Jekra Vliegengordijnen

Jekra Vliegengordijnen

Leverancier van maatwerk vliegengordijnen. Jekra Vliegengordijnen levert alleen producten van de hoogste kwaliteit en is officiƫle dealer van het merk DEGOR. Maatwerk vliegengordijn al de volgende dag in huis!
8,7
Filter 94 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 76 met beschrijving

Taal

• Jaap Verplanke
    Geverifieerde klant van Jekra Vliegengordijnen

Snelle levering in nette verpakking. De kleur van het gordijn was niet wat ik voor ogen had . Inderdaad ik had grijs besteld en ook ontvangen, maar de kleur stemde niet overeen met de kleur op de foto van het produkt. Een donkere kleur grijs was voor mij mooier geweest. De zg kattenstaarten waren gekruld en niet mooi uitgevouwen en lekker wollig waardoor ze niet tegen elkaar aansluiten. Ik doe het er maar mee. Jammer.

• Eelco
    Review voor Jekra Vliegengordijnen

Vliegengordijn bijstelt bij deze firma. Het ding was snel geleverd maar 10 centimeter te kort... Volgens de klantenservice medewerker was dat niet mogelijk. Dus foto's gemaakt en haar toegestuurd. Reactie was dat ik het product mocht retourneren (ja duh...). Verder niets over de kosten die ik moest gaan maken (voor het retouren). Na mijn reactie dat ik het niet eens was met deze oplossing vernam ik niets meer. Dus de telefoon gepakt. Andere medewerker. Deze stelde voor mij een ander exemplaar te doen toekomen en mij de verzendkosten te restitueren. Prima oplossing! Krijg ik enkele dagen later een mail van de klantenservice medewerker #1 dat door een productiefout alle gordijnen te kort zouden zijn...

Of ik het gordijn toch maar wilde retourneren. Deze firma laat zijn klanten de problemen waar zij zelf debet aan zijn oplossen!

• Hoe beoordeel je Jekra Vliegengordijnen?

• Rana
    Review voor Jekra Vliegengordijnen

De kwaliteit van de kralen is geweldig. 2 honden die dagelijks -tig keer in en uit hollen en het gordijn valt netjes en geluidsvriendelijk terug in haar plooi. Daarnaast is het ook nog eens mooi. Heel fijn om iets online te kopen dat toch nog eens haar geld waard is. Bedankt!

• Battien Hendrikse
    Geverifieerde klant van Jekra Vliegengordijnen

Vriendelijke klantenservice die niets teveel is, mooie vliegengordijnen!

• Huib
    Review voor Jekra Vliegengordijnen

Snelle service en mooi product.

• Erik Van den Branden
    Geverifieerde klant van Jekra Vliegengordijnen

We hebben ons product nog steeds niet gekregen šŸ¤¬

• A.B.M Plasman-Dietz

• A.G.M. SETZ
    Geverifieerde klant van Jekra Vliegengordijnen

Goede kwaliteit en goede service

• Lia Prinsen-Stip
    Geverifieerde klant van Jekra Vliegengordijnen

Super snelle levering en mooie kwaliteit. Prima service toen ik nog een vraag had. Echt top

• Andy Demeurisse
    Geverifieerde klant van Jekra Vliegengordijnen

Mooie product, pas maat is perfect. Persoonlijk had ik het draagprofiel waar alles inhaakt liever over de volledige lengte gehad. Wij moeten het profiel verlijmen en op 2 zo'n korte stukjes komt veel gewicht op deze manier.