Jinscom
Jinscom is een webwinkel met een ruim assortiment dat dagelijks veranderd. We hebben ruim 1196 verschillende artikelen. We proberen al onze producten zo zorgvuldig mogelijk te selecteren. Onze levering is snel en onze kwaliteit is hoog. Jinscom maakt winkelen vanuit huis leuk. Onze prijzen toveren een lach op de klant zijn gezicht.
8,3

• Mevr Block
    Geverifieerde klant van Jinscom

Goede service, leuke artikelen, snelle verzending.

• Mevr Nijs
    Geverifieerde klant van Jinscom

Het is 'Corona tijd', een hele gekke tijd maar toch was mijn bestelling keurig op tijd. Ik bestel hier wel vaker en sta iedere keer weer versteld van de service, kwaliteit en vriendelijkheid.

• Hoe beoordeel je Jinscom?

• Jaampie
    Review voor Jinscom

Geweldige service, mijn bestelling was snel geleverd en ik kreeg er een leuke attentie bij.

• Lise
    Review voor Jinscom

Helaas was de rits van de rugzak die ik voor mijn dochter had besteld al na 2 weken stuk. Mijn klacht werd snel en goed opgelost, top service 👍

• Dorien
    Review voor Jinscom

Goeie service. Ik wilde een artikel zonder verpakking ruilen, dit kon helaas niet maar ik kreeg wel mijn geld terug en mocht het artikel houden. Heel netjes!

• F. Koops
    Review voor Jinscom

Snelle en correcte reactie na klacht dat bestelling niet was aangekomen. Krijgen van mij een 10!

• Nijkamp
    Review voor Jinscom

Heel tevreden. Product voor de vakantie besteld. Helaas kwam het door vertraging net te laat binnen. Klantenservice was zeer netjes en heeft alles goed afgehandeld. Zeer vriendelijk en netjes.

• Astrid Jansen
    Review voor Jinscom

Blijkt geen interactief speelgoed te zijn maar een gewone knuffel. Ze geven aan dat het het juiste product is terwijl er op de doos die afgebeeld staat op de website dat het het de talk en pop plush versie is en op de doos die ik het ontvangen staat dit niet. Na een mail reageren ze echter niet meer op de klacht. Klacht is dan ook niet opgelost.

Antwoord van Jinscom

• Joosen
    Review voor Jinscom

Kacheltje besteld die ik ook op Tel sell gezien had, enorm snelle levering. Ik had hem pas na 16.00 uur besteld maar de kachel was er de volgende dag al. Vriendelijke medewerkers die echt meedenken.

• Klaase de Roon
    Review voor Jinscom

Ik ben heel tevreden, had mijn product snel in huis en ook nog een goedkoper dan bij de concurrent. Vriendelijk personeel dat heel behulpzaam is.