Jack Impala
Als persoon is het tegenwoordig steeds moeilijker een eigen identiteit te creëren tussen de menigte. De menigte die allemaal wordt meegezogen door dezelfde modetrends, waardoor iedereen op elkaar begint te lijken. Buiten dat wordt het milieu en de strijd tegen oneerlijke arbeid ook met de dag belangrijker. De modebranche zal daar ook hun steentje bij aan moeten bijdragen. En daarom wil Jack Impala op een unieke wijze, duurzame modieuze kleding op de markt brengen.
De zekerheden van https://www.jackimpala.com

Aspirant lid van WebwinkelKeur