Imkershop.nl

Imkershop.nl

Imkershop.nl is een jong bedrijf
dat er naar streeft
duurzame en milieuvriendelijke
imker producten
aan te bieden. Groen
ondernemen is topprioriteit.

• Theo Roozendaal
    Review voor Imkershop.nl

Vreemd dat er staat gegalvaniseerd of Aluminium met een prijs, de strip zijn van gegalvaniseerd ijzer en zeer matig van kwaliteit. Aluminium besteld en gegalvaniseerd geleverd, retour zenden komt voor mijn rekening hun fout ik betaal.

Antwoord van Imkershop.nl

Per abuis heeft de besteller helaas gegalvaniseerd aangevinkt en deze zijn conform zijn bestelling geleverd. Het klopt dat een van de vele spijkergaatjes in de afstandsrepen iets minder mooi gestanst was. Om e.e.a. te corrigeren is aangeboden de retour- en nieuwe verzendkosten te delen om zo de beoogde aluminium uitvoering toe te kunnen sturen.

• kees
    Review voor Imkershop.nl

Gemakkelijk en aangenaam "winkelen" op de site. Bovendien is 't bedrijf uitermate klantvriendelijk een tevens gericht op after sales.

• Hoe beoordeel je Imkershop.nl?

• Glenn
    Review voor Imkershop.nl

perfecte service, tijdens transport is een van de goederen spijtig genoeg beschadigd. Imkershop heeft direct een gepaste oplossing aangeboden. Top !!!!!!!

• Amanda
    Review voor Imkershop.nl

Kilo witte en kilo gele bijenwas op mijn gekozen dag geleverd. Ziet er goed uit. Zit in papieren zakken in een precies passende doos. Opgevuld met paar lege zakken (waar bloemzadenmix in had gezeten, waar ik nog een 1/2 tl zaadjes uit heb weten te wringen. Ga ik natuurlijk poten).
    Kan ik weer mijn eigen gezichtszalf maken (was,vaseline,amandelolie 1:1:1, roeren tot het weer gestold is). Ik heb ooit, 1-2jr geleden iemand aan de telefoon gehad van deze webwinkel. Heel vriendelijk. 👍🏻 Ik ga gele bijenwaskaarsen van een andere winkel proberen te bleken met norit, kijken of het dan bruikbaar is cosmetisch.

• M. Kleijer
    Review voor Imkershop.nl

De portokosten zijn wel erg hoog. Voor een bestelling van 167 euro betaald 7 euro en voor de retourzending nog eens 6 euro.

Antwoord van Imkershop.nl

Bedankt voor de feedback, wie weet kunnen we de verzendkosten in de toekomst in de productprijs verwerken.

• Romano
    Review voor Imkershop.nl

Prima service, denken mee en afhalen is zeer gemakkelijk gedaan. Daarnaast prima producten van goede kwaliteit

• G. Gerritsen
    Review voor Imkershop.nl

ondanks dat de bestelling behoorlijk vertraagd was (5 dagen), goed geholpen. Imkershop heeft meegedacht in oplossingen, top!

• h. van de Pol
    Review voor Imkershop.nl

helaas de bestelling geannuleerd, product op voorraad maar levering duurt langer dan een week. Communicatie mbt de voortgang is er niet, er kunnen goede redenen zijn waarom iets is vertraagd maar alleen Hemelvaart is naar onze mening onvoldoende. Communicatie is de sleutel

Antwoord van Imkershop.nl

Wat vervelend dat het zo lang duurde. De reden is dat het net toen even enorm druk was en daardoor een vertraging is ontstaan in de levering. We doen elke dag weer enorm ons best om alles zo snel mogelijk te verwerken en bij voorkeur nog dezelfde dag te verzenden. Helaas komt het soms voor dat bij een temperatuurpiek iedere imker opeens zijn producten wilt ontvangen ;-) Ik ben nog wel benieuwd waarom we een ster hebben ontvangen voor de aftersales, ik neem aan dat het annuleren vlot en netjes is verlopen?

• Francis Oosterveen
    Review voor Imkershop.nl

Prima service. Was een klein probleempje met een beroker. Dat is snel en keurig opgelost. Kinderoverall is van zeer goede kwaliteit.

• Paul Hulsbosch
    Review voor Imkershop.nl

Zeer uitgebreid assortiment en een uitstekende service. De transformator die ik had besteld om kunstraat in te branden was defect. Een telefoontje was voldoende om een nieuwe transformator op te laten sturen. Uitstekende garantie die je niet altijd ziet.