Jeha de Meubelconcurrent

Jeha de Meubelconcurrent

Jeha de Meubelconcurrent is al sinds 1989 uw regionale woninginrichter. Met meer dan 10.000 m2 woonvoordeel en scherpe prijzen door gezamenlijke inkoop hebben wij voor elk wat wils.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 02-07-2020 stopgezet

8,1

• Familie Bolks
    Review voor Jeha de Meubelconcurrent

Klantenservice kan beter, ze bellen niet terug ondanks beloftes het probleem op te lossen.

• Peter
    Review voor Jeha de Meubelconcurrent

De besteling is keurig op tijd geleverd. Als isprima verzorgd. Onze complimenten en zeker 5 sterren waardig

• Freek

afbranden

Antwoord van Jeha de Meubelconcurrent

Hallo,

Wat is er aan de hand, Wil je contact met ons opnemen?

• Annemarie
    Review voor Jeha de Meubelconcurrent

Op basis van de mooie webshop zijn we wezen kijken in de winkel. Mooie kwalitatief goede meubels tegen een scherpe prijs. Helemaal in onze stijl! Mick heeft ons goed geholpen in de winkel (kregen zelfs een saucijzenbroodje). Uiteindelijk hebben we een bank en dressoir gekocht. Het dressoir was van echte solide planken. Super blij met onze aankopen en de service in deze winkel. Echt een aanrader!

• Kitty

snelle levering, top service

• Jan
    Review voor Jeha de Meubelconcurrent

Fijne eetkamerstoelen voor scherpe prijzen

• Maarten
    Review voor Jeha de Meubelconcurrent

Prachtige mango houten meubels van goede kwaliteit

• Carla
    Review voor Jeha de Meubelconcurrent

Goede kwaliteit voor een lage prijs!!

• Els
    Review voor Jeha de Meubelconcurrent

Alles moeten ze aan deze winkel verbeteren, beginnen met de echte levertijden op hun site te zetten. Was ik maar nooit op de site via XOOON terecht gekomen.
    Sterker nog is het meubel binnen gekomen wordt het niet meegegeven aan de bezorgingdienst en kan ik nog een week langer wachten. En natuurlijk wordt dat ook niet door gegeven en moet je er zelf achterna bellen.

• Harry
    Review voor Jeha de Meubelconcurrent

De bestelling op de afgesproken tijd leveren.
    -Klantenservice afdeling bemannen op de aangegeven tijd van 10.00 tot 1300.
    -Beloofde telefoontjes na te komen.
    -Mensen niet af te schepen met ..probeer het morgen maar nog eens.
    -Om dan na maar weer eens zelf te bellen, te horen te krijgen dat er iets mis was met de voorraad en dat het half mei ging worden terwijl er 2 tot 5 dagen levertijd op zat en dat het item ook nog gewoon op voorraad was volgens de website.
    De 1 sters waardering is dan ook nog aan de hoge kant, zeer slecht is beter op z'n plaats. Mede omdat het vaker voor komt volgens andere reviews en Jeha er dus niks van leert.