Inkdays

Inkdays is dé Nederlandse webshop voor tijdelijke tattoos, van kleine tattoos tot volledige sleeves. Ontwerp je eigen tattoo of kies uit 500+ ontwerpen.

Zakelijk leveren we custom nep tattoos met eigen ontwerp in bulk tot wel 25.000 stuks per ontwerp – perfect voor evenementen of reclamecampagnes.
tijdelijke tattoo
8,7
Filter 315 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 136 met beschrijving

• Gabrielle
    Review voor Inkdays

Ik vond het heel leuk om uit te proberen of mijn eerste tattoo een goed idee zou zijn; het ziet er behoorlijk echt uit. Blij mee!

• Johan van Heijst
    Review voor Inkdays

Binnen een paar dagen geleverd, aanbrengen was een eitje , niet van echt te onderscheiden in het verleden weleens een allergische reactie gehad op goedkope nep tatoeages hierbij helemaal niet

• Hoe beoordeel je Inkdays?

• Milan
    Review voor Inkdays

Het werkt goed en is makkelijk aan te brengen als je de stappen goed volgt

• Rene
    Review voor Inkdays

De tattoo blijft langer goed dan ik had gedacht. Echt leuk om eens te proberen en te kijken of een echte tattoo iets voor jouw is. Hou er wel rekening mee dat de tattoo pas na 24 uur goed zichtbaar is.

• Tanja Florence
    Review voor Inkdays

Eigen ontwerp plak tattoo besteld, snelle levering, beschadigd helaas wel snel.
    Heel leuk voor een special event.

• Gea
    Review voor Inkdays

Mooie tatoeages om te proberen

• Gerald
    Review voor Inkdays

Leuk om een tatoeage te proberen als je er nog niet helemaal zeker over bent. Daarnaast had ik een opmerking over de bestelling. Ik kreeg snel antwoord en het werd keurig opgelost!

• Ruben
    Review voor Inkdays

Niet ze hebben het goed gedaan er was iets fout gedaan maar het word gelijk netjes op gelost echt netjes van hun

• martin
    Review voor Inkdays

Duur lang voor dat ze goed van kleur zijn

• Manon
    Review voor Inkdays

Snel geleverd en het werkt echt goed!!

• Reza
    Review voor Inkdays

Snelle levering. Tattoos blijven lekker lang en voelt er niks van.

• kevin
    Review voor Inkdays

Bezorging was snel en de tattoo leek best realistisch wel jammer na 3 dagen verdween hij onder de douche

• Marieke

De tatoeage is blauw 😐

• Marissa
    Review voor Inkdays

duurde een beetj lang, maar dat was omdat ik voor het weekend bestelde, tattoo’s werden niet zwart maar grijs en vervaagde met 4 dagen al, beetje jammer

Antwoord van Inkdays

Hi Marissa, bedankt voor je review!

Inderdaad jammer en apart dat de tattoo zo kort bleef zitten, is niet de bedoeling. Normaliter blijven ze langer zitten.

Stuur even een mailtje naar contact@inkdays.nl lossen we het op.

Groetjes,
    -Inkdays

• Jamie
    Review voor Inkdays

De levering was snel! De inkt bleef alleen niet zolang zitten als ik had gehoopt, binnen een week waren beide tattoos weg.

• Dimitri
    Review voor Inkdays

Povere kwaliteit jammer genoeg, tijdje geleden bij inkster gekocht en die waren een stuk kwalitatiever.

Antwoord van Inkdays

Hi Dimitri, bedankt voor je review.

We zien dat je een custom tattoo (sticker) hebt gekocht, niet onze inkt-tattoos. Dit is waarschijnlijk de oorzaak van enige onduidelijkheid.

Graag sturen we een tattoo jouw kant op welke bestaat uit natuurlijke inkt, kosteloos natuurlijk. Deze blijven langer zitten en voelen realistischer aan.

Stuur even een email naar contact@inkdays.nl komt de tattoo zsm jouw kant op.

Groet,

• Sasja
    Review voor Inkdays

Snelle levering en mooie tattoos

• Bob

Niet ontvangen

• Marcel

Leuke tattoos maar na 1 week ging het eral vanaf jammer

• Tom
    Review voor Inkdays

Goede verpakking en snelle verzending. Ik kreeg zelfs meer tattoos dan ik besteld had. Wel nog een puntje van aandacht. Het is niet goed te zien op de site en ook bij de levering welke tattoos nu semi permanent zijn en welke gewoon alleen opplak zijn. Dit kan en moet duidelijker aangegeven worden.