JUJA
JUJA is het eerste Nederlandse merk dat hoogwaardige en duurzame UV-beschermende zwemkleding maakt van gerecyclede petflessen. JUJA ‘recycled protective UV wear’ heeft zich ten doel gesteld om baby's, jongens, en meisjes van 0 tot 16 jaar op een veilige en verantwoorde manier van de zon te kunnen laten genieten. Daarnaast is JUJA uniek als het aankomst op duurzaamheid. Zo is het polyester waar de kleding en accessoires worden gemaakt, afkomstig van gerecyclede petflessen. Het logo van JUJA is dan ook niet voor niets een petflesje. Ook bij het gebruik van bijvoorbeeld verpakkingsmaterialen en labels wordt zeer duurzaam te werk gegaan.
De zekerheden van https://www.jujawear.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021