Jeha de Meubelconcurrent

Jeha de Meubelconcurrent

Jeha de Meubelconcurrent is al sinds 1989 uw regionale woninginrichter. Met meer dan 10.000 m2 woonvoordeel en scherpe prijzen door gezamenlijke inkoop hebben wij voor elk wat wils.
7,9
Filter 353 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 349 met beschrijving

• Dorien
    Review voor Jeha de Meubelconcurrent

Fijn contact in de winkel! Ze staan voor je klaar en willen je met alles helpen! Mooie tafel gekocht, netjes!

• Laagste prijs garantie wassen neus.
    Review voor Jeha de Meubelconcurrent

Ik had een mooie bank gezien en heb een prijsopgave gekregen. 1355 euro voor de opstelling die ik wilde. 5 jaar garantie en thuis bezorgkosten kwamen daar nog bij op. Totaal 1705 euro. Thuis gekomen ben ik rond gaan kijken en dezelfde bank verkochten ze ook bij een andere zaak. Daar ook gekeken en een prijsopgave gekregen. 1100 euro en ook daar kwamen de kosten voor 5 jaar garantie nog bij. In totaal 1259 euro. Ik ben terug gegaan omdat Jeha zegt laatste prijs garantie te bieden. Na lang rekenen was hun voorstel dat hun prijs met garantie en bezorgen 1500 euro werd. Ik begrijp best dat ik bij de andere meubelzaak een scherpe deal kreeg. Ze hadden 10% extra EK korting. Dus dat je als zaak dan de beloofde extra 10% korting op de laagste prijs niet kan geven. Ja daar heb ik best begrip voor. Maar bied dan aan m voor dezelfde prijs te leveren, als je adverteert met laagste prijs garantie. 250 euro boven de prijs van de andere aanbieder te gaan zitten dan doe je niet wat je zwart op wit op je website en bij je voordeur hebt staan. Erg jammer. De meubelzaak uit Enschede heeft de prijs voor me afgerond op 1200 euro. Rondkijken en vergelijken kan echt enorm schelen.

• Hoe beoordeel je Jeha de Meubelconcurrent?

• Diana
    Geverifieerde klant van Jeha de Meubelconcurrent

Mooie bank gekocht tegen een scherpe prijs! Goede kwaliteit en zit heel fijn.
    Ook duidelijke informatie en netjes bezorgd. Binnen de aangegeven levertijd. Ik ben erg tevreden.

• Ruth Hendriks
    Geverifieerde klant van Jeha de Meubelconcurrent

Geen bevestiging gehad via de mail van de bestelling. Ik heb er zelf over gebeld, maar de stoelen zijn
    ' mooi en zitten goed.

• B Tijssen Jakobs

Ben tevreden

• Kelly
    Geverifieerde klant van Jeha de Meubelconcurrent

Mooie stoel voor een prima prijs. Levering was sneller dan aangegeven. Alleen de berichtgeving was kortdag. Zijn erg tevreden!

• Siem Woestenburg
    Geverifieerde klant van Jeha de Meubelconcurrent

Goede service afspraak prima nagekomen en netjes afgeleverd

• Hans Strang
    Geverifieerde klant van Jeha de Meubelconcurrent

Keurig aan de leverings afspraken gehouden.

• BMWeetje
    Geverifieerde klant van Jeha de Meubelconcurrent

Op tijd geleverd, terwijl er een veel langere levertijd werd aangegeven tijdens bestellen. Dat was een onverwachte meevaller.

• Ina Gerrits

Goeie service

• Zonnetje
    Review voor Jeha de Meubelconcurrent

We hebben een bank besteld in februari levertijd 12/14 weken prima na 15 weken word ik gebeld word eind augustus dus in totaal een half jaar schandalig een keer nooit weer slecht heel slecht 🥲👎

• Johan
    Review voor Jeha de Meubelconcurrent

Echt een top winkel in Zwolle zeer vriendelijk personeel. Betaalbare prijzen.. echt een aanrader

• H Klunder
    Geverifieerde klant van Jeha de Meubelconcurrent

alles wordt netjes af gehandeld

• C W
    Geverifieerde klant van Jeha de Meubelconcurrent

We hebben lang moeten wachten op onze barstoelen ,maar ze staan geweldig. Service was goed. Bezorging verliep prima.

• Willem
    Review voor Jeha de Meubelconcurrent

Top zaak en een gezellige huiselijke sfeer, met heel veel keus. Wij komen er al jaren.
    Super personeel, goede service, klantvriendelijk, denken met je mee en dringen je vooral niets op, wat vaak wel het geval is bij andere zaken.
    Zeker de moeite waard om een keer te gaan kijken en als je geluk hebt, kun je ook nog uitgebreid mee lunchen.

• Floren van Hest
    Geverifieerde klant van Jeha de Meubelconcurrent

Hele goede service, stoelen besteld, na ongeveer 7 weken binnen gekregen.
    Eerst nagekeken of er iets aan mankeerde, daarna (volgens afspraak) hebben ze mij pas de factuur gestuurd.
    Ik zou zeker een volgende keer weer bij hun bestellen.

• Ronald van Drogen
    Geverifieerde klant van Jeha de Meubelconcurrent

Twee stoelen besteld, 18 april ging de bestelling op afgerond en verzoek voor betaling. Na 5 telefoontjes en ingevuld contactformulier blijkt nu dat de stoelen niet in de collectie zit. Wat ging er mis, vooral v.w.b. communicatie?

• wolf
    Review voor Jeha de Meubelconcurrent

Helaas naar meermaals mailen met het bedrijf over onze gekochte bank, geen reactie terug om een oplossing te vinden

• S Mos
    Geverifieerde klant van Jeha de Meubelconcurrent

Mooie bloempotten op standdaard. Goed verpakt en snelle levering.

• Peter Pasveer
    Geverifieerde klant van Jeha de Meubelconcurrent

Snelle en goede levering, kleine beschadiging maar zeer snel opgelost