Iezyshop
IEZY is de specialist op het gebied van producten voor sanitair en verwarmingen. Onze vernieuwde webshop bevat een ruim assortiment producten, waaronder koppelingen, filters, verbindingen en kranen. Handig wanneer u sanitair moet aanleggen of bezig bent met verbouwingen op het gebied van sanitair. Online koopt u snel en eenvoudig de gewenste materialen voor uw klus.

Alle producten bieden wij aan voor de beste prijs. Bij bestellingen boven de € 45,- profiteert u bovendien van gratis verzending van uw producten. Onze producten zijn vaak direct leverbaar vanuit ons magazijn waardoor een snelle levering gegarandeerd kan worden. Binnen 2 werkdagen leveren wij de bestelde producten bij u thuis!

• Martin Huissoon

Snelle correcte levering

• Paul Casman

Vlotte levering.

• Hoe beoordeel je Iezyshop?

• Herman Klein

Goede levertijd

• John v Leeuwen

Vriendelijk en meedenkend
    Je wordt terug gebeld bij knelpunten, geven dan uitleg.

• R. Amses
    Geverifieerde klant van Iezyshop

Top shop! Goede prijs/ kwaliteit!

• Frank
    Geverifieerde klant van Iezyshop

Al meerdere malen besteld , de prijs is eerlijk en laag voor nl begrippen. Jammer dat ik mijn bouwproject inmiddels af heb.

• M. Peters
    Geverifieerde klant van Iezyshop

Gewoon goede service, wordt altijd vriendelijk geholpen

• JJ de Groot

Snel en betaalbaar.

• Luc De Clercq
    Geverifieerde klant van Iezyshop

Product stemt niet overeen de met de foto. Er werden mij vlakke beugels geleverd i.p.v. beugels met een verval zoals weergegeven op jullie site-afbeelding. Ik vind dit niet correct.

Antwoord van Iezyshop

Beste Luc,
    Uw opmerking klopt. Ik leg u even uit het waarom. Wij zijn uit onze voorraad geraakt en onze magazijnier wist niet beter om het ander model mee te geven. Het product is hetzelfde alleen wijkt de beugel af. Inmiddels is de zending toegekomen , indien je ze nog niet gebruikt hebt geven wij de opdracht om ze terug op te halen en we storten u onmiddellijk het geld terug of als er nog tijd is stuur ik je het model van de website op. De bedoeling van onze magazijnier was goed maar het heeft iets anders uitgepakt. Dit zal dan ook niet mee gebeuren. Ik zal je privé ook nog antwoorden en kunnen we verder het gesprek voeren.

• Frank Wilting

Ziet er echt goed