Jaarmedia

Jaarmedia

Wij zijn een bedrijf die zorgvuldig en vertrouwd uw oude videobanden omzetten naar een digitaal formaat. Zo kan het op een usb of in de cloud en kan iedereen de oude beelden zeer eenvoudig herbeleven.

Lidmaatschap per 27-05-2023 stopgezet

• Mirjam Verhoeven
    Review voor Jaarmedia

Snelle service en zeer netjes afgeleverd. Voldoet aan alle verwachtingen. Zo waardevol om oude filmbeelden na jaren weer terug te kunnen zien. Alles op1 usb stick.

• Jesca
    Review voor Jaarmedia

Een geweldige service! Jari denkt erg mee, komt met oplossingen en rust niet voordat alles 100% naar wens is, een echte aanrader. Dank je Jari!!!

• Sandy
    Review voor Jaarmedia

Geweldige service, netjes, enthousiast. Hartstikke leuk geleverd, kan ‘t iedereen aanbevelen. Prijs-kwaliteit is echt dik in orde!
    Dank Jari!

• Peter
    Review voor Jaarmedia

Super aardige man, die weet waar hij het over heeft. Oude banden van 30 jaar heeft hij keurig en netjes overgezet naar een externe harde schijf. Wij kijken weer met heel veel plezier onze oude filmpjes weer terug. Dit bedrijf raad ik aan !!!!! Jari nogmaals onwijs bedankt.

• Peter
    Review voor Jaarmedia

We zijn heel blij dat Jari onze oude, soms beschadigde, videobanden gedigitaliseerd heeft. Het resultaat is geweldig. Jari is heel attent en klantvriendelijk.

• Marja van der Slot van Haaster
    Review voor Jaarmedia

Zo blij met het resultaat, super geregeld Jari

• Margareth
    Review voor Jaarmedia

Super leuk oude beelden op 1 stickie...

• Paul
    Review voor Jaarmedia

Goede service, kon voor mij diverse formaten banden omzetten waarvan ik de apparaten niet meer had en op USB weer aanleveren.

• Mariska
    Review voor Jaarmedia

Denken goed mee, vriendelijk en snel. Kennis van zaken.

• Saskia
    Review voor Jaarmedia

Erg goede service en ik heb betrouwbaar mijn bandjes kunnen laten omzetten. Erg blij met het resultaat!