Industriele meubels

Industriele meubels

Bekijk alle reviews en keurmerken van Industriele meubels en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 09-01-2023 stopgezet

8,8

• Bas
    Review voor Industriele meubels

Al meerdere tafels hier op maat laten maken voor mijn bedrijf. Ik ben zeer tevreden, dus zullen er wellicht nog meer volgen. Bedankt Jeroen voor de fijne samenwerking!

• Ewout

Vakkundig advies

• Manon
    Review voor Industriele meubels

Goede kwaliteit leveren, reageren op mails.

• Bas de laat
    Review voor Industriele meubels

Bedankt voor de mooie eetkamerset! Op maat laten maken. Past perfect bij mijn interieur. Foto's volgen nog.

• Luc
    Review voor Industriele meubels

Onlangs een lounge set besteld. Voorafgaand aan de bestelling vriendelijk te woord gestaan en geholpen via de telefoon. Ik ben zeer te spreken over de service en kwaliteit. Kijk weer uit naar het volgende seizoen om weer lekker buiten te kunnen zitten!

• The IT Solutions
    Review voor Industriele meubels

Wij hebben 3 grote tafels met v poten gekocht voor onze nieuwe vestiging in Hongarije bij industrielemeubels. Jeroen was heel behulpzaam en doet er alles aan de zaken goed te regelen. De tafels staan heel mooi.

• Thom van Doremaele (Drunen)
    Review voor Industriele meubels

We zijn erg te spreken over de kwaliteit van de tafel. Het hout wordt goed en naar eigen wensen behandeld. De tafel wordt zorgvuldig geleverd en op locatie in elkaar gezet. We krijgen veel complimenten over onze tafel. Bedankt!

• Frank Leusenkamp Hengelo
    Review voor Industriele meubels

Twee tuinbanken met mooie kussens laten maken, uistekend en snel geleverd

• Philippe Roosen
    Review voor Industriele meubels

we hebben een tafel op maat laten maken van eikenhout, zeer tevreden over het eindresultaat en fijne afhandeling met Jeroen.

• Karin
    Review voor Industriele meubels

Bedankt voor de goede uitleg! De tafel is boven verwachting!