Jachtinstinct Dierenvoeding

Jachtinstinct Dierenvoeding

Jachtinstinct biedt je natuurlijk, biologisch verantwoord hondenvoer en kattenvoer. We hebben graanvrije hondenbrokken en kattenbrokken en luxe traktaties voor honden en katten. Maar we hebben ook de allerbeste vers vlees-gerechten voor je hond of kat (KVV, BARF). Al onze producten worden in Nederland gemaakt! Kies jij al voor natuurlijke dierenvoeding?
8,8
Filter 310 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 245 met beschrijving

• Annemarie Seunnenga
    Geverifieerde klant van Jachtinstinct Dierenvoeding

Goed product, het droogvoer voor katten

• Wilma Vink
    Geverifieerde klant van Jachtinstinct Dierenvoeding

Uitsteked kattenvoer, onze kat is allergisch en bestel al jaren jachtinstinct

• Hoe beoordeel je Jachtinstinct Dierenvoeding?

• Nic Streuli
    Geverifieerde klant van Jachtinstinct Dierenvoeding

Kwalitatief goede producten, goede service en snelle verzending.

• Gyöngyvér Pestyuk
    Geverifieerde klant van Jachtinstinct Dierenvoeding

Goede levering en vrij snel in huis.

• Wouter Harmsen
    Geverifieerde klant van Jachtinstinct Dierenvoeding

Een track & tracé sturen naar de klant. Nu is het onduidelijk wanneer je je pakket kan verwachten

• Arnoud
    Review voor Jachtinstinct Dierenvoeding

7 dagen na de bestelling is het nog steeds niet uitgeleverd aan Postnl. Pas na navraag per email kreeg ik 3 dagen later het antwoord dat de bestelling al lang verzonden zou zijn en gister geleverd had moeten zijn. Track&trace laat echter zien dat het product na 7 dagen nog niet eens door Postnl ontvangen is. Hoezo verzending binnen 48 uur? De hond eet normaal rauw vers vlees, voor een vakantie leken de graanvrije brokken een goed alternatief. Dit kan een eenmalige misser zijn, maar het lijkt er op dat Jachtinstinct z'n logistiek en communicatie hierover niet op orde heeft. Ik heb daarom zojuist de bestelling geannuleerd omdat het niet meer op tijd gaat aankomen. Ben benieuwd hoe deze annulering nu afgehandeld gaat worden.

Antwoord van Jachtinstinct Dierenvoeding

Beste Arnoud, wat vervelend zeg! Er is blijkbaar iets misgegaan bij het tijdig afleveren van je pakket. Vanmorgen kregen we een bericht van je dat het toch nog allemaal goed is gekomen, dus daar zijn we wel heel blij mee! Bij de volgende bestelling gaat alles vast weer helemaal top! Een fijne vakantie gewenst! Met huisdiervriendelijke groet, Jachtinstinct Dierenvoeding

• Romy
    Review voor Jachtinstinct Dierenvoeding

Jachtinstinct heeft altijd het beste voor met je hond of kat. Je kunt beter een paar euro per maand meer uitgeven aan goede voeding, dan dat je de rommel koopt die ze in de supermarkt hebben staan! Ik ga nooit meer weg bij Jachtinstinct!

• jj billet
    Geverifieerde klant van Jachtinstinct Dierenvoeding

Niets gehoord wanneer de brokjes geleverd zouden worden . Dus was op vakantie. Na bestelling 9 dagen moeten wachten

• Emmarie Oudejans
    Geverifieerde klant van Jachtinstinct Dierenvoeding

Snelle levering en leuke korting op bijzondere dagen!

• Gita Jaghai
    Geverifieerde klant van Jachtinstinct Dierenvoeding

Geen idee of het goede service is. Noot contact gehad. Dag later dan gepland