Isodeco Wanden & Vloeren

Isodeco Wanden & Vloeren

Wandpanelen met echt reliëf & vloeren van de hoogste kwaliteit. De wandpanelen zijn eenvoudig te monteren en geschikt voor alle binnen en buiten muren. In natuursteen, baksteen, marmer, hout of beton. Vloeren bieden wij aan als Plank, Visgraat of Betonlook variant, Grootste van Europa!
1.894 klantbeoordelingen

• R.Lust
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Snelle levering, goed en prettig geholpen in winkel. Uitstekende service nadat we een klein scheurtje hadden ontdek in een paneel. Daarom ook 5 sterren!

• maarten van der Zwan
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

ik heb het daar zelf uitgezocht mooie spullen

• Hoe beoordeel je Isodeco Wanden & Vloeren?

• Roy Verstegen

Geweldige service
    Vlugge reactie en top geregeld

• Tonio
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Was voor het eerst in de prachtige winkel en wat een goede service is echt een aanrader

• Miranda
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Vandaag was ik voor het eerst in het filiaal in Ridderkerk. Daar ben ik zo vriendelijk geholpen door de medewerkster achter de balie. Echt heel vriendelijk personeel! En ik vond het erg fijn dat de spullen ook op voorraad waren. Ik kom in de toekomst hier zeker nog een keer bij terug.

• Zelfplakkende steenstrips
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Snel binnen en prachtig product. Goede kwaliteit en plak super. Super makkelijk alleen een paar blaren van het knippen. Voor de volgende klus ga ik weer shoppen bij jullie.

• Aad
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Top service , vandaag besteld overmorgen in huis.
    Had wat schade tijdens montage opgelopen en had net niet genoeg steen verf om de schade weg te werken .Even gebeld en als service extra potje verf geleverd gekregen bij mijn volgende bestelling.(4x besteld )
    Wil je wat eens anders op je muur mijn ervaring is top 👍👍👍👍👍

• Michel
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Zeer overzichtelijke website en vriendelijk en deskundig personeel in de showroom van Ridderkerk. Snelle levering mogelijk maar op ons verzoek 2 maanden op voorraad gehouden en op afroep geleverd. Wij hebben één wand en een deel van de keuken bekleed met Baksteenstrip 3D Wandpaneel XL PU Ladrillo Barok Suelo Bruin en dit ziet er superstrak en niet van echt te onderscheiden uit. Heel tevreden met product, montage, prijs/kwaliteit en uiteraard het resultaat

• Hinke Pedicure praktijk
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Ik wil nog een walnoot akupanel bestellen..niet op vorraad komt dit weer terug..ik mis nog 1 paneel...inmiddels een bericht gekregen dat ze binnenkort weer voorradig zijn.

• Dau-Trading.de
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Persoonlijk met klant naar Breda geweest. Daar netjes geholpen en een bestelling geplaatst. Na communicatiestoring was de levering toch mooi op tijd geleverd. Klant tevreden, dat is belangrijkste.

• Nico
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Redelijke prijzen. En vriendelijke mevrouw in de showroom. Goed geholpen.

• S
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Niet geleverd zoals op de site wordt aangegeven en daar kom je pas achter als je het al gemonteerd hebt. Had witte panelen besteld maar eenmaal aan de muur bleek het allemaal gevlekt en verkleurd te zijn en geen egale muur zoals ze beloven en aangeven op de site als je het besteldt. Dit kon je alleen zien als ze naast elkaar zitten en al geplaatst zijn en je dus niet meer terug kan. Kreeg ze al beschadigd binnen met een paar gele randen, daar kreeg ik dan wel 10% vergoeding op maar niet te weten dat de gehele panelen niet goed zijn en kom je dus pas te laat achter. Bij het melden van mijn probleem met foto's als bewijs, konden ze in ene niks voor me betekenen dan alleen een korting voor een volgende bestelling, alsof ik na deze ervaring nog uberhaupt een nieuwe bestelling zou doen. Als ik dit van te voren had geweten had ik dit nooit besteld!

