Isodeco Wanden & Vloeren

Isodeco Wanden & Vloeren

Wandpanelen met echt reliƫf & vloeren van de hoogste kwaliteit. De wandpanelen zijn eenvoudig te monteren en geschikt voor alle binnen en buiten muren. In natuursteen, baksteen, marmer, hout of beton. Vloeren bieden wij aan als Plank, Visgraat of Betonlook variant, Grootste van Europa!
Baksteen Panelen Marmer Zelfklevend Natuursteen
1.454 klantbeoordelingen

• T. Winkler
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Precies de wand panelen die we wilden hebben en zeer goed geholpen .

• Rob
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Een grote showroom waar je de kwaliteit en uitstraling kunt beoordelen. Wij hebben houtstrips mee terug genomen en gebruikt voor onze tv-wall.

• Hoe beoordeel je Isodeco Wanden & Vloeren?

• Marc
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Een showroom waar je de mooie materialen kunt zien hoe het staat op de muur. Als service kun je tegels meenemen om te kijken hoe het staat. Goede service en snel geholpen!

• Helen
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Mooie showroom. Ruime keus. Vriendelijke medewerkster.

• Brenda
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Super bedrijf. Een probleem wordt goed opgelost. Heb al eerder een orde gedaan en ook deze bestelling zal zeer zeker niet de laatste zijn. Mooie producten.

• Rob Spannenburg
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Mooi materiaal en zeer goed geholpen

• Mandy De Kok
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Top bedrijf met de meest enthousiaste jonge vriendelijke medewerkers. Snel geslaagd en blij mee.

• Kees
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Mooi assortiment goede voorlichting via internet gezellig sfeer.

• Anne gerbrands
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Lekker vlot geregeld dat ik mijn verkeerd bestelde panelen kon retourneren. Super service!

• Jimmy van Nierop
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Zeer mooie panelen besteld voor in de badkamer, direct mee kunnen nemen. Goede service

• Cathelijne
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Fijne showroom met mooie spullen!

• Maurice Magnin
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Top afhandeling van de bestelling, op tijd bezorgd en ook nog eens een bezorger welke meedenkt in de uitvoering en tips geeft m.b.t. de montage!

• Gaby
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Goed geholpen in de winkel, geen opdringerig personeel. Ruime keuze in materialen

• frank
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Prachtige houten strips veel natuurlijker dan de strips die je bij de bouwmarkt kunt krijgen.

• Jolanda van Harskamp
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Mooie kwaliteit materialen, zeer snelle levering. Superfijne service als er toch iets niet naar de smaak is.

• Christel
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Heel blij met mijn prachtige visgraat vloer. Snel geleverd en goede service.

• Mairon
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Netjes te woord gestaan . Samen met medewerkster gezocht naar passende oplossing voor mijn wanden . Helemaal top !

• Patricia
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Top service in de winkel, later ook via telefoon! Keuken is zo mooi geworden! Aanrader

• Theo
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Nabestelling bleek niet de juiste houtsoort te zijn. Is prima opgelost juiste zending weer snel ontvangen!

• Sucu
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Mijn probleem is snel opgelost door de eigenaar zelf. Bedankt!

Antwoord van Isodeco Wanden & Vloeren

Beste meneer/mevrouw,

Dit vinden wij erg verveld om te horen dat u de service zo heeft ervaren. Als het goed is heeft u contact gehad met een van onze collega's en hebben jullie gezamelijk gekeken naar een oplossing. Mocht u verdere vragen hebben hoor graag!