Jaceys
PERSOONLIJKE SIERADEN ONTWERP JIJZELF!

Jaceys is een online sieraden webshop met voornamelijk gepersonaliseerde juwelen. Je kunt bij ons een ruim assortiment dames en heren sieraden vinden. Naast de persoonlijke sieraden zoals bijvoorbeeld een armband met naam of een fotojuweel hebben we ook aan de allerkleinsten gedacht met prachtige kinderjuweeltjes. Een sieraad is iets persoonlijks. Het vertelt wie je bent, wat je mooi vindt of wie je lief hebt. Combineer, inspireer en laat je verrassen!

• nancy
    Review voor Jaceys

de sieraden zijn uniek en heel mooi.

• Daniëlle
    Review voor Jaceys

Omdat de producten die je besteld echt super gaaf worden en de service echt top is!

• Hoe beoordeel je Jaceys?

• Gijs
    Review voor Jaceys

Top service en levert kwaliteit

• Jennifer
    Review voor Jaceys

28mei heb ik een prachtig gegraveerde foto medallion besteld deze om cadeau te geven, ik vroeg per whatsapp of de foto die ik wilde gebruiken geschikt was en werd netjes geholpen en te woord gestaan, 2 dagen later zelfs in deze corona tijd had ik het prachtige medallion binnen, nog mooier dan als afgebeeld. Voor mooie betaalbare en dierbare herinneringen in een sierraad moet je echt bij Jaceys zijn!

• Marjolein
    Review voor Jaceys

Zeker! Nadat ik had besteld kreeg ik al snel een bericht dat het verzonden was. Zo blij was ik toen het binnen kwam. Het voldeed helemaal aan mijn verwachtingen.

• Sjoukje Eefsting-Smit
    Review voor Jaceys

Super leuke sieraden, en een hele snelle service. Ze denken met je mee.

• Roxanne
    Review voor Jaceys

Het contact heb ik als zeer positief ervaren, er word prettig met je meegedacht en de levering was heel snel!

• züleyha
    Review voor Jaceys

Een top service waar ze je met liefde helpen en leveren natuurlijk

• Jolie
    Review voor Jaceys

Mooie sieraden, goede service op maat en het is echt een feestje om je bestelling te ontvangen! Zo leuk ingepakt!!

• Alinda
    Review voor Jaceys

26-04-2018 kreeg ik een mooi cadeau van mijn ouders. De geboorte armband met bedel. Jacob 16-04-2018 met de hand er in geslagen, met een hartje er aan. Vond dit zo mooi en draagde de armband iedere dag. Heb kleine polsen dus je kan hem zelf voorzichtig een beetje buigen. 07-04-2019 Verjaardag van mijn vader en had ik een leren papa armband gegeven met de tekst Trotse Opa er op. Hij was er zo blij mee en draagt het met trots. 12-05-2019 Moederdag en had mijn moeder een wikkelarmband gegeven met 2 bedels met de tekst Trotse Oma en Jacob. Hun eerste kleinkind. Wat was ze er blij mee. Bij de bestelling zat een armbandje met Mama er bij. Deze heb ik vaak gedragen. Mama en bijna voor de 2e x mama. 15-10-2019 De geboorte armband met bedel besteld. Na contact te hebben gehad met ze vertelde ze: De armband is nu gemaakt van stainless steel en de letters worden gelaserd. Maar ik vond het niet erg. Dan had ik 2 armbanden met de namen van onze zoontjes op 2 verschillende armbanden. Toen ik de verpakking open maakte zat er een cadeautje in. En had maar 1 armband besteld. Ze hadden ook een armbandje die ik had van Jacob in die zelfde armband cadeau gedaan. Dit vond ik zo ontzettend lief van ze. Ben er echt zo blij mee. Heb nu 2 geboorte armband met bedel Jacob 16-04-2018 Daniël 10-09-2019 Update wikkelarmband van mijn moeder. Ze heeft er nog 4 bedels bij besteld. Want in 1 jaar tijd heeft ze er 4 kleinkinderen bij. Dus nu alle namen van de 5 kleinkinderen aan haar armband. Ze proberen alles op tijd te verzenden, je krijgt gelijk antwoord als je een vraag hebt. Doen echt heeeel erg hard hun best en zitten niet stil. Van alle bestellingen maken ze er wat moois van. Ze hebben betaalbare sieraden en vaak leuke aanbiedingen. Zo mooi omdat het zo persoonlijk is en met alle liefde aan gewerkt word. Maken ook mooie product foto's! Besteden er veel tijd aan. Jullie verdienen een super beoordeling, top team Jaceys!!