Insectenhotels.com

Insectenhotels.com

Bekijk alle reviews en keurmerken van Insectenhotels.com en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,1

• Lisette van der Spek
    Geverifieerde klant van Insectenhotels.com

Mooi product! En een snelle prima levering! Onze hotels hangen al op hun bestemming. Ik ben een zeer tevreden klant.

• Annemarie Hendriksen
    Geverifieerde klant van Insectenhotels.com

Klantenservice is goed dwz de bestelling is snel geleverd. Wel is de kwaliteit van de ombouw nl dun triplex, totaal niet weerbestendig en kun je het hotel het beste uit de wind en regen ophangen.. onder een deugdelijk afdak dus... na twee dagen hadden zich er al drie wilde bijen gevestigd!

• Hoe beoordeel je Insectenhotels.com?

• Claudine De Witte
    Geverifieerde klant van Insectenhotels.com

mooi materiaal, snelle en correcte levering
    zeker aan te raden

• Lied
    Geverifieerde klant van Insectenhotels.com

1. Ik kocht een insectenhotel op poten. Deze poten zijn niet verduurzaamd, en eentje was zelfs halverwege en tot op de helft van de diameter gespleten. 2. Omdat een milieuvriendelijk verduurzamingsproces veel tijd in beslag neemt, hebben los geleverde poten geen zin. Het zelf beitsen ervan is bovendien niet bijen-aantrekkend. Enige oplossing: lever voorheen duurzaam behandelde poten en let op de kwaliteit.
    3. Voeg folder bij over a. jaarlijks wel of niet onderhoud van de nestjes en hoe dit te doen 2. eventueel jaarlijkse vervanging van nestonderdelen 3. de opgave voor welke dieren bepaalde compartimenten zijn bedoeld.

• John
    Geverifieerde klant van Insectenhotels.com

Snelle levering en super verpakt!

• sjef beugelsdijk

Fijn bedrijf

• olivier
    Geverifieerde klant van Insectenhotels.com

goede collectie, goede beschrijvingen bij de verschillende producten, en snelle levering

• Theo Logtenberg
    Geverifieerde klant van Insectenhotels.com

De levering was nogal laat. Er was geen beschrijving bij voor het onderhoud van het nestkastje.

• Fam. Boer
    Review voor Insectenhotels.com

Prettige webshop om te bestellen, prima assortiment. Leuk om cadeau te geven.

• Jaap
    Geverifieerde klant van Insectenhotels.com

Snel geleverd, en kwaliteit. Dit is de tweede die we hebben aangeschaft zodat we nu zowel naast als achter ond huis een hebben staan.

• Bart
    Geverifieerde klant van Insectenhotels.com

Wat fijn dat het voederhuisje gemaakt is door verstandelijk gehandicapten. Het ziet er fantastisch uit, echt een mooie eenheid met de natuur.