Ikwilvanmijnsoaaf.nl

Ikwilvanmijnsoaaf.nl

Ikwilvanmijnsoaaf.nl is een unieke webshop waar mensen snel én discreet SOA Thuis Testen kunnen bestellen. Wat maakt ons uniek? Bij een eventuele positieve test helpen wij de patiënt via onze BIG geregistreerde Arts aan een behandeling welke verstrekt wordt door alle BENU apotheken in Nederland.
  • Anoniem
    Review voor Ikwilvanmijnsoaaf.nl

Waanzinnige service! Dinsdag opgestuurd en Woensdag al de uitslag. Helaas positief maar medicatie verzorgd via een arts en de BENU apotheek en werd ook nog thuisbezorgd! Als je dan toch met dit probleem zit is dit wel weer een feestje

• Daan
    Review voor Ikwilvanmijnsoaaf.nl

De tests worden snel geleverd en met een hele duidelijke handleiding, zeker doorlezen, want er is goed nagedacht over gebruiksgemak. Als je alle stappen volgt is het simpel en gaat het gemakkelijk. Snelle uitslag!

• Hoe beoordeel je Ikwilvanmijnsoaaf.nl?

• P.
    Review voor Ikwilvanmijnsoaaf.nl

Ik ben zeer tevreden met de uitstekende service die zij bieden voor het afnemen van een SOA-test. De eenvoudige online check gaf snel inzicht in mogelijke risico's, gevolgd door het bestellen van discreet verpakte thuistesten. De snelle uitslag en inclusieve benadering maken het zorgproces toegankelijk en vertrouwd.

#ikhadeenSOA