Il Mandorlo
Il Mandorlo, specialist in exclusieve Siciliaanse delicatessen! Ook voor uw relatiegeschenken, cadeau- en kerstpakketten op maat.
Il Mandorlo, Proef het échte Sicilië!
9,9
Filter 35 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

• Rianne Plitscher
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Zoals elke keer, snel en makkelijk contact, snelle levering. En deze keer, bleek toen ik de bestelling opende, ook nog een presentje: choc uit Modica. Super aardig!

• Esther
    Review voor Il Mandorlo

Super service. Belde vrijdagmiddag de winkel met de vraag of zij tijdig kunnen leveren. Super vriendelijke ondernemer aan de telefoon die aangaf het vandaag direct op de post te kunnen doen. Zaterdagmiddag was het binnen. Daarnaast hebben ze hele mooie producten. Ik koop er zeker nog eens.

• Hoe beoordeel je Il Mandorlo?

• Maria Huigen
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Alles is even smakelijk en dan druk ik me nog voorzichtig uit....in alles proef je puurheid en zon. De schappen in de webwinkel raken ook steeds voller zodat je nóg meer lekkers kunt bestellen. Verder zeer snelle levertijd. Ik ben in ieder geval fan van il mandorlo!

• Ingrid Snitker
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Heel verzorgd en lekker !

• Lucas Wagenaar
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Uniek assortiment, mooie producten en goed ingepakt. Je krijgt er ook nog een hoop gratis extraatjes bij en de eigenaar is zelfs zo aardig om er een kaartje bij te doen om je persoonlijk te bedanken. Wordt zeer gewaardeerd!

• Dominique Tokaya
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

De met fantastische zorg ingepakte heerlijkheden was een waar kado!

• Aline Bouma
    Review voor Il Mandorlo

Snelle service, prettige en enthousiaste communicatie. Heerlijke producten!

• Rianne Plitscher
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Net als de vorige keer, ging alles weer super fijn. Ik wilde meer koffie bestellen dan dat er voorradig was in de webshop, maar na e-mail contact met Jan Willem, was ook dat weer opgelost. Fijn dat er persoonlijk contact is.

• Arine Van Der Lely
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Prachtige producten, mooi ingepaky met veel extra’s. Top webshop!

• Marjolein Breems
    Geverifieerde klant van Il Mandorlo

Producten snel binnen, heel veilig verpakt en een ontzettend gezellig pakketje met leuke extra's