JillzBeads
Bij JillzBeads shop je veel leuks op één plek! De webshop bestaat uit hippe inpak goodies, stationery producten, leuke cadeautjes & nog meer leuks om van een cadeautje een écht feestje te maken.
9,9

• Simone
    Geverifieerde klant van JillzBeads

Snel geleverd, leuk verpakt, een aardigheidje erbij en dat voor een leuke prijs. Een aanradar!

Leuk te lezen, veel plezier van jouw aankopen Simone. Lieve groetjes, Jill

• Elke Wijnberger
    Geverifieerde klant van JillzBeads

Leuke spulletjes! Leuke prints en goeie kwaliteit! Snelle verzending en goeie communicatie.

Wat een leuke feedback, dank je wel Elke! Lieve groetjes, Jill

• Hoe beoordeel je JillzBeads?

• Nieke
    Review voor JillzBeads

Super snelle levering, altijd een kadotje om
    Uit te pakken. Onwijs leuk en veel keus.

Antwoord van JillzBeads

Wat lief en leuk te lezen Nieke, dank je wel. Veel plezier van jouw aankopen! Lieve groetjes, Jill

• Lonneke Routs

Mooi verpakt

Leuk te lezen Lonneke, veel plezier van de aankopen! Lieve groetjes, Jill

• Mireille cardon
    Geverifieerde klant van JillzBeads

Hele toffe items en allemaal met zorg verpakt ! Het voelde echt als een kadootje om de bestelling uit te pakken 🤩 Kan niet wachten om de december kadootjes hiermee in te pakken !

Leuk te lezen Mireille, veel plezier van al het moois. Lieve groetjes, Jill

• Henk de Jonge
    Geverifieerde klant van JillzBeads

Slechte verpakking, was gewoon open, niet zorgvuldig

Antwoord van JillzBeads

Wat vervelend dit te lezen Henk. Ik besteed altijd erg veel aandacht aan het inpakken van alle orders. Het kan natuurlijk zijn dat er bij de post iets niet helemaal goed is gegaan waardoor het pakket beschadigd is, echter heb ik dit als verzender helaas niet in de hand. Dit hoor ik dan wel graag zodat ik de verzender feedback kan geven en zo nodig met een passende oplossing kan komen naar de klant. Groeten, Jill

• Eefke
    Review voor JillzBeads

Hele leuke webshop! Elke bestelling word als met zorg verpakt en bezorgd, dus uitpakken is een feestje!
    Mijn favoriete website voor stickers, lint en cadeaupapier. Maar er is nog veel meer!

Antwoord van JillzBeads

Wat een lieve woorden, bedankt Eefke! Veel plezier van al het moois. Lieve groetjes, Jill

• Blerta
    Review voor JillzBeads

Snelle levering, dag erna had ik mij bestelling🥰 mooi dinges, super blij mee.
    Heel vriendelijk ook ❤️
    Top top 👏🏻

Antwoord van JillzBeads

Wat leuk te lezen Blerta, ik wens jou heel veel plezier van al het moois! Lieve groetjes, Jill

• Afke
    Review voor JillzBeads

Super fijne, en diverse webshop. Hele snelle verzending en de kwaliteit is top. Mijn favoriete inpak webshop op dit moment 💙

Onwijs leuk te lezen, dank je wel Afke. Lieve groetjes, Jill

• Liefs van Demi
    Review voor JillzBeads

Mooie inpak producten besteld. Erg tevreden over, liefs koop ik de hele webshop leeg, zo veel leuks te vinden! Snelle levering ook. Ik gebruik cadeauzakjes en stickers om mijn handgemaakte kaartjes van Liefs van Demi leuk in te pakken of te versturen. Liefs van Demi

Wat een leuk compliment, dank je wel Demi. Lieve groetjes, Jill

• Elise
    Review voor JillzBeads

Ontzettend snelle levering, mooie producten, fijne prijs en super verpakt. Daarom al meerdere keren besteld!

Leuk om jou als klant te hebben, bedankt Elise. Lieve groetjes, Jill

• Anoes
    Review voor JillzBeads

Elke keer weer zo blij met de snelle levering! Altijd mega leuk ingepakt en Jill zelf is een toppertje 💛 Mijn favoriete inpak webshop!

Antwoord van JillzBeads

Wat leuk te lezen Anoes, dank je wel. Veel plezier van al het moois! Lieve groetjes, Jill

• Heidi Scheltens
    Geverifieerde klant van JillzBeads

Leuk assortiment en prima service!

Antwoord van JillzBeads

Leuk te lezen Heidi, dank je wel. Veel plezier van al het moois. Lieve groetjes, Jill

• Kimberly
    Review voor JillzBeads

Alles wordt altijd super leuk ingepakt! Kwaliteit van de stickers, zakjes & inpak papier is echt top! Hele vriendelijke dame.

Lieve woorden, dank je wel Kimberly. Lieve groetjes, Jill

• Denise
    Review voor JillzBeads

Mooie spulletjes en heel leuk verpakt! Goede levering en goede service.

Thanks Denise, leuk om te lezen. Lieve groetjes, Jill

• Chantal Karkoura
    Review voor JillzBeads

Super mooie inpak spulletjes! Altijd verzorgd en met liefde verpakt! Feestje om open te maken!

Leuk te lezen Chantal, blij met een klant als jij! Lieve groetjes, Jill

• Daniëlle
    Review voor JillzBeads

Mooie spullen en super leuk verpakt. Echt een cadeautje om de bestelling uit te pakken. Zo leuk!

Super leuk te lezen, bedankt voor de review Daniëlle. Lieve groetjes, Jill

• Tina
    Review voor JillzBeads

Altijd snelle service, leuke producten en zo leuk ingepakt/verpakt altijd. Een feestje om je bestelling uit te pakken

Wat een lieve woorden, bedankt Tina. Lieve groetjes, Jill

• Emma De Jonge
    Geverifieerde klant van JillzBeads

Snelle levering & heel leuk verpakt!

Leuk te lezen Emma, veel plezier van het leuks. Lieve groetjes, Jill

• Larissa Zuidema
    Geverifieerde klant van JillzBeads

Goede service! Snelle verzending en heel leuk aanbod!

Leuk te lezen, veel plezier van jouw aankoop Larissa. Groetjes, Jill