Infraroodpanelen Parkstad

Infraroodpanelen Parkstad

Het geven van informatie en het aanbieden van gezonde en zuinige verwarming: Infraroodpanelen met lange golf infraroodstraling.
9,9

• Maurice
    Review voor Infraroodpanelen Parkstad

Kundig, betrouwbaar, snelle levering (veelal uit voorraad), vriendelijk en vooral servicegericht met een goede aftersales.

• Frans
    Review voor Infraroodpanelen Parkstad

Fanatastich geholpen door Leona. Ik heb een Sunpower 750w met led verlichting besteld. Deze is in de badkamer gemonteerd. Helaas is het nu tropisch warm op precies uit te testen hoe het paneel verwamt. Over de led lampen, alleen maar lof, wat is dat fijn licht en geen extra lamp meer nodig. Tijdens het monteren contact gehad met Marcel over de exacte aansluiting. Met veel geduld van Marcel zo goed geholpen door Marcel. Al met al een aanrader om bij hen kalnt te worden en te zijn. Bedankt

• Hoe beoordeel je Infraroodpanelen Parkstad?

• Ludo Kruijthof
    Review voor Infraroodpanelen Parkstad

Geweldige service en informatie van Leona en Marcel. Hoewel het een moeilijke klus was heeft Marcel het rustig en professioneel afgewerkt. Wij zijn zeer tevreden over het vooroverleg met Leona en het eindresultaat van Marcel. Nu genieten van de infrarood panelen.

• fam. Kieboom (Roermond)
    Review voor Infraroodpanelen Parkstad

Na goede ervaringen van familie met een infrarood paneel van 'Infrarood panelen Parkstad' en het ook eens ervaren te hebben hoe prettig de warmte is, ben ik me ook gaan oriënteren op de aanschaf van infraroodpanelen.

Eerst ben ik bij allerlei merken, leveranciers en op fora gaan zoeken op het internet, en na goed overleg thuis uiteindelijk besloten om bij 'Infrarood panelen Parkstad' een 'Sunpower' paneel aan te schaffen.

Na een vraag per mail kreeg ik ontzettend vlot antwoord met advies. Niet lang hierna ben ik tot aankoop overgegaan en werd het paneel bij ons thuis geinstalleerd. Een echte vakman, vriendelijk, en een vlotte installatie, zeer tevreden over! Het paneel geeft heerlijke warmte en is ook vanuit buitenshuis te bedienen via een app.

Nadat de monteur weg was vielen ons een paar vlekken op het paneel op, die niet weg gingen na voorzichtig poetsen. Even contact gehad, en meteen de dag erna werd het probleem opgelost, helemaal super!

Kortom, wij zijn erg tevreden over ons IR-paneel en de service die erbij hoort, grote kans dat we over een tijdje weer contact hebben in verband met uitbreiding!

• John Vaessen
    Review voor Infraroodpanelen Parkstad

Zeer tevreden. Als je bij Parkstad een infraroodpaneel koopt is de nazorg geweldig. De thermostaat werkte bij ons niet, maar werd gelijk kostenloos vervangen door een nieuw exemplaar. Ook als je met vragen zit, een belletje is voldoende en je wordt gelijk geholpen. Een grote pluim hiervoor.

• Familie Kieboom
    Review voor Infraroodpanelen Parkstad

Wij zijn zéér tevreden over de snelle levering en plaatsing van het infrarood paneel
    van het merk SUNPOWER door Marcel, een vriendelijk en secuur werkende jongeman die van aanpakken houdt.
    Met Leona, die vriendelijk de telefoon aanneemt en vragen over levering et cetera bij Parkstad Enterprises beantwoord. Samen vormen ze een uitstekend team.
    En wij zitten er weer warmpjes bij.
    Familie Kieboom
    Herten

• B. Jacobs
    Review voor Infraroodpanelen Parkstad

Heel tevreden en blij dat wij dit aangeschaft hebben.
    Deskundig advies, snelle levering en prima montage.

• John en Hélène Coumans
    Review voor Infraroodpanelen Parkstad

Wij zijn heel tevreden over de uitleg en service van Parkstad Infraroodpanelen.
    Na de vriendelijke uitleg, ze nemen ook de tijd ervoor, hebben wij nu zelf twee infraroodpanelen en ervaren die warmtecomfort wat zij ook hebben aangegeven. De warmte is zeer behaaglijk en constant.
    Zeker aan te bevelen!

• Cor Pasveer
    Review voor Infraroodpanelen Parkstad

We hebben bij Infraroodpanelen Parkstad een infrarood paneel gekocht.
    Bij de aanschaf zijjn we zeer goed geadviseerd, zadat we het juiste paneel inclusief schakeling en thermostaat konden kopen.
    Bij het plaatsen van heb paneel bleek de draadloze thermostaat telkens het contact me de schakelaar van het paneel te verliezen.
    Met veel gduld en vakmanschap heeft Infraroodpanelen Parkstad ons bezocht en geholpen.
    Uiteindelijk bleek dat de storing in de elektrische bedrading van onze badkamer zat en niet in het geleverde metriaal.
    Bedankt Infraroodpanelen Parkstad voor het leveren van het juiste paneel, schakeling en thermostaat tegen een goede prijs en mt uistekende service.

• Kitchen@Home

Beste Mw Leona Willems,

Vandaag is het paneel correct bezorgt geworden en het bevalt prima!

Ik heb een heerlijk warme werkplek terwijl in de rest van het huis de temperatuur op een lage dagstand kan staan.
    Dankjewel voor de snelle en correcte levering en de goede feedback.

Corry Franssen