Industriele-tafels.com

Industriele-tafels.com

De webshop voor industriele tafelonderstellen, industriele tafelpoten en complete industriele tafelpoten. Echte industrieel tegen een betaalbare prijs.
8,5

• Danielle van den Berg
    Geverifieerde klant van Industriele-tafels.com

Mooie spullen en uitstekende service!

• Joost
    Review voor Industriele-tafels.com

Zeer tevreden over de kwaliteit van het product. Tijdig geleverd en snel in huis!

• Hoe beoordeel je Industriele-tafels.com?

• Anneke Wanders
    Geverifieerde klant van Industriele-tafels.com

De bestelling was ernstig vertraagd. Pas na het versturen van een mail werd dit gecommuniceerd. Tot 2 x toe.

• Marquardt Oisterwijk

Afspraken nakomen levertermijn

• Nico
    Review voor Industriele-tafels.com

Lelijke lasnaden op de profielen. Nooit meer

Hoi Nico,

Bedankt voor de review. Helaas kunnen wij geen order vinden op het opgegeven mailadres en heeft u geen ordernummer vermeld. Graag verneem ik uw order/factuurnummer zodat wij u een oplossing kunnen bieden wanneer u niet tevreden bent.

• marinus kooijman

snel en goed geleverd

Hoi Marinus,

Bedankt voor de mooie review! Fijn te horen dat u tevreden bent met uw product.
    Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubelen.

• Pia te Velde
    Review voor Industriele-tafels.com

Op de website stond een levertijd van 14 dagen aangegeven. Echter bijna 3 maanden op de bestelling gewacht.
    De kwaliteit is echter uitstekend.

Hoi Pia,

Bedankt voor uw review. Vervelend te lezen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen.
    Van onze meubelkoerier heb ik inmiddels vernomen dat uw bestelde kast bij u is bezorgd. Ik hoop dat u ondanks het lange wachten veel plezier zult hebben van uw bestelde product.

Nogmaals excuus voor het ongemak en een fijne dag!

• Bram Oostenbrug
    Geverifieerde klant van Industriele-tafels.com

Snelle levering en prima geholpen bij het maken van de juiste keuze.

Hoi Bram,

Bedankt voor het geven van de mooie review. Fijn te horen dat u tevreden bent met het geleverde product. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe meubel!

• Hans Mutsaers

goede kwaliteit

• C. van Schie
    Review voor Industriele-tafels.com

Ik heb 7 weken geleden mijn tafel besteld en nog steeds is die niet binnen. Na een maand telefonisch contact gehad (want op e-mails wordt niet of zeer traag gereageerd) kreeg ik een week nr door, maar ook die deadline is niet gehaald. Ondertussen word ik niet op de hoogte gehouden van vertragingen o.i.d. en ik verwacht dat wel, want het is toch een behoorlijk prijzige aankoop.