Isodeco
Wandpanelen met echt reliëf. In natuursteen, baksteen, marmer, hout of beton. Eenvoudig monteren en geschikt voor alle binnen en buiten muren. Makkelijk te bevestigen met montage kit op iedere achtergrond. Eenvoudig op maat te zagen en installeren.

• Ray
    Review voor Isodeco

Goede service en advies, na ontvangst 3d panelen is alles waargemaakt. Van zeer reële looks tot her eenvoudig aanbrengen. Top eindresulraat!

• Marvin
    Review voor Isodeco

Via de website een aantal houtstrips besteld. Erg tevreden over het product, goed kwaliteit en een duidelijke productomschrijving. Ook een paar keer telefonisch contact gehad, netjes te woord gestaan en erg klantvriendelijk, bedankt!

• Hoe beoordeel je Isodeco?

• Esmeralda
    Review voor Isodeco

Wij hebben voor de natuursteenstrips gekozen voor in onze keuken. Tevens hebben wij dit laten bevestigen door de monteurs van isodeco. Wowww in 1 woord geweldig. Onze keuken is prachtig geworden. Monteur zeer netjes gewerkt en zeer vriendelijk. Ik heb meerdere keren contact gehad met de winkel, zowel telefonisch en via de mail. Snel bereikbaar, reageren super snel via de mail, en ook telefonisch nemen ze alle tijd om je vragen te beantwoorden. Ze zoeken samen naar de juiste oplossingen en denken met je mee. Mijn ervaring is dan ook zeker 5 sterren waard. Dank u wel iso deco, jullie hebben mij zeer blij gemaakt met jullie product, service en vakbekwaamheid.

• Peter Vercammen
    Geverifieerde klant van Isodeco

Niettegenstaande mijn bestelling niet dat was, wat we er van verwacht hadden, hebben zij hun uiterste best gedaan om een goed alternatief voor te stellen. De retourzending werd ook zonder problemen onmiddellijk terugbetaald.
    Qua service en klantvriendelijkheid is het team van Isodeco "TOP" !
    Op deze webshop kan je met een gerust hart je aankopen doen.

• Josefien de Muynck
    Geverifieerde klant van Isodeco

Leuke en snelle vernieuwing is mogelijk

• Teun

Prima levering

• Tanja Esser
    Geverifieerde klant van Isodeco

Ik had de mozaïek uitgekozen. Het was lastiger dan verwacht om het goed aan te brengen. De plakkaat is zo sterk (wat natuurlijk goed is) dat hij meteen plakt als hij ergens tegenaan komt. Dus mooi recht aanbrengen is lastiger dan verwacht. Ook het snijden met een stanleymes was lastig. Na een paar tegels heb je wel een tactiek ontdekt... en het resultaat is erg mooi! Zeer tevreden! Ik zou hem zeer zeker aanraden...

• Bas Hokke
    Geverifieerde klant van Isodeco

Materiaal is uiterst breekbaar, maar verkoper heeft alles zodanig voorbereid dat de items bijna niet beschadigd kunnen worden.
    Snelle levering, kwaliteit is uitstekend en materiaal is zeer makkelijk te verwerken. Tip: bedrijf laat videos zien voor uit-hoeken, maar ik begon met een supermoeilijke inwendige hoeken (wc) project en kon dit succesvol doen met m'n zaagtafel met 45 graden optie. Top materiaal om elektrisch te zagen indien 45 graden nodig is.

• Michelle van Dam
    Geverifieerde klant van Isodeco

Snelle reactie op vragen en goede kwaliteit producten

• Ger Hooimeijer

Goede service