Jaceys
Persoonlijke sieraden ontwerp jij zelf.

Jaceys is een online sieraden webshop met voornamelijk gepersonaliseerde juwelen. Je kunt bij ons een ruim assortiment dames en heren sieraden vinden. Naast de persoonlijke sieraden zoals bijvoorbeeld een armband met naam of een fotojuweel hebben we ook aan de allerkleinsten gedacht met prachtige kinderjuweeltjes. Een sieraad is iets persoonlijks. Het vertelt wie je bent, wat je mooi vindt of wie je lief hebt. Combineer, inspireer en laat je verrassen!

• Ingrid
    Review voor Jaceys

Na eerst te hebben overlegd over wat wij gegraveerd wilde hebben en op welk armbandje is het resultaat heel mooi geworden. Mijn dochter en ik dragen onze armbandjes met trots en liefde. De levering was super snel. Een aanrader om hier je sierraad te laten graveren.

• Kim
    Review voor Jaceys

In overleg helemaal naar wens gemaakt. Snelle levering en mensen met hart voor de zaak en hun klanten! Absolute aanrader om hier iets te bestellen!

• Hoe beoordeel je Jaceys?

• Gwendolynn
    Review voor Jaceys

Prachtig om kado te geven! Snel geleverd foto was perfect! En makkelijke website.Oma vond hem fantastisch! Echt een aanrader!❤️

• Julia
    Review voor Jaceys

Goede prijs kwaliteitsverhouding! Wat je inzend, krijg je ook daadwerkelijk terug. Je krijgt snel antwoord op je vragen en word met zorgvuldigheid aan gewerkt. De eerste keer heb ik voor mijn moeder een armbandje met mijn vaders handschrift laten maken en die viel meteen in de smaak, waardoor ik er ook meteen 1 voor mijn zus en mezelf heb besteld! ❤

In de toekomst zal ik zeker weer gebruik maken van jullie service!

• Bianca
    Review voor Jaceys

Super blij mee- mooie armband met mijn naam in het mooie handschrift van mijn vader ❤. Een geweldig verjaardagscadeau!
    Heel snelle reactie op mijn mail met vraag, super snel geleverd. Topper!- een aanrader

• Nina Bond
    Review voor Jaceys

Een prachtige ketting gekregen van mijn moeder, als mooie herinnering aan mijn vader. Heel mooi❤️

• Silvie de Bruin
    Review voor Jaceys

Geweldige service, reageren gelijk op mail en armbad gratis vermaakt na verkeerde maat te hebben besteld. Geweldig bedrijf, echt een aanrader!

• S. vd Berg
    Review voor Jaceys

Voor mijn vriendin een armband laten graveren, was binnen 1 week in huis en nog beter dan wat ik had gehoopt!

• Mik
    Review voor Jaceys

Dank voor de prachtige armband! Ik wilde coordinaten laten graveren op de stainles steel sluiting van een leren heren armband. Deze optie zag ik niet op de foto's. Het bleek super makkelijk om contact te leggen met Naomi en ze denkt enorm mee. De ontvanger is enorm blij met het cadeau!

• Helen
    Review voor Jaceys

Super snelle service. Op maandag voor de kerst besteld.... half uurtje later al mail dat de armband al klaar stond voor verzenden. Ik had hem woensdag dus al in de brievenbus liggen. Had een mooie armband besteld voor mn moeder der verjaardag, ze is 30 dec jarig. Toen ik de armband woensdag in de bus vond gelijk door gereden naar mn moeder om de armband al te geven. Ik kon niet wachten, want zo kon ze deze super mooie armband al met kerst dragen. Hopelijk kan mn moeder (ze is ongeneeslijk ziek) de armband nog een hele poos dragen 🥰.
    Super... super bedankt voor de snelle service en mooie armband.