Ik rouw van jou

Ik rouw van jou

Verkoop van rouw artikelen en troost geschenken om uw geliefden een hart onder de riem te steken. Om ze troost te kunnen bieden en te laten zien dat u er voor ze bent.
9,9

• Nathalie Keijzer
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Heel mooi beeldje.snel geleverd. Mooie cadeau verpakking.

• Dayony Goudzwaard
    Review voor Ik rouw van jou

Top! Snel geleverd!

• Hoe beoordeel je Ik rouw van jou?

• Floortje Leonora-Souman
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Een kleine vergissing was gemaakt bij het versturen maar al voor ik mij bestelling binnen had, werd er gebeld om het alvast uit te leggen en excuses te maken. Wat een fijne, warme service!

• Ilse
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Blij met de bestelling. Goed contact tijdens het proces. Lief aangepakt, echt alles met zorg. 💖

• Gerrie
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Prima geholpen en snelle levering.

• Reini Roeling
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Mooi gedenkroosje, met aandacht verpakt en verzonden.

• Dien 't Hart

Selle levering mooi symbool

• Jolande de Ridder
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Mooi roosje, precies goed waarvoor het bedoeld is .

• Klaziena
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Het beeldje welk ik gekocht heb, doet mij aan mijn zus en mij denken; alsof wij ervoor geposeerd hebben.

• CORA Govers Nugteren
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Order makkelijk te plaatsen. Supersnelle levering en persoonlijke en vriendelijke service.

• Betty Kwint
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Snel afgeleverd zijn mooie roosjes

• Marjan
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Prachtige producten, met aandacht en liefde verpakt ,en een pesoonlijk geschreven bedank kaartje bij je bestelling.

• Mia Van Aken
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

snelle levering. mooi boek .

• Mindel Smid
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Mooi ingepakt, een lieve kaart erbij. Goede service en mensen met een hart voor de zaak

• Ietje Bouwman

Het is zo mooi

• MR
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Snelle levering, mooi ingepakt en een kaartje en een klein engeltje erbij kado, heel mooi gedaan, waarvoor dank

• Nathalie Hillegers-van Oorschot
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Het roosje was netjes en met liefde ingepakt. Snelle levering

• Anja
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Steunbox volg je eigen weg gekocht,was niet zo netjes verpakt . Zou bij elkaar in een doosje zitten maar alles was los verpakt.Ik heb zelf nog doosje gekocht.Op de kaart stonden de namen niet die ik door gegeven had.Wel vriendelijke man aan de telefoon gehad ivm levering boekje.Al bij al viel het tegen .Ziet er op de site mooier uit...dan het is. Erg jammer.

• Kim Stootman
    Geverifieerde klant van Ik rouw van jou

Prachtig geschenk voor mijn beste vriendin die onlangs haar kindje verloren is. Onwijs snelle levering, met veel persoonlijke aandacht en met een lief berichtje verpakt. Bedankt!

• Vera
    Review voor Ik rouw van jou

Wat een prachtige ster heb ik ontvangen. Dank, ook voor het mooie cadeautje!