Jetchair
Bekijk alle reviews en keurmerken van Jetchair en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 02-01-2024 stopgezet

9,7

• Joyce van Gennip
    Review voor Jetchair

Royaal assortiment met super service, vriendelijk personeel.Dus mocht je een aankoop van een bureaustoel overwegen, ga eerst naar Jetchair.
    De gasveer van mijn vorig jaar gekochte stoel bleek stuk te zijn, werd ter plekke door een nieuw exemplaar vervangen en zit weer heerlijk.

• DIrk
    Review voor Jetchair

De keuze voor een goede gerenoveerde bureaustoel is groot. Zo groot zelfs, dat er (in mijn geval) genoeg varianten zijn om uit te kiezen. Nadat ik een mooi examplaar thuis had geinstalleerd, begon deze na een paar maanden te kraken bij het verzitten. Dat is niet fijn. Met een belletje naar Jetchair was het opgelost: ik meteen komen om de stoel te laten behandelen. Maar omruilen voor een ander exemplaar behoorde ook tot de mogelijkheden. Net zo snel geregeld! Zeker weten dat zij het gekraak er binnen no-time uit hebben! Makkelijke communicatie, super service, top stoelen! Ik zit nog elke dag met veel plezier.

• Peter Goossens
    Review voor Jetchair

Na eerst een stoel voor mezelf te hebben besteld (thuiswerken in Coronatijd) was ik zo enthousiast dat ik er daarna een voor mijn partner en voor twee kinderen heb laten komen. Ging allemaal prima en werd op de afgesproken tijd thuis bezorgd. Ik kan dan ook alleen maar positief zijn over Jetchair!

• Patrick Sijstermans
    Review voor Jetchair

Tevreden klant. 2 x besteld en kan niet anders beamen dat de levering snel en naar tevredenheid is verlopen. Bedankt voor de goede service.

• Jan de Boer
    Review voor Jetchair

Erg goede website met goede voorlichting, ruime sortering en een uitstekende prijs/kwaliteit. Gebruik al ruim 3 jaar met veel plezier de bureaustoel Comforto 77 (nieuwe stof en hoofdsteun) met universele wielen voor harde- en zachte ondergronden. De stoel werd op tijd en gratis thuisbezorgd. Emails werden prima beantwoord; kortom zeer tevreden over de service.

• Kees Dings

Prima stoel gekocht!

• Frank
    Review voor Jetchair

Medio 2022 een zo goed als nieuwe refurbished burostoel gekocht bij JetChair. Doet het prima en zit lekker. Recent was de bekleding van 1 armsteun losgelaten/gescheurd. JetChair stelde een datum voor om de stoel op te halen voor reparatie. Aangezien ik niet ver van Nuenen woon ben ik met de armsteun naar JetChair gegaan en kreeg daar zonder enig gezeur ofzo direct een "nieuwe" armsteun mee. Dat is pas service en achter je producten staan. Top geregeld JetChair!

• Tristan
    Review voor Jetchair

Was echt super vervelend dat ik de ruggasveer de eerste avond al stuk kreeg, maar dat was echt pech. Ook de reden dat ik deze 2de hands bureaustoel had aangeschaft. Super netjes opgelost, stoel vervangen binnen 14 dagen. Volgende keer ga ik weer bestellen bij Jetchair! Gaat hier om een hoge ahrend 230.

• Esther van der Valk
    Review voor Jetchair

Zelfs ruim een jaar na de levering, is de service uitstekend. Ze streven echt naar de beste stoelbeleving voor de klant. Mijn grote dank!

• Tim Frensch
    Review voor Jetchair

De stoel die ik had ontvangen had een kapotte armsteun. De stoel werd zonder morren binnen een week omgeruild. Goede service, prettig en helder contact gehad.

Antwoord van Jetchair

graag gedaan en geniet van de bureaustoel. Jetchair Team.

• Cindy Vermeulen
    Review voor Jetchair

Super goede service, veel kennis van zaken en goede bereikbaarheid. Heel vriendelijk.

Antwoord van Jetchair

dank je voor je positieve beoordeling en veel plezier met de bureaustoel. Jetchair Team.

• Jeroen
    Review voor Jetchair

Uitstekende service en vriendelijk personeel.
    We hadden online een bureaustoel besteld.
    na ruim 6 maanden bestelde we een tweede van dezelfde soort. Helaas was dezelfde kleur meer leverbaar. Jetchair verving de reeds geleverde stoel voor 2 identieke stoelen.
    Helaas waren we toch niet helemaal gelukkig met het zitcomfort (lag aan het type stoel, niet aan jetchair). Na fysiek langs geweest te zijn in de winkel namen ze zonder moeite beide stoelen terug en konden we na verrekening van het prijsverschil 2 andere typen stoelen meenemen.
    Echt een top service!

Antwoord van Jetchair

dank je Jeroen en graag gedaan, veel plezier met de bureaustoelen. Gr Jetchair Team

• Anton
    Review voor Jetchair

De prijs/kwaliteit van de geleverde stoel is erg goed. Zeer tevreden met het product. De levertijd was zoals geadverteerd 10 werkdagen na bestelling, zeer vriendelijk en de stoel is in elkaar gezet met beschermplastic erover geleverd. Alleen naar binnen rijden, hoes eraf, goed instellen en werken.

dank je voor de mooie beoordeling Gr Jetchair Team

• Spoelstra
    Review voor Jetchair

Prettig bedrijf om mee te werken. Voor bestelling goed en vriendelijk geholpen. Stoel besteld, keurig en op tijd geleverd. Prima dus.

• Leendert Janzen

Goede ervaring. Goed product geleverd. Doen wat ze beloven

• Marga Schepers
    Review voor Jetchair

Geweldige service! Een kassastoel gekocht, die ik wil gebruiken als bureaustoel. Deze was te hoog. Gratis een andere stoel op maat gemaakt en omgeruild!

• Petra Dielemans
    Review voor Jetchair

Een aantal jaren geleden een bureaustoel gekocht. Een armleuning was niet helemaal goed meer. Deze hebben ze gratis vervangen en de hele stoel nagekeken. Leuke mensen en goede service.

Antwoord van Jetchair

Beste Petra, graag gedaan en nog veel plezier met de bureaustoel. Gr Jetchair Team.