Isodeco Wanden & Vloeren

Isodeco Wanden & Vloeren

Wandpanelen met echt reliƫf & vloeren van de hoogste kwaliteit. De wandpanelen zijn eenvoudig te monteren en geschikt voor alle binnen en buiten muren. In natuursteen, baksteen, marmer, hout of beton. Vloeren bieden wij aan als Plank, Visgraat of Betonlook variant, Grootste van Europa!
Baksteen Panelen Marmer Zelfklevend Natuursteen
1.563 klantbeoordelingen

• Adriana van den Broek
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Ik had steenstrip samples besteld, maar niet goed opgelet en ik plaats van bezorgen, had ik afhalen gekozen. Mijn woonplaats is niet in de buurt van Ridderkerk, dus contact opgenomen met Isodeco. Ze hebben mijn samples meteen opgestuurd, was geen probleem. Super blij mee, en de producten zijn ook mooi en goede kwaliteit. Nu nog even beslissen wat de keukenwand gaat worden, de keuze is niet makkelijk met al dat moois.

• Ester

Wandpanelen natuursteen

• Hoe beoordeel je Isodeco Wanden & Vloeren?

• Ilse Van den Berg
    Geverifieerde klant van Isodeco Wanden & Vloeren

Zag er prachtig uit en zou hittenestendig zijn, dus ik denk geschikt voor achter houtkachel. Niet dus. Gesmolten en verbrand. Zou erbij vermeld mogen worden.

• Paul Somers
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Een helder witte decoratie paneel besteld om te gebruiken als achterwand van de keuken. Het paneel is netjes bezorgd alles in goed overleg en op tijd. Alleen het paneel is absoluut niet helder wit te noemen maar grijs. Heb contact met ze opgenomen met een foto erbij om mijn standpunt te verklaren. In hun antwoord gaven ze aan dat tinten wit onder verschillende lichtbronnen altijd wel discutabel zijn.
    Na telefonisch overleg hebben ze mij aangeboden om de plaat kosteloos weer bij mij op te halen. Prima opgelost

• Baggio
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Ik heb hier een marmer pvc plaat gekocht. Ze belde mij zelf voor welke dag en welk uur mij het beste zou zijn voor het leveren. Ook de kwaliteit is perfect zoals ze hun ook beschrijven.

• M. Simons
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Mooie showroom met goede voorbeelden van de verschillende producten. Heel goed geholpen door vriendelijke medewerksters.

• T. Winkler
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Precies de wand panelen die we wilden hebben en zeer goed geholpen .

• Rob
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Een grote showroom waar je de kwaliteit en uitstraling kunt beoordelen. Wij hebben houtstrips mee terug genomen en gebruikt voor onze tv-wall.

• Marc
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Een showroom waar je de mooie materialen kunt zien hoe het staat op de muur. Als service kun je tegels meenemen om te kijken hoe het staat. Goede service en snel geholpen!

• Helen
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Mooie showroom. Ruime keus. Vriendelijke medewerkster.

• Brenda
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Super bedrijf. Een probleem wordt goed opgelost. Heb al eerder een orde gedaan en ook deze bestelling zal zeer zeker niet de laatste zijn. Mooie producten.

• Rob Spannenburg
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Mooi materiaal en zeer goed geholpen

• Mandy De Kok
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Top bedrijf met de meest enthousiaste jonge vriendelijke medewerkers. Snel geslaagd en blij mee.

• Kees
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Mooi assortiment goede voorlichting via internet gezellig sfeer.

• Anne gerbrands
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Lekker vlot geregeld dat ik mijn verkeerd bestelde panelen kon retourneren. Super service!

• Jimmy van Nierop
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Zeer mooie panelen besteld voor in de badkamer, direct mee kunnen nemen. Goede service

• Cathelijne
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Fijne showroom met mooie spullen!

• Maurice Magnin
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Top afhandeling van de bestelling, op tijd bezorgd en ook nog eens een bezorger welke meedenkt in de uitvoering en tips geeft m.b.t. de montage!

• Gaby
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Goed geholpen in de winkel, geen opdringerig personeel. Ruime keuze in materialen

• frank
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Prachtige houten strips veel natuurlijker dan de strips die je bij de bouwmarkt kunt krijgen.