Janssen-shop
Top kwaliteit Steekschuim, Bloemschikmateriaal, Decoratiemateriaal en Piepschuim Vormen. Makkelijk, Snel en Goedkoop online kopen. Bekijk ons assortiment!
Steekschuim, Bloemschikmateriaal, Piepschuim vormen
1.171 klantbeoordelingen
Filter 1049 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 593 met beschrijving

Taal

• Aleida van Harten

Ging snel

• Jan Kuijsters

levering volgens afspraak

• Hoe beoordeel je Janssen-shop?

• Wma Drost

Prima verpakt. Snelle levering

• nancy kras

Goede en snelle service.

• Oerm

Betrouwbare webshop. Aanrader.

• Marion Vos-Pater
    Geverifieerde klant van Janssen-shop

Eenvoudig bestellen, direct bevestiging. Perfecte levering. Fantastische artikelen die je niet zomaar even kan bestellen.

• S.G. van Calcar

snel en voordelig

• Jacq

Snelle verzending goed product

• Ton Holtslag
    Geverifieerde klant van Janssen-shop

👎Wij wilden donkergroene verf voor planten bestellen. Deze was niet op voorraad en wordt ook niet meer geleverd. Onze vraag daarna was of er dan wel groene verf is waarvan de kleur op gras lijkt. Volgens de klantenservice was die er wel en zo hebben wij 3 bussen besteld.

De geleverde verf lijkt bij lange na niet op een natuurlijke groene kleur, laat staan op grasgroen.

2 ongebruikte bussen gaan nu tetour en de derde bus, waarmee we getest hebben, kunnen we niet gebruiken vanwege de lelijke, felle kleur groen.

Een eerlijke voorlichting door de klantenservice zou verwacht worden en bovendien moeten we de kosten voor retourzenden zelf betalen. 👎

Antwoord van Janssen-shop

Ik heb op de vraag; of de donkerste groen die leverbaar is op gras lijkt? Geantwoord dat er veel kleuren gras zijn en dat dat maar net is hoe je het bekijkt, ik heb daarbij duidelijk een voorbehoud gemaakt. Erg jammer dat u zelf de gok neemt (terwijl u eigenlijk donkerder wou die helaas niet meer leverbaar is) en nu het niet goed uitpakt de schuld bij mij neerlegt en zelfs zegt dat ik geen eerlijke voorlichting geeft terwijl ik juist bewust heel voorzichtig ben met uitspraken over kleuren.

En ja, een retour kost geld; Wij hanteren scherpe prijzen en indien een retour niet onder garantie valt moeten de retour kosten door degene die retourneert betaald worden.

• Miriam Niks

Klantvriendelijk en mooi materiaal