Jansen Totaal Wonen

Bekijk alle reviews en keurmerken van Jansen Totaal Wonen en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 24-07-2023 stopgezet

9,0

• Jamie
    Review voor Jansen Totaal Wonen

Klantenservice komt afspraken niet na, producten keer op keer beschadigd geleverd. Keuken niet deugdelijk opgeleverd. Service is er niet. Ditecteur komt afspraken niet na. Na 2 jaar eindelijk met behulp van jurist en geschillencommissie een oplossing gevonden. Jansen heeft in gehele proces niet gereageerd. Geld binnen en ze komen geen afspraak meer na.

Antwoord van Jansen Totaal Wonen

Beste klant,

Bedankt voor jouw reactie. Ondanks dat we deze kwestie erg betreuren. Van uw kant is er veel geduld geweest en aan onze kant is er veel moeite gedaan. Echter is het niet gelukt om de keuken naar uw tevredenheid op te leveren, dat vinden we heel vervelend. Helaas zijn wij samen niet tot een passende oplossing gekomen voor deze kwestie. Vervolgens is er door een derde partij bemiddeld. Deze uitspraak wordt door ons geaccepteerd en u bent door ons ruimschoots gecompenseerd. Hiermee is voor ons beiden de zaak afgedaan volgens de uitspraak. Wij wensen u verder alsnog veel succes met het gebruik van de keuken.

• van kesteren
    Review voor Jansen Totaal Wonen

Betere voorlichting en zorgen dat alles geleverd is volgens afspraak