Interieurfolie Webshop

Interieurfolie Webshop

De interieur folie webshop van Nederland voor het voordelig restylen van keukens en meubels met luxe plakfolie.
7,7

• Stefan Vanfraechem
    Geverifieerde klant van Interieurfolie Webshop

Prima service, mooie materialen.

• Aranka Steijvers
    Geverifieerde klant van Interieurfolie Webshop

Product is goed maar de levertijd was 10 dagen ipv de op de site aangegeven 2 dagen

• Hoe beoordeel je Interieurfolie Webshop?

• Kevin schumacher
    Geverifieerde klant van Interieurfolie Webshop

Product is pas na een week verzonden, site zegt binnen 2 werkdagen, hou ik niet van.

• M. Toten

prima geholpen

• Els Albertema
    Geverifieerde klant van Interieurfolie Webshop

Levering duurde veel te lang

• jan kreder

ja goede afhandeling

• Casper
    Geverifieerde klant van Interieurfolie Webshop

Kwalitatief uitstekende producten en een snelle levering. Helaas de verkeerde kleur besteld, maar netjes afgehandeld via de klantenservice.

• Jonas Verstockt
    Review voor Interieurfolie Webshop

Zeer goede en mooie folies! Ik heb een volledig badkamermeubel hiermee bekleed. Het vraagt weliswaar een zekere handigheid maar Youtube was mijn compagnon :). Ik ben fan en kan dit alleen maar aanraden.

• YAS
    Review voor Interieurfolie Webshop

Volgens de website kun je een gratis sample aanvragen. Dat heb ik gedaan, maar nooit ontvangen. Ook op mijn vraag krijg ik geen antwoord.

Antwoord van Interieurfolie Webshop

Beste heer Yas,

Vervelend dat u dit heeft ervaren. Enkel wij hebben geen inzicht in de post. Wij gaan ervan uit dat de post netjes wordt geleverd als wij iets opsturen. Wij hebben hier verder geen invloed op.

En wat is uw vraag dat zie ik niet in de aanvragen staan. Enkel een sample van de X51.
    Deze wordt opnieuw verstuurd.

• Robbert

Goed bevallen!