Jaggs Alarm
Jaggs alarm is een bedrijf dat totaaloplossingen biedt op gebied van beveiliging.
8,9

• Roy K
    Review voor Jaggs Alarm

Levert (veel) te laat en accepteert pertinent geen retour

• Chris
    Review voor Jaggs Alarm

Als je daar iets koopt zijn ze vriendelijk en zeer behulpzaam. Als je later hulp nodig hebt met de installatie willen ze je niet meer helpen. Telefoon nemen ze gewoon niet op. Spijt van dat ik daar een dure camera heb gekocht.

• Hoe beoordeel je Jaggs Alarm?

• D. Tofighi Shirazi
    Review voor Jaggs Alarm

Dhr. Angelo heeft mij geholpen zowel overdag als avonds om het ontstane probleem in Hikvision Camerasysteem op te lossen. Zijn inzet en de bestede tijd heb ik bijzonder gewaardeerd. Mijn dank hiervoor.

Antwoord van Jaggs Alarm

Geachte D. Tofighi Shirazi,

Hartelijk dank voor uw review. Dit wordt erg gewaardeerd.

Team Jaggs Alarm

• Bert
    Review voor Jaggs Alarm

Een voeding gekocht van zyxel, via google deze website gevonden, waar stond dat verzendkosten gratis zijn, onderdeel was op voorraad (Staat nu nog op de site als voorraad). Na betaling zijn er 7,95 euro aan vaste verzendkosten berekend, en na 4 uur krijg ik een mail dat deze niet op voorraad is en ik het geld binnen 3 dagen terug krijg. dit is wel gebeurd maar als je ze wilt spreken in de chat over de verzendkosten geven ze geen antwoord. MISLEIDING TEN TOP.

• re

niet bereikbaar

• Willie Pennings
    Review voor Jaggs Alarm

Allereerst een voorspoedig 2019.
    Als ik dit jaar net zo goed en vakkundig geholpen wordt al s de voorgaande jaren vind ik het super, dus een echte aanrader.
    Groet W.Pennings

• Con van Zandvoort
    Review voor Jaggs Alarm

Prachtige PTZ camera gekocht en meegenomen naar ons vakantiehuis in Turkije. Probleem alleen dat wij geen verstand van zake hebben en de camera niet aan de gang kregen. Even een telefoontje naar Jaggs Alarm en zij hebben alles geïnstalleerd via Teamviewer. Geweldige service ! Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. En daarbij is de prijs ook nog goed ! Wat wil een mens nog meer ! Chapeau voor Jaggs Alarm !

• Jansen
    Review voor Jaggs Alarm

Heb bij jaggs alarm een dahua ptz gekocht. Scherp geprijsd en zeer snel geleverd. Ook na de levering is de service uitstekend en had hulp nodig bij het instellen van de camera. Telefonisch en via teamviewer ben ik geholpen totdat alles was ingesteld en alles werkte. iedereen aan die van plan is een camera te kopen en hier ook wat extra informatie en hulp bij nodig heeft is hier aan het juiste adres

Bedankt nog jaggs alarm!

Mvg Jansen

• Veldhoven
    Review voor Jaggs Alarm

Meerder beveiligingscamera's afgenomen voor ons bedrijf en de ondersteuning was prima. Het beeld is haarscherp en ook in het donker prima te zien.

• Wammes
    Review voor Jaggs Alarm

Veel kennis en een goed duidelijk advies. Vriendelijke medewerkers.

• M.Hooiberg

Goed en snel

• Filipo
    Review voor Jaggs Alarm

Gewoon volgens afspraak. Vakkundige voorlichting. Laagste prijs.

• Rene Visser
    Review voor Jaggs Alarm

Goed telefonisch advies gekregen voor mijn aankoop. De levering was ook snel. Mijn volgende bestelling volgt hier zeker weer.

• Jan
    Review voor Jaggs Alarm

-zeer slecht telefonisch bereikbaar.
    -bellen niet terug
    -niet binnen de 2 weken mijn geld terug
    -actuele voorraad klopt niet op de website
    -geen orderbevestiging per mail binnen krijgen

Positief:
    Wat wel op voorraad ligt heb je idd de volgende dag in huis.......

• Arash
    Review voor Jaggs Alarm

Ik had van te voren mijn vragen per email gesteld, er werd zeer snel op mijn mail gereageerd. Ik had mijn bestelling gelijk de dag daarop ontvangen. Overall zeer tevreden, en kan jaggs alarm zeker aanraden

• hans van der List
    Review voor Jaggs Alarm

Prima service. Heb Eminent 8610 alarmsysteem gekocht.Alles werd keurig geleverd en was op mijn verzoek vooraf al ingesteld met simkaart een bijbehorende telefoonnummers. Hoefde het alleen maar op te hangen. ook vragen via mail en chat (erg handig) worden direct beantwoord. Ik heb al 2 kennissen verwezen naar Jaggs en die hebben inmiddels daar ook een Eminent gekocht met dezelfde goede ervaringen.

• stichting Swedoro

Snelle en goede communicatie

• Winfried
    Review voor Jaggs Alarm

De door mij bestelde goederen, alarm systeem, op tijd en correct afgeleverd.
    Een email reactie van mijn kant daar werd snel en correct op gereageerd.
    Ik ben uitermate tevreden over Jaggs Alarm en kan mensen aanraden met dit bedrijf zaken te doen.

• Bert Hendrik
    Review voor Jaggs Alarm

Ik heb gisteren mijn alarmsysteem mogen ontvangen. Het is kinderlijk eenvoudig om een eminent alarmsysteem in te leren overal duidelijk nederlandse handleidingen bij. Wat ik ook zeker fijn vind is de laagste prijs garantie. Daarmee zijn ze altijd goedkoper dan iedereen. De webshop is ook erg overzichtelijk binnen no time had ik me totaalpakket samengesteld. De chat werd ook direct op gereageerd wat het verschil is met sommige bijhorende accessoires. Ik raad iedereen dit bedrijf aan!

• denny
    Review voor Jaggs Alarm

snelle levering, was goed en anoniem verpakt.
    klantenservice was vaak aanwezig om online vragen te stellen.

nazorg en garantie was ook super snel.
    ook gemakkelijk nabestelling gedaan, duidelijke gebruiksaanwijzing dit is voor een lake ook gemakkelijk te begrijpen.

ik ben tevreden met mijn alarmsysteem(eminent).
    misschien niet de goedkoopste alarmsysteem maar wel betrouwbaar, snel en gemakkelijk uit te breiden, ook de eminent is erg handig.