Improve Your Health

Improve Your Health

STAY HEALTHY & BE HAPPY
Improve Your Health brengt pure, gezonde en biologische producten op de markt die de gezondheid bevorderen.
Naast voldoende bewegen en een gebalanceerd voedingspatroon zijn supplementen een prima aanvulling voor een healthy lifestyle.
We kiezen altijd voor de zuiverste en meest hoogwaardige grondstoffen zonder toevoegingen. Alleen de hoogste kwaliteit is goed genoeg.
“Stay healthy & be happy”

WIE ZIJN WIJ?
Improve Your Health wordt gerund door enkele food en health enthousiasten die zelf graag mooie producten gebruiken. Onze favoriete producten en merken hebben wij verzameld in deze shop.

9,1
Filter 85 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Wilma Smolders

Snelle lering

• M.C. Peze
    Geverifieerde klant van Improve Your Health

Snelle levering en fijne en goede producten.

• Hoe beoordeel je Improve Your Health?

• lievia van holderbeke

Snelle levering!!

• Henri Lipman
    Geverifieerde klant van Improve Your Health

Net voor half 9 besteld. Volgende dag geleverd. Erg snel. Helaas was er iets kapot in de doos. Mailtje gestuurd en kreeg zelf op zondag antwoord. Heel netjes. Kosteloos hebben ze een nieuwe opgestuurd. Snelle en goede service!

• G. Tesselaar
    Geverifieerde klant van Improve Your Health

Heel tevreden over de bestelling.

• Cindy Lokerse
    Geverifieerde klant van Improve Your Health

Ik had een aanbieding van magnesium olie gezien online maar kon het niet aanklikken. Na een mailtje kreeg ik te horen dat er nog 1 setje op voorraad was die ik via een link kon bestellen.
    Keurige service!
    Het pakketje werd helaas door DHL niet op de afgesproken tijd afgeleverd maar dat is een ander verhaal. Ik heb het product nu 1x gebruikt. Ik was er nog niet bekend mee. Het voelt een beetje tintelend aan na een paar minuten. Maar ik hoorde dat t normaal is.
    Overall tevreden met het bedrijf.

• Katarzyna Salamonska
    Geverifieerde klant van Improve Your Health

Product is almost expired and there was no information about it in the shop.

• Tom Reymen

Snelle levering.

• frans van impe
    Geverifieerde klant van Improve Your Health

heel slecht verpakt , waren flesjes zonder bescherming !!en een papier dat de bestelling moest voorstellen waar de helft niet op stond!!

• Ida Bouvrie
    Geverifieerde klant van Improve Your Health

Op tijd gekregen. Betaling ging prima