In de Hekken
In de Hekken Shop is al sinds 2012 dé webshop voor voetbalgerelateerde mode. De webshop is een initiatief van dezelfde mensen die ook de landelijk bekende voetbalsupporterssite In de Hekken hebben opgericht. Omdat we vonden dat onze boodschap daar niet zou moeten lijden onder commerciële initiatieven zijn we deze webshop begonnen. Na een tijdje weg te zijn geweest met deze shop hebben we besloten om nu toch echt door te gaan zetten zodat we ons blog weer reclamevrij kunnen maken. Lees je In de Hekken graag of volg je ons net als ruim 80.000 anderen op social media dan steun je de site direct door hier te winkelen.
Kleding, Accessoires

• Onno Jans
    Geverifieerde klant van In de Hekken

Prima levering, leuke gratis extra's!

• Andre Hartsema
    Geverifieerde klant van In de Hekken

Alles keurig verzorgd, van levering, mail, track & trace tot snelheid van levering. Een aanrader om prachtige Copa shirts te bestellen en ook niet onbelangrijk... Geen verzendkosten!

• Hoe beoordeel je In de Hekken?

• Jeroen
    Geverifieerde klant van In de Hekken

Bestelling met twee artikelen gedaan. Één artikel is op het bezorgadres bezorgd, het andere artikel op het factuuradres. Hierdoor komt het te laat bij de geadresseerde (was een cadeau). Het is goed opgelost door de Klantenservice door de kosten te vergoeden van het zelf moeten doorsturen. Foutje kan gebeuren. 👍🏻

• Jurgen van Vuuren

Snelle levering!

• Pieter Veerman
    Geverifieerde klant van In de Hekken

Top service. Zijn snel en hebben mooie producten. Ook de klantenservice is zeer adequaat. Topzaak!

• Ronald van eck

Had de bestelling rond 10:25 al binnen en zeer snelle service van indehekken

• Fabrizio Calcagno
    Geverifieerde klant van In de Hekken

Zij hebben een mooi assortiment van klassieke voetbal shirt en de kwaliteit vind ik top

• Bram de Vries
    Geverifieerde klant van In de Hekken

Snelle levering en prima service bij ruilen

• Jos Willemsen

Goede service. Goede kwaliteit producten

• Jeroen Kersten
    Geverifieerde klant van In de Hekken

Snelle levering. Precies zoals op de website staat aangegeven.