Jaceys
Persoonlijke sieraden ontwerp jij zelf.

Jaceys is een online sieraden webshop met voornamelijk gepersonaliseerde juwelen. Je kunt bij ons een ruim assortiment dames en heren sieraden vinden. Naast de persoonlijke sieraden zoals bijvoorbeeld een armband met naam of een fotojuweel hebben we ook aan de allerkleinsten gedacht met prachtige kinderjuweeltjes. Een sieraad is iets persoonlijks. Het vertelt wie je bent, wat je mooi vindt of wie je lief hebt. Combineer, inspireer en laat je verrassen!

• J. Hukker
    Review voor Jaceys

Prettig contact, goede service en mooie sieraden.

• Cynthia
    Review voor Jaceys

Ik had vooraf een vraag en daar werd per mail snel op gereageerd. Er werd fijn meegedacht waardoor ik het juiste product voor mijn wens vond. Vervolgens via de website besteld en dezelfde dag stond het al klaar voor verzending. Ik had het heel snel binnen en het is echt prachtig. Deze bedel is een belangrijk onderdeel op mijn bruiloft en ik had hem niet mooier kunnen wensen. Ontzettend bedankt!

• Hoe beoordeel je Jaceys?

• Bianca
    Review voor Jaceys

Fantastisch service,prachtige bijzondere sieraden.
    Ben heel blij met me bruidsboeket bedel.❤

• Milou
    Review voor Jaceys

Geweldige service!! Prachtige producten met veel zorg gekozen en ontworpen!

• Evelien

Top service

• Jolanda van Dijk
    Review voor Jaceys

Ik wilde een speciaal kado, heb ze gemaild, kreeg zelfs in het weekend meteen reactie. Naomi begreep gelijk de emotie en het belang van dit sieraad, en heeft de tijd genomen om de armband te kunnen maken zoals ik graag wilde

• Femke
    Review voor Jaceys

Super goede service, mooie producten!

• Veronique
    Review voor Jaceys

Een cadeautje om uit te pakken zo mooi hoe ik het binnen heb gekregen.! Super mooie armbanden voor vader en zoon

• Opdebeeck Rosa
    Review voor Jaceys

Top wat een snelle levering zelfs in Belgie. Mooie verpakking van vader zoon armband. Super tevreden!

• Mariska
    Review voor Jaceys

Via een andere site een armband besteld met hangertje van mijn overleden dochter. Wilde de armband aanvullen met mijn andere kinderen, maar site is gestopt. Jaceys kon mij als nog aan de hangertjes helpen, nu is hij weer compleet. Snelle, vriendelijke, goede service. Wordt meegedacht en ondanks dat dingen niet op de site staan is er veel mogelijk. Super blij met resultaat en de fijne hulp!!