Antwoord van Isodeco Wanden & Vloeren

Beste Soylanda,

Zoals in eerder bericht door mijn collega aangegeven zijn de steen strips niet volledig wit, dit kunt u zelf ook zien op de afbeelding.
    Op 19 december heeft u kenbaar gemaakt dat de hoeken van de door u bestelde panelen niet intact zijn en er verkleuringen zijn waargenomen, hier zijn wij het zeker over eens dat dit niet de bedoeling is en hebben wij u 2 gepaste oplossingen geboden. Wij vinden het apart dat u niet de volledige bestelling nagelopen heeft na ontvangst om te zien of de rest wel naar wens is.
    Mijn collega heeft op 20 december zelfs aangeboden de defecte panelen te ruilen voor nieuwe, u gaf aan liever gebruik te maken van 10% creditering.

Na een tijdsbestek van nog eens 2 weken geeft u aan weer kleurverschil geconstateerd te hebben, u heeft de panelen inmiddels ook al gemonteerd aan uw muur.
    Zodra u bezig bent met het bevestigen, zou het direct moeten opvallen dat de kleur niet naar wens is..

Zoals u bovenstaand vermeldt bent u inderdaad gelijk klaar met uw muur na het monteren, echter bent u alleen niet tevreden over de kleur.
    Wij hebben een uitzondering gemaakt om u tegemoet te komen bij een nieuwe bestelling met 20% korting.

Bovendien valt het mij op dat de panelen niet op de juiste wijze, zoals in de montagehandleiding vermeld, gemonteerd zijn.
    De panelen dienen halfsteensverband te worden bevestigd.
    Door de panelen halfsteensverband te leggen krijg je geen "op elkaar gestapeld" effect zoals aantoonbaar op de door u verstuurde foto.

Ook heeft u niet onze speciaal ontworpen montagekit zonder chemicaliën/zuren besteld, dit kan ik afleiden uit de orderbevestiging.
    Onze kit is ontworpen zonder producten die kunnen gaan "bijten" in uw paneel, hierdoor kan er ook schade ontstaan.

Wij vinden het jammer dat u ons aansprakelijk stelt voor de kleur van geleverde producten terwijl de montage ten eerste nooit correct is uitgevoerd, hierdoor krijgt u ook geen juist beeld van het eindresultaat. Misschien was u wel tevreden met het eindresultaat als de producten naar behoren gemonteerd waren.

Helaas kan ik u niet verder helpen, wij hebben meer dan ons best gedaan om u tevreden te stellen met de geboden mogelijkheden.

• Nejma
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Snelle levering en goede kwaliteit. Door de klantenservice goed geholpen met onze vraag. Blij mee!

• Sam
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Snelle hulp en goed mail contact!!
    De Klantenservice stond me goed te woord en bood mooie oplossingen aan voor mijn probleem. top service!

• Nick
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Snelle levering mooie wandtegels, rap geplaatst en zeker niet te duur

• Aliek
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Wij hebben bij Isodeco een aantal wandplaten besteld nadat we vriendelijk ontvangen waren in de showroom. Bij het bestellen is er (door mij) een fout gemaakt. Niemand bij Isodeco heeft gevraagd bij wie de fout lag, het werd gewoon direct opgelost en ook meegedacht met het transport...hoe alles het beste te regelen was. Echt Fantastisch.

• Lima
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

mooie prijzen en uitstekende service! Echt een aanrader 👍 snel levering super aardige personeels. Top!

• M.S Brielle
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Top geholpen met advies , moeiteloos meerdere wijzigingen in de bestelling aangepast perfect op tijd geleverd en naar binnen getild .

Aanrader !!

• Manon

Onprofessioneel, onvriendelijk geholpen..

Twee marmeren panelen besteld om op te halen. Na een maand niets gehoord te hebben, hebben we Isodeco zelf gebeld met de vraag waarom het zo lang duurt voordat we onze bestelling kunnen ophalen. Dit werd een beetje afgewimpeld door de klantenservice. Vervolgens werd er gezegd dat ze weer een pallet hebben laten vallen van de wandpanelen waardoor we ze pas maandag op konden halen.

