JP's Tuningshop

JP's Tuningshop

Alles voor jouw auto: accessoires, tuning & styling.
Al meer dan 25 jaar passie voor auto's!

Lidmaatschap per 17-06-2022 stopgezet

9,2
Filter 871 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 724 met beschrijving

• Björn

Product besteld en betaald. Voor 15:00 uur besteld, zelfde dag verzonden
    Had ik de reviews maar gelezen wat ook hier niks ontvangen. Bellen, mailen, er wordt niet op gereageerd.
    Hopelijk verdwijnt dit bedrijf snel van het toneel. Dit soort oplichters horen niet te bestaan.

• Danny
    Review voor JP's Tuningshop

Product besteld via de webshop, geen bevestigingsmail gekregen. Bedrijf is uitgestorven en niet bereikbaar voor status-update. GEEN AANRADER!!!! Geld weg en geen product.

• Tom
    Review voor JP's Tuningshop

Na 3 weken nog steeds niks binnen terwijl alles op voorraad was. Dus bagger leverings tijd en er word niet gereageerd op mijn mail! Al met al super slecht!!!

• Bosscha
    Review voor JP's Tuningshop

Helaas een slechte ervaring, telefoon wordt niet opgenomen en emails worden niet beantwoord, daarnaast wordt ook het bestelde en betaalde artikel niet geleverd.

• Roy
    Review voor JP's Tuningshop

Geen enkel contact mogelijk met dit bedrijf. Tegen de 10 keer gebeld in de afgelopen week, maar nog geen een keer iemand aan de lijn gehad. Voicemail ingesproken. Geen reactie. Mail gestuurd. Geen reactie.
    Ongelooflijk onprofessioneel om te beloven dat pakketten voor 1500 uur besteld, snel verzonden worden en vervolgens een klant laten zitten en niet bereikbaar zijn... heb mijn pakket nog steeds niet. 17 mei besteld. 25 mei eind van de dag nog steeds helemaal geen teken van leven vanuit dit bedrijf.
    Als ik de bijdehante reacties op ontevreden klanten hieronder lees, schrik ik ook echt van de klant(on)vriendelijkheid...
    Mochten jullie mijn bericht hier wel lezen: ik wil graag contact met jullie over mijn bestelling! Order nummer:

• YS

KOOP HIER NIET!
    Na anderhalve maand eindelijk mijn product ontvangen waar een geschil middels webwinkelkeur voor nodig was.
    Mail wordt niet op gereageerd. Telefoons wordt weg geduwd of gewoon niet opgepakt.

2x iemand aan de lijn gekregen, die je van alles wijsmaakt. Eerste keer was het product vanuit de leverancier onderweg en zou ik het na 1 week thuis hebben. Niks ontvangen... 2e keer zou het product in het magazijn liggen zou dit nagekeken worden er zou ik dezelfde dag teruggebeld worden. Nooit iets gehoord. Uiteindelijk een geschil gestart, toen werd ik gebeld (1 dag voor het geschil vanuit webwinkelkeur opgepakt zou gaan worden) en was het in een paar dagen opgelost... Dat had ook meteen geregeld kunnen zijn.

dus nogmaals KOOP NIET BIJ DEZE WINKEL WANT DE SERVICE IS RAMPZALIG

• Marc
    Review voor JP's Tuningshop

Voor 15 uur besteld, morgen geleverd... Nou, niet dus. Inmiddels ruim twee weken verder, status staat nog steeds op 'niet verzonden' en op mail en telefoon wordt niet gereageerd.

