Il Mandorlo
Webshop gespecialiseerd in exclusieve Siciliaanse delicatessen en handgemaakt Siciliaans aardewerk! Ook voor uw relatiegeschenken, cadeau- en kerstpakketten op maat. Il Mandorlo, Proef het échte Sicilië!
9,9
Filter 151 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 102 met beschrijving

• EPG
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Goede service en heerlijke originele producten. Warme aanrader!

• Petra Lelieveld
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Snelle levering, toch nog een Colomba voor Pasen! En wat was hij lekker 😋. Alles mooi ingepakt en heel verzorgd. Top!!!

• Hoe beoordeel je Il Mandorlo?

• Bahar
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en heerlijke producten!

• Dorothy Van Bakelen
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Mooi op tijd, goed verpakt! Super leuk cadeau!

• Vivian Østerlund Knudsen
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Ik blijf terugkomen bij Il Mandorlo, omdat het telkens weer perfetto is! Persoonlijke service, heerlijke Siciliaanse producten én altijd snel en met aandacht verstuurd. Bravo, Jan Willem!

• Tamara
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Heerlijke producten en mooi aardewerk voor een goede prijs. Snelle levering en een handgeschreven kaartje. Jan Willem helpt je ook bij het vinden van producten. Topservice!

• Anne Kirsten Steinhauser- Stoel
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Snelle levering, mooi verpakt en altijd met een persoonlijke note.

• Miguel Leal

Stelt nooit teleur

• Hubertus Dols
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Voortreffelijke en uiterst correcte service!

• Jurgen Boot
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Gewoon altijd goed. Iedere bestelling is met aandacht geregeld en komt perfect verpakt bezorgd aan. zeer tevreden...

• Rianne
    Review voor Il Mandorlo

Een paar keer per jaar bestel ik "mijn" Siciliaanse koffiebonen bij Il Mandorlo. Altijd een feestje als de bestelling komt, wat zal er in zitten, buiten wat ik besteld heb. Dit keer Siciliaanse koekjes, een hand geschreven kaart, en il giornale, ik vind dit zo'n lief gebaar. Dank je wel weer Jan Willem

• Gé en Barbara
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Als veelvuldige bezoekers van Sicilië is het heerlijk en fijn te weten dat je een uitvaladres hebt voor producten die na thuiskomst op raken. Snelle service en zeer redelijke prijzen met een persoonlijke afwikkeling. Mille grazie!

• Alihas
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

De chocloladerepen met peper, en de mandarijnenmarmalade zijn toppertjes. Het was binnen een dag bezorgd met een persoonlijk handgeschreven briefje, klasse.

• Annemarie Smits
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Snelle levering van )h)eerlijke producten, alsof ik weer op Sicilie ben!

• Sicilië fan
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Vlot antwoord op mijn vraag en de bestelling was goed verpakt en snel geleverd!

• Carmen Verzi

Perfetto!!

• Mrs. Dr. Joan van Hoof

chocolade is heerlijk!

• Miriam van Kruistum
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Snelle levering, uitstekende service, leuk zo'n persoonlijk berichtje bij je bestelling!

• Vivian Østerlund Knudsen
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Snelle levering. Zoals altijd waren de heerlijk Siciliaanse producten netjes ingepakt, met een lief persoonlijk bericht. Echt een aanrader!

• Lise-Lotte
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Het is altijd weer een feestje, met zorg ingepakt, een kleine attentie erbij en een handgeschreven briefje. Altijd weer een glimlach op mijn gezicht:)