Jaramoto
Uw webshop voor Motor accu's, Motor accessoires, Motor navigatie, Motor olie, Remblokken, Kuipruiten etc, etc.
  • Bert Eding
    Review voor Jaramoto

Fobo tmps besteld. email gestuurd waneer ik net mocht verwachten. ik werd gelijk teruggebeld dat ik het morgen zou hebben en dat was ook zo. Prima service!

• wim

goede service , goede prijzen

• Hoe beoordeel je Jaramoto?

• Ruud
    Review voor Jaramoto

Speciale Spaanse Galver remblokken voor motorfiets en ook Polaris RZR 1000 gekocht. Deze zijn één van de beste , droog nat stof Roemenië en Marokko,
    Hij kan ze leveren !

Topservice en topkwaliteit, doen we graag zaken mee, Ruud

Topservice en topkwaliteit , wij zijn er blij mee

• Laurens
    Review voor Jaramoto

Zero Gravity windscherm gekocht en een setje Titax hendels voor mijn GSX-R 1000. Kwam keurig op tijd aan. Jan nam persoonlijk contact op om te melden dat hij de verstellers al op de Titax hendels had gemonteerd en dat het pakketje diezelfde dag nog zou worden gestuurd. Goede webwinkel, een echte motorliefhebber en prima prijzen. Aanrader!

• Raymond
    Review voor Jaramoto

29jan einde van de dag een Zerogravity windsherm besteld voor mijn Hayabusa. Jan heeft zijn best gedaan en dezelfde dag nog verstuurd 30jan ontvangen Top service!!

• Rick
    Review voor Jaramoto

De door mij bestelde accu was in eerste instantie niet op voorraad. Aangezien ik al binnen een paar dagen wilde gaan rijden, heeft Jan van Jaramoto zijn uiterste best gedaan de door mij gewenste accu op tijd bij mij te krijgen.

Hij bood me ook een passend alternatief aan dat uiteindelijk niet nodig was omdat de door mij bestelde accu toch eerder weer beschikbaar was.
    Fijn contact met deze mensen. SERVICE wordt hier nog steeds met hoofdletters geschreven en met passie geleefd. Absolute aanrader!

• Dennis
    Review voor Jaramoto

Bij Jaramoto een accu besteld. Zeer nette prijs en vlotte levering. Achteraf bleek dat ik de verkeerde geselecteerd had. Deze paste niet in mijn motor.
    Na een belletje met Jan had hij vlot het juiste type gevonden. Ik heb de fout bestelde retour gestuurd en Jaramoto de juiste weer naar mij.
    Nadien heeft Jan mij nog terug gebeld of alles over was gekomen en of het allemaal gelukt was.

Zeer fijne en nette service!

Top!

• Richard

Goed,snel en goedkoop

• Martijn
    Review voor Jaramoto

Bij een webwinkel verwacht je niet (meer) dat je persoonlijk geholpen wordt, bij Jan is dit anders. Voortaan kijk ik eerst hier voordat ik bij de bekende motoronderdelen winkels ga shoppen.

• Hans
    Review voor Jaramoto

Accu besteld, vlak voor de Pasen. Ik werd gebeld door Jan met de mededeling dat het ivm Pasen dagje later zou komen. Direct na Pasen belde Jan opnieuw en mailde mij vervolgens de Track & trace door.
    Scherpe prijs,prima verpakt.
    Ik zou dit bedrijf zeker aanraden, vooral de vriendelijke, duidelijke en snelle communicatie (en een goede prijs)
    Jaramoto krijgt een 10!!