Iquisine.nl

Iquisine.nl

De winkel voor al uw keukenspullen
6,4

• Tosca Vrede
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Ik kreeg een kapot apparaat en belde en belde, maar er wordt op geen enkele dag opgenomen. Het voelt als oplichting. Graag reageren, opnemen of terugbellen als er contact wordt opgenomen.

• CAP Mattijssen
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Garantie wordt helaas niet nagekomen.
    Op 15 augutus een citruspers gekocht op 27 januari gemeld dat er een defect is. Op 22 maart is apparaat nog steeds niet opgehaald.

• Hoe beoordeel je Iquisine.nl?

• leonie vervoort
    Review voor Iquisine.nl

prima geleverd, duurde wat langer, masr dat was prima gecommuniceerd! ik.ben superblij met mijn santoku messen, houten keuken attributen en messenslijper. ik kan weer wokken als een nieuwe!@🤗

• Nguyen
    Review voor Iquisine.nl

Een week geleden een afzuigerkap merk Siemens besteld. Alleen betaal bevestigging vervolgens hoor ik niks meer. Telefoon is onbereikbaar, mail werd niet beantwoord. Ik voel me erg bedonderd. Ik hoop dat ik mijn bestelling alsnog krijgen. Nooit meer hier bestellen!!!

Antwoord van Iquisine.nl

Beste heer Nguyen,

Wij hebben u reeds per mail geantwoord. het pakket zal 3 november geleverd worden.
    Klantensupport Iquisine

• PAUL LIEKENS
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Timing en kwaliteit respecteren. Da's alles. Een hele hoop eiegenlijk.

• Véronique
    Review voor Iquisine.nl

Bestelbevestiging ontvangen. Ingelogd en blijk ik niks besteld te hebben?? Mail gestuurd, een week gewacht, nogmaals een mail gestuurd. Geen antwoord. Voel me eigenlijk behoorlijk belazerd.
    Update; vanavond mail ontvangen met excuses en track & trace.

• Joy
    Review voor Iquisine.nl

Beter bereikbaar te zijn. Telefonisch niet bereikbaar. Ze geven aan contact met je op te nemen als je je telefoonnummer door geeft, maar ook dit gebeurd niet. Reageren niet op de mail.
    Zeer slecht!

• Edwin Willemsz
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Order is naar wens uitgevoerd.

• Max Brands
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Geen info en nog steeds geen produkt ontvangen

Antwoord van Iquisine.nl

Beste heer Brands, Wij vinden het inderdaad vervelend dat u het product nog niet ontvangen heeft. Momenteel ondervinden wij en vele webwinkels en klanten hinder van de langere aflevertermijn. U heeft een Track & Trace code toegestuurd gekregen waarmee u het pakket kunt volgen. Met vriendelijke groet, Klantensupport Iquisine

• Rogan Liem-Kon-Tja
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Levering is wat langer omdat het uit het buitenland komt, maar als je het niet cito nodig hebt, is het wachten de moeite waard.