Ik zocht een leuke beloning voor het lopen van de avondvierdaagse door begeleiders. Bloemen hebben veel te lijden tijdens zo’n loop. Daarom heb ik de solar-tulpen gekocht. Toch een bloem maar wel een ‘houdbare’ bloem. De bestelling ging vlot, de levering ook en de bloemen waren goed verpakt en kwamen heel aan
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Manda
- Saskia
Heel mooi,juist verpakt en netjes en super op tijd geleverd !
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Jan-Ruben
Echt super! Hele leuke traktaties voor de avondvierdaagse 😁
- Meijer
Hele goede service. Mooi ingepakt en een gezellig kaartje erbij en een snoepje. Dat maakt toch het verschil. Goed bezig!!
- Sanne
Al eerder hier besteld en tevreden. Snelle levering.
- Monique
Hele leuke traktaties!