Jinscom
Jinscom is een webwinkel met een ruim assortiment dat dagelijks veranderd. We hebben ruim 1196 verschillende artikelen. We proberen al onze producten zo zorgvuldig mogelijk te selecteren. Onze levering is snel en onze kwaliteit is hoog. Jinscom maakt winkelen vanuit huis leuk. Onze prijzen toveren een lach op de klant zijn gezicht.
8,3
1.153 klantbeoordelingen

• Lenneke de Laat
    Review voor Jinscom

Erg vriendelijke mensen. Ik ben bij hun gisteren geweest om een pakketje op te halen. Bij het Post NL afhaalpunt. Er stonden drie politiemensen omdat de medewerkers bedreigt waren en de persoon waar het om ging weigerde te vertrekken en door bleef gaan. Ze sprak zelfs mij aan! De medewerkers bleven naar mij heel erg vriendelijk en professioneel al zag je wel dat ze aangeslagen waren wat ook terecht was ik bedoel het is een pakketje dat er niet was daar hangt je leven niet van af! ik kreeg zelfs een mooie spinner cadeau waar mijn zoontje heel blij mee is! Jullie zijn toppers ik ga vaker mijn pakketjes bij jullie laten leveren, enorm klantvriendelijk en gelukkig menselijk en erg lief.

• Silvia
    Review voor Jinscom

Prettig bedrijf. Daar doen ze echt d'r best om de klant met een lach weg te laten gaan.

• Hoe beoordeel je Jinscom?

• Mevr Block
    Geverifieerde klant van Jinscom

Goede service, leuke artikelen, snelle verzending.

• Mevr Nijs
    Geverifieerde klant van Jinscom

Het is 'Corona tijd', een hele gekke tijd maar toch was mijn bestelling keurig op tijd. Ik bestel hier wel vaker en sta iedere keer weer versteld van de service, kwaliteit en vriendelijkheid.

• Jaampie
    Review voor Jinscom

Geweldige service, mijn bestelling was snel geleverd en ik kreeg er een leuke attentie bij.

• Lise
    Review voor Jinscom

Helaas was de rits van de rugzak die ik voor mijn dochter had besteld al na 2 weken stuk. Mijn klacht werd snel en goed opgelost, top service 👍

• Dorien
    Review voor Jinscom

Goeie service. Ik wilde een artikel zonder verpakking ruilen, dit kon helaas niet maar ik kreeg wel mijn geld terug en mocht het artikel houden. Heel netjes!

• F. Koops
    Review voor Jinscom

Snelle en correcte reactie na klacht dat bestelling niet was aangekomen. Krijgen van mij een 10!

• Nijkamp
    Review voor Jinscom

Heel tevreden. Product voor de vakantie besteld. Helaas kwam het door vertraging net te laat binnen. Klantenservice was zeer netjes en heeft alles goed afgehandeld. Zeer vriendelijk en netjes.

• Astrid Jansen
    Review voor Jinscom

Blijkt geen interactief speelgoed te zijn maar een gewone knuffel. Ze geven aan dat het het juiste product is terwijl er op de doos die afgebeeld staat op de website dat het het de talk en pop plush versie is en op de doos die ik het ontvangen staat dit niet. Na een mail reageren ze echter niet meer op de klacht. Klacht is dan ook niet opgelost.

Antwoord van Jinscom