verhouding.

• Hoe beoordeel je Ideetron b.v.?

• Stefano Romani

Everything OK, fast shipping

• Jordy Bisschop
    Geverifieerde klant van Ideetron b.v.

Bestelling is netjes afgehandeld en geleverd

• Gerwin Vlijm
    Geverifieerde klant van Ideetron b.v.

Snelle levering en de verkoopafdeling nam contact op dat een voordeelbundel, voordeliger was en zette de bestelling direct om en storte het voordeel ook direct terug. Geweldige service en heel tevreden

• Paul den Boer
    Geverifieerde klant van Ideetron b.v.

Snel antwoord gegeven om de vragen die ik had gesteld + snelle levering + netjes kabel op maat.

• Gerard Aalderink
    Geverifieerde klant van Ideetron b.v.

Snelle verzending. Goede antenne. Ik had een 6dbi McGill antenne. Met cavityfilter en voorversterker. Het cavityfilter met m'n NanoVNA wat smaller afgesteld en geoptimaliseerd voor de McGill. Na vervanging door de 10dbi weer gemeten. Was perfect. Een perfecte dip in het midden van de Heliumband. Was beter dan ik gehoopt had :). Aantal bakens en rewards begonnen direct na ingebruikname op te lopen. Bij vergelijking zelfde bakens constateerde ik dat de RSSI 6 tot 8 db hoger was. De SNR 2 tot 4 db. Absolute aanrader.

Antwoord van Ideetron b.v.

Hi Gerard, Bedankt voor je positieve bericht. We hebben deze antenne een jaar of 7 geleden laten ontwikkelen voor het Europese LoRaWAN netwerk en Helium maakt gebruik van dezelfde frequenties. (Helium is ook LoRaWAN maar een apart netwerk). De antennes zijn geoptimaliseerd voor juist deze frequentieband en niet ook nog voor andere frequenties. Dit is de juiste keuze.

• Dirk Haverschmidt
    Geverifieerde klant van Ideetron b.v.

Goede service en duidelijke communicatie. De winkel is overzichtelijk, "extra's" m.b.t. montage e.d. zijn duidelijk omschreven.

• Richard
    Geverifieerde klant van Ideetron b.v.

Snelle probleemloze levering van antenne en kabel op maat. Heel attent rolletje vulcaniserende tape gratis meegeleverd.

• Benni Be

TOP!!

• Nikola Novak
    Geverifieerde klant van Ideetron b.v.

The initial email said I would receive a tracking number, but I didn't so I was a bit worried. The merchandise arrived, though, and all is well.

Antwoord van Ideetron b.v.

Hi Nikola, thank you for your positive feedback. The emails from Gmail are treated as SPAM by the mailserver of our shop since a few weeks. We are investigating the problem now. You can always reach us through our other communication channels. Our normal email server has no problem with Gmail so we can communicate. You can also try the chat. Enjoy your merchandise!

• Jos Buurman

Snelle service

• Martijn
    Geverifieerde klant van Ideetron b.v.

Goede service! En goede hulp!

• Bram Macharis
    Geverifieerde klant van Ideetron b.v.

Snelle levering, vriendelijke klantendienst.

• Arthur Florijn

S El g

• Gerben Drijvers
    Geverifieerde klant van Ideetron b.v.

Net en goed materiaal, de kabel netjes op maat gemaakt. Super ik ben er blij mee.

• Joep Heijmans

Snelle service

• Vincent Struik

Top service

• Joris Stouten

Super service.

• Michai Ramakers
    Geverifieerde klant van Ideetron b.v.

Snelle respons per email, nette levering.