Wij hebben toen voor maandag een vrachtwagen gehuurd om de grote panelen in te vervoeren. Die maandag kregen wij echter te horen dat de panelen er nog niet waren en ze pas woensdag binnen kwamen. Al dat geld voor niets uitgegeven dus…

Na wat heen en weer gebeld te hebben, hebben we toen geregeld dat de panelen bezorgd zouden worden. Dit zou donderdag gebeuren. Op die donderdag werden we gebeld dat ze het niet kwamen bezorgen wegens een kapotte auto.. Een half uur later werden we gebeld dat ze het toch wel kwamen leveren. Toen ze er eindelijk waren bleken de panelen kapot te zijn (hoekjes waren afgebroken).

Toen heeft de chauffeur (die enorm onvriendelijk was) een collega gevideobeld en die vertelde “Jo, ja maat dan geef je die vrouw toch twee hele panelen en dan breng je de twee kapotte bij de volgende klant. Al doen die dan moeilijk dan geef je ze gewoon 10% korting per plaat”

Vervolgens heb ik ondanks de bezorgservice zelf moeten helpen met het tillen van de zware panelen richting de berging. Want de bezorger was alleen.

Dit was voor ons dus een minder geslaagde ervaring en ik denk dat het bedrijf op het gebied van klantvriendelijkheid en professionaliteit nog wat kan leren.

• Lucy
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Let er goed op dat je meteen alles in 1x besteld aangezien onze nabestelling een andere tint had. Na heel wat heen en weer bellen en mailen, hebben we ondervonden dat dit gebruikelijk is en dat je dus best alles in 1x besteld om verschillen in tinten te voorkomen. Klantenservice is niet altijd even begripvol maar uiteindelijk hebben we de nabestelling terugbetaald gekregen en maar goed ook want hier kunnen we helaas niets mee. Kamer is dus niet af en we moeten zelf even verder kijken wat we ermee doen. Mogelijk moet alles eraf en moeten we ergens anders nieuwe panelen bestellen voor de hele kamer. Verder is de kwaliteit van de producten zelf wel goed maar de leveringstijd wat lang.

Antwoord van Isodeco Wanden & Vloeren

Beste Matious en Lusine,

Bedankt voor uw bijdrage. Helaas is uw review misleidend en daarom geven wij middels deze weg een reactie. Wij hebben u gevraagd om onze klantenservice te beoordelen, na de creditering van uw laatste bestelling i.v.m. kleurverschil, dit is naar onze mening het minst wat u terug kunt doen voor onze servicegerichtheid.

U heeft op 26 juni '23 uw eerste bestelling van totaal 7 marmerlook panelen besteld. De nabestelling waar u het over heeft van totaal twee panelen, heeft vier (4) maanden later plaatsgevonden, namelijk in oktober. Zoals wij ook aan u hebben proberen uit te leggen, kan het voorkomen dat er een batch verschil (lichte kleurverschil) ontstaat bij een nieuwe productie.
    Helaas leek u dit niet te kunnen begrijpen. Volkomen onbegrip en zeer onaangename uitingen naar onze klantenservice medewerkers, die u hebben proberen te helpen om tot een gepaste oplossing te komen. Helaas stond u voor geen enkele optie open en bleef u met gestrekte been vragen om 'het goede paneel'.
    Uit eigen initiatief hebben wij u meerdere keren benaderd, omdat een reactie op ons voorstel uitbleef. Wij hebben er alles aan gedaan om u, ondanks uw ontevredenheid, naar behoren te helpen.

Met betrekking tot de levering van de producten: zoals op de website duidelijk vermeld hanteren wij een bezorgtijd van 3 tot 10 werkdagen voor de XL producten, waaronder uw gekozen product.

Een negatieve review zien wij als feedback, hier leren wij graag iets van. Helaas kunnen wij dit niet met uw review. Dat u niet tevreden bent over DE KLEUR van het product, kunnen wij enigszins begrijpen, maar wij kunnen ons absoluut niet vinden in de twee sterren beoordeling, als wij rekening houden met hoe onze klantenservice u heeft proberen te helpen. Met betrekking tot uw eerste bestelling in juni, hebben wij géén negatieve ervaringen teruggekoppeld gekregen. Het blijft ons verbazen dat er bij een positieve ervaring geen review geplaatst wordt, maar bij een teleurstelling is het helaas gemakkelijker om de weg naar een plaform te vinden om een negatieve review achter te laten.

Naar onze mening hebben wij er alles aan gedaan om u tevreden te stellen.