Imkershop.nl

Imkershop.nl

Imkershop.nl is een jong bedrijf
dat er naar streeft
duurzame en milieuvriendelijke
imker producten
aan te bieden. Groen
ondernemen is topprioriteit.

• Bernadet
    Review voor Imkershop.nl

Snelle levering in overleg, brede keuze aan producten

• Erwin Reeskens

snel en gemakkelijk

• Hoe beoordeel je Imkershop.nl?

• TJ
    Review voor Imkershop.nl

Beter advies leveren, betere maatvoering bij producten

Antwoord van Imkershop.nl

Beste Tim,

Bedankt voor je review. We hebben je aan de telefoon uiterst zorgvuldig geadviseerd. Om de juiste maat te kiezen is het belangrijk om de maattabel op de website te volgen en het advies via de telefoon. Retourkosten zijn altijd voor de koper, en bij kleding sturen wij gratis de juiste maat nogmaals op.

Daarnaast worden onze pakken al vele jaren met groot succes gebruikt voor bijen en eventueel wespen.

Met vriendelijke groeten,
    Chiel Versluijs, eigenaar Imkershop.

• Boy Bakhuys
    Review voor Imkershop.nl

Super service, Chiel denkt met je mee en komt je elke keer tegemoet als er iets in de bestelling afwijkt, niet klopt of tijdens het bestellen eens iets niet lukt. Al hun verpakkingsmateriaal is degelijk en gerecycled. Wat you see is what you get. Géén vervelende verassingen maar bloemenzaadjes:-)

• Wiebe Bijker
    Review voor Imkershop.nl

voortreffelijke service (bij een bestellingsprobleem)

• Ties
    Review voor Imkershop.nl

Ik had per ongleuk in twee etappes besteld dus een berichtje bij mijn 2e bestelling geschreven. Ze hebben alles samengevoegd en een cadeaubon gegeven ter waarde van de reeds betaalde verzendkosten. Erg attent.

• edon
    Review voor Imkershop.nl

mooi aanbod op de site . Alles wat je nodig hebt vind je hier. Super attent! Heb na mijn bestelling te plaatsen telefoon gekregen met de boodschap dat ik een verkeerde maat had besteld en het onderdeel noet ging passen op mijn kast. En dus de vraag om het juiste mee te geven . Top team 👌

• Caroline
    Review voor Imkershop.nl

Omdat ze heel snel leveren, professioneel en kwaliteit is naar wens.

• Robbie PIEKAR.
    Review voor Imkershop.nl

Super service!! medewerkers denken met je mee,snelle levering van de producten, beste kwaliteit producten, vragen over imkeren worden beantwoord. Redelijke prijzen .alles wat je no6heb is aanwezig.

• Bernard
    Review voor Imkershop.nl

Goede producten, snelle bezorgingen super attent.