J & M SOLAR
Verkoop van zonnepanelen, omvormers en montagemateriaal voor zonnepanelen

• Dick Maan
    Geverifieerde klant van J & M SOLAR

Scherpe prijzen en snelle levering

• Jan Mol

Prima service, snelle levering

• Hoe beoordeel je J & M SOLAR?

• Leo Adema

Zeer snelle levering perfect

• salon marit schouwenaar
    Geverifieerde klant van J & M SOLAR

snelle levering, jammer dat het in drie keer werd gelevert.

• jan hoogland

Ging allemaal goed 👍

• G de Jong

Snelle en correcte levering

• M.P. Hogeboom

Ze werken perfect

• Michael Dobson
    Geverifieerde klant van J & M SOLAR

Prima webshop voor alles m.b.t. tot zonnepanelen. Reacties via de mail kunnen wel iets sneller, door de trage reactie tijd was een paneel in de tussentijd niet meer voorradig waardoor de panelen uiteindelijk ergens anders gekocht zijn. De rest van de benodigdheden wel bij J&M gekocht. Een van de weinige shops waar je ook met creditcard kan betalen.

• LM
    Geverifieerde klant van J & M SOLAR

Het product is goed, Evo daar ben ik al jaren tevreden over. Mijn vrij negatieve waardering zit hem in de verdoken kosten.
    21,77-€ leveringskosten voor een pakje van minder dan 5KG en vooral 4,8-€ voor het gebruik van de bankkaart is wel erg grof.
    In de meer dan 20 jaar internetaankopen heb ik nog nergens extra betaald voor het gebruik van de bankkaart. Ik heb nu de volgende bestelling elders geplaatst, 7,75-€ verzending tot 5KG en 0,0-€ voor de bankkaart en ongeveer dezelfde artikel prijzen. Die bankkaartkosten dat blijft een onaangenaam gevoel geven...

• Ton Heijnen
    Geverifieerde klant van J & M SOLAR

prettig contact, en komen afspraken na. Ik heb zelfbouw pakket aangeschaft.

• Rudi

Goede service. Nette snelle levering

• René
    Geverifieerde klant van J & M SOLAR

Prima service. Telefonisch snel bereikbaar en zeer behulpzaam. Diverse spullen besteld helaas een te kleine omvormer gekozen, deze kon zonder problemen geretourneerd worden. Een zwaardere omvormer bij J en M besteld.

• Joris
    Geverifieerde klant van J & M SOLAR

Het lijkt erop dat J&M Solar met een vaste verzend dag in de week werkt, want het duurde een goede week voor de bestelling binnen was. Wel super tevreden over de levering en de geleverde spullen voldoen aan de verwachting.

• BMH Kronenburg
    Geverifieerde klant van J & M SOLAR

Snelle levering en scherpe prijzen

• Ron Tesselaar
    Geverifieerde klant van J & M SOLAR

Bestelde artikel keurig op tijd ontvangen.
    Jammer dat de doos waarin het bestelde zat groot genoeg was voor wel 20 stuks!

• Frank de Graaff
    Geverifieerde klant van J & M SOLAR

Snel het juiste geleverd!

• Ik
    Review voor J & M SOLAR

je koopt op de website en het is er niet

Antwoord van J & M SOLAR

Zelfde dag telefonisch contact gehad, aangegeven dat de omvormer niet op voorraad was bij de leverancier.
    Zo goed mogelijk proberen uit te leggen dat de omvormer niet op voorraad is, Waarop u aangaf dat u mij niet snapt.

• Ton Roozen

Goede snelle service

• Bart
    Geverifieerde klant van J & M SOLAR

Goede service, snelle levering, duidelijke communicatie

• Max Koning
    Geverifieerde klant van J & M SOLAR

Goede prijzen en goede service. Zetten zich echt in om alles goed te leveren.
    Helaas af en toe te maken met slechte transporteurs maar doen alle moeite om het op te lossen. 100% te vertrouwen.