comfort in excentrique fashion

Lidmaatschap per 11-12-2023 stopgezet

• Marlou
    Review voor Jack Impala

Ik heb de shirts van Jack Impala besteld. Erg mooie kleur, fijn model en goede kwaliteit. De shirts blijven goed in model, ook na meerdere keren wassen. Ik ben heel benieuwd naar de volgende collectie en hou de website goed in de gaten.

Hoi Marlou,

Wat goed om te horen dat je tevreden bent met jouw bestelling. We zijn blij dat de shirts je bevallen en dat je tevreden bent over onze kwaliteit. We zien je dan ook graag terug bij onze volgende collectie! We wensen je nog enorm veel plezier met jouw bestelling :)

• Marcel
    Review voor Jack Impala

In december een sweater en een shirt besteld. Ben erg tevreden hiermee. De stof is van goede, dikke kwaliteit. Comfortabel om te dragen en ook na vele malen wassen is de kleur nog steeds geweldig. Zeker een aanrader!

Hoi Marcel,

Dankjewel voor deze prachtige 5-sterren review! Goed om te horen dat je blij bent met de kwaliteit van onze kleding en de kleur naar wens is, zelfs na het vele malen wassen. We hopen dat je nog veel plezier beleefd met jouw unieke kleding.

• Marieke
    Review voor Jack Impala

Mijn zoon en ik zijn erg blij met de twee truien. De kleuren zijn heel mooi, de stof is super zacht en ze zitten erg comfortabel. De print blijft van goede kwaliteit ook na een aantal wasbeurten. Mijn zoon van 14 krijgt de complimenten van zijn vriendjes!

Dag Marieke,

Super bedankt voor deze mooie review. We zijn erg blij om te lezen dat alles goed bevalt en je er tevreden mee bent. Wat super leuk om te horen dat jouw zoon complimenten krijgt van zijn vrienden. Jullie beide nog enorm veel plezier met jullie truien!

• Sander
    Review voor Jack Impala

De bedrukking op de hoodies en sweaters zijn top. De kleding zit erg lekker en je voelt meteen dat het gemaakt is van een kwalitatieve stof. Ga binnenkort zeker weer meer bestellen!

Hoi Sander,

Super erg bedankt voor deze mooie review. We zijn erg blij om te horen dat de kleding zo goed bevalt en je er blij mee bent. We wensen je allereerst heel veel plezier met je aankoop en hopen je binnenkort graag weer terug te zien in onze webshop!

• Michiel Assendelft
    Review voor Jack Impala

Mooie, comfortabele kleding en fijne service

Hallo Michiel,

Dankjewel voor de 5-sterren review! Goed om te horen dat de kleding naar wens is. Heel veel plezier met jouw unieke kleding.

• Saskia
    Review voor Jack Impala

Super blij met mijn aankoop. Bestelling kwam ook met leuke extra’s

Dag Saskia,

We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met jouw aankoop. Ook leuk om te horen dat je blij bent met de extra's bij de bestelling. Heel erg bedankt voor jouw review!

• Ard Nabuurs
    Review voor Jack Impala

Alles was erg goed geregeld. De hoodies zitten erg lekker en zijn van goede kwaliteit!

Hoi Ard,

Dankjewel voor deze mooie review. We zijn erg blij om te horen dat de hoodies lekker zitten . We wensen je nog veel plezier met jouw hoodies!

• Judith van Hal
    Review voor Jack Impala

Goede kwaliteit en zit erg lekker. Service was ook goed.

Hoi Judith,

Super bedankt voor je 5-sterren review! We zijn blij om te horen dat alles goed is verlopen. We wensen je nog veel plezier met je aankoop :)