JUJA
JUJA is het eerste Nederlandse merk dat hoogwaardige en duurzame UV-beschermende zwemkleding maakt van gerecyclede petflessen. JUJA ‘recycled protective UV wear’ heeft zich ten doel gesteld om baby's, jongens, en meisjes van 0 tot 16 jaar op een veilige en verantwoorde manier van de zon te kunnen laten genieten. Daarnaast is JUJA uniek als het aankomst op duurzaamheid. Zo is het polyester waar de kleding en accessoires worden gemaakt, afkomstig van gerecyclede petflessen. Het logo van JUJA is dan ook niet voor niets een petflesje. Ook bij het gebruik van bijvoorbeeld verpakkingsmaterialen en labels wordt zeer duurzaam te werk gegaan.

Lidmaatschap per 05-07-2023 stopgezet

7,8
Filter 7 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5 met beschrijving

• Welmoed
    Geverifieerde klant van JUJA

De zwembroek die ik had besteld was te groot. Het retourproces/ ruilen is niet gemakkelijk en verzending kostte me 7,65. Dat is nogal veel op 1 zwembroek, als ik ook al de bezorgkosten heb gehad en indien ik een kleinere maat wil, ik nogmaals bezorgkosten heb.

• Mandy Sittrop Calandt
    Geverifieerde klant van JUJA

Snelle levering en goede kwaliteit!

• Patricia Buurstee
    Geverifieerde klant van JUJA

Goede kwaliteit en goede service

• Ine
    Geverifieerde klant van JUJA

Supersnel thuis. Mooie kwaliteit. Extra kanootjes erbij! Leuk!

Antwoord van JUJA

Beste Ine,

Bedankt voor je bestelling bij JUJAwear en de mooie beoordeling die je ons hebt gegeven.
    Fijn dat je tevreden bent met je aankoop, en dat je deze ook mooi op tijd hebt ontvangen.
    Als je bij JUJAwear voor 23:59 uur een bestelling plaatst, dan wordt deze de volgende werkdag al bij je geleverd.
    We zien je graag terug als klant in onze webshop.

Team JUJAwear

• Soe Phaf

Antwoord van JUJA

Beste Soe,

We zien je graag terug als klant in onze webshop.

Team JUJAwear