Iquisine.nl

Iquisine.nl

De winkel voor al uw keukenspullen
6,4

• Ronald Dreuning
    Review voor Iquisine.nl

Heb bestelling geplaatst maar krijg geen contact met Iquisine over deze bestelling. Inmiddels wel betaald maar helemaal niet bereikbaar voor vragen en wordt niet terug gebeld

• Sandra Mulder
    Review voor Iquisine.nl

Bestelling geplaatst en betaald, niet mogelijk om in te loggen om status van bestelling te checken. Op mail wordt niet gereageerd en het telefoonnummer is buiten gebruik. Kom graag in contact om geld terug te krijgen!

Update:
    Na plaatsen review op webwinkelkeur.nl werd er contact opgenomen. Inmiddels opgelost door annuleren order en terugstorten betaling.

Beste mevrouw Mulder,

Onze excuses dat u niets heeft gehoord. Onze artikelen worden rechtstreeks vanuit Spanje geleverd naar de klant. Wij hebben inmiddels een update aangevraagd over deze bestelling. Het antwoord zullen wij morgen krijgen. Dan zullen wij u gelijk berichten. Met vriendelijke groet, Klantensupport Iquisine

• Hoe beoordeel je Iquisine.nl?

• Tosca Vrede
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Ik kreeg een kapot apparaat en belde en belde, maar er wordt op geen enkele dag opgenomen. Het voelt als oplichting. Graag reageren, opnemen of terugbellen als er contact wordt opgenomen.

• CAP Mattijssen
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Garantie wordt helaas niet nagekomen.
    Op 15 augutus een citruspers gekocht op 27 januari gemeld dat er een defect is. Op 22 maart is apparaat nog steeds niet opgehaald.

• leonie vervoort
    Review voor Iquisine.nl

prima geleverd, duurde wat langer, masr dat was prima gecommuniceerd! ik.ben superblij met mijn santoku messen, houten keuken attributen en messenslijper. ik kan weer wokken als een nieuwe!@🤗

• Nguyen
    Review voor Iquisine.nl

Een week geleden een afzuigerkap merk Siemens besteld. Alleen betaal bevestigging vervolgens hoor ik niks meer. Telefoon is onbereikbaar, mail werd niet beantwoord. Ik voel me erg bedonderd. Ik hoop dat ik mijn bestelling alsnog krijgen. Nooit meer hier bestellen!!!

Beste heer Nguyen,

Wij hebben u reeds per mail geantwoord. het pakket zal 3 november geleverd worden.
    Klantensupport Iquisine

• PAUL LIEKENS
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Timing en kwaliteit respecteren. Da's alles. Een hele hoop eiegenlijk.

• Véronique
    Review voor Iquisine.nl

Bestelbevestiging ontvangen. Ingelogd en blijk ik niks besteld te hebben?? Mail gestuurd, een week gewacht, nogmaals een mail gestuurd. Geen antwoord. Voel me eigenlijk behoorlijk belazerd.
    Update; vanavond mail ontvangen met excuses en track & trace.

• Joy
    Review voor Iquisine.nl

Beter bereikbaar te zijn. Telefonisch niet bereikbaar. Ze geven aan contact met je op te nemen als je je telefoonnummer door geeft, maar ook dit gebeurd niet. Reageren niet op de mail.
    Zeer slecht!

• Edwin Willemsz
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Order is naar wens uitgevoerd.

• Max Brands
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Geen info en nog steeds geen produkt ontvangen

Antwoord van Iquisine.nl

Beste heer Brands, Wij vinden het inderdaad vervelend dat u het product nog niet ontvangen heeft. Momenteel ondervinden wij en vele webwinkels en klanten hinder van de langere aflevertermijn. U heeft een Track & Trace code toegestuurd gekregen waarmee u het pakket kunt volgen. Met vriendelijke groet, Klantensupport Iquisine

• Rogan Liem-Kon-Tja
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Levering is wat langer omdat het uit het buitenland komt, maar als je het niet cito nodig hebt, is het wachten de moeite waard.

• EJM van leeuwen

Nette als volgens afspraak

• Ferdinand Bosschart

prima verzorgde bestelling

• Steven Dari
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Goedkoopste webwinkel. Bestelling ontvangen na een week. Was voor mij geen probleem. Keurig ontvangen.

• Carin Eijkenboom
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Nog steeds aan het wachten op mijn bestelling,de bestelling wordt vanuit Spanje naar Nederland gestuurd en ligt nog steeds in Barcelona 😞

Beste mevrouw Eijkenboom,
    Het pakket is inderdaad langer onderweg. Uit ervaring weten wij dat als een weekend ertussen valt, dit iets langer kan duren. Wij hebben wel inmiddels de koerier gevraagd over een statusupdate. Onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Klantensupport Iquisine

• Lara Rahmouni
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Terug koppeling geven waar mijn bestelling.blijft

• Mike Neeskens
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Helaas is bij transport de verzending beschadigd. Iquisine heeft het wel heel netjes opgelost en daar ben ik dankbaar voor.

• Lisette van Eijk
    Geverifieerde klant van Iquisine.nl

Zeer mooie producten tegen betaalbare prijs. Uitstekende service!

• BC Heinen-Oonk

Betrouwbaar