• de Graaff
    Review voor JP's Tuningshop

De 1e bestelling kwam netjes binnen maar nu 9 april nog wat besteld maar nog steeds niks ontvangen. Op mail en telefoon wordt niet gereageerd. Heb vandaag weer gebeld als ik deze week niks ontvang maak ik er werk van

• kevin
    Review voor JP's Tuningshop

ik wacht al bijna een maand op me bestelling waarbij op de site stond dat het de volgende dag leverbaar was.
    achteraan gebeld na een week na meerdere pogingen eindelijk iemand aan de lijn bleek er 1 ding nabesteld te zijn en wachten op leverancier, nou oke week later nog niks dus weer gebeld zou eind vd week het onderdeel binnen komen.
    meer dan een week later weer gebeld ja als t goed is is het binnen eind vd dag ga ik kijken en bel ik je als ik meer weet......

nu krijg ik hem niet meer tepakken en heb ik nog niks

• Hans Ekhart
    Review voor JP's Tuningshop

Probeer al tijden in contact te komen over een betaalde bestelling van 3 VDO-meters die nooit is geleverd. Laat dan in elk geval weten wat de status is! Mijn garagist heeft gebeld, ik heb gebeld, gemaild en er gebeurt niets. Zijn jullie failliet?? Ik vind het erg onfatsoenlijk dat jullie niets laten horen.

• Pim
    Review voor JP's Tuningshop

Prima product voor een goede prijs (DEPO racing water temperatuur meter. ). Snelle levering.
    Had problemen met het product, achteraf een stomme fout van mij, hiervoor contact gezocht maar de service is slecht bereikbaar. Zowel via de mail als via de telefoon. Uitendelijk is het gelukt maar duurde langer dan fijn is. Toch nog wel een 4/5 waard.

• Ronald
    Review voor JP's Tuningshop

Had beter even deze beoordelingen kunnen lezen, krijg ook geen reactie.
    Nu gevraagd om bestelling te cancelen, maar ook nog geen reactie

• Jan-Erik
    Review voor JP's Tuningshop

Bij inbouwmeters.nl een brandstofmeter besteld. Helaas na bestelling en betaling niets meer gehoord. Contact krijgen is onmogelijk. Enige optie die overblijft is de firma bezoeken.

• Jan Paling
    Review voor JP's Tuningshop

Goede service en snelle levering

• Wilco Westdijk
    Review voor JP's Tuningshop

Goede spullen voor een beschaafde prijs

• Adriaan Kesteloo
    Review voor JP's Tuningshop

Slechte statusupdates over bestelling. Geen contact te krijgen via mail of telefoon.

• BEN VAN DER MEER
    Review voor JP's Tuningshop

Kwaliteit, goede prijzen en snelle levering

• Tim Voogt
    Review voor JP's Tuningshop

Slechts contact, duurde 1 maand voor ik m’n bestelling binnen had terwijl er op de website stond voor 15:00 besteld volgende dag in huis. Twee weken gebeld en geen gehoor, tot er plots wel een keer opgenomen werd, toen een week later weer begonnen met bellen en een week later weer contact… toen binnen 3 dagen m’n bestelling binnen..

• Huib

Zeer slechte leveren.
    Wordt niet op de hoogte gehouden.
    Heb dagen gehad dat ik dacht dit komt niet goed.
    Maand moeten wachten op credit van een meter die niet te leveren was.
    Goede referenties waren van de vorige eigenaar.
    Prijzen van de VDO meters zijn prima maar je moet dus wel zeeeeer veel geduld hebben.

• Rik Spijkers
    Review voor JP's Tuningshop

ClassicLine actie set inbouwmeters met zenders en meterhouder besteld op 27 December, betaald via iDeal. Onderdeel niet op voorraad (DIN raampje), telefonisch contact overgeweest zou eerste week Januari worden afgestuurd. 14 Januari gebeld bestelling zou zaterdag de 15e worden verzonden. 20 Januari gemaild, want bestelling was niet verzonden. Bij mail contact 20 Januari bleek er wat anders niet op voorraad te zijn (turbo drukmeter). Hierop via mail verzocht de bestelling te annuleren en bedrag terug te storten. Tot op heden geen contact meer gekregen. Helaas genoodzaakt geschil te openen via WebwinkelKeur. Uitspraak moet nog volgen.

Update 8-2-2022: Inmiddels vanuit Inbouwmeters.nl een refund mogen ontvangen.