JouwSchilderijWebshop

JouwSchilderijWebshop

JouwSchilderijWebshop.nl bied een overzichtelijk aanbod van trendy en kleurrijke schilderijen tegen scherpe prijzen. We hebben schilderijen te koop die passen in verschillende interieurs. In ons assortiment vindt u de mooiste kunstwerken van getalenteerde schilders uit binnen- en buitenland. Bestel schilderijen in verschillende afmetingen en als u op zoek bent naar een groter schilderij of een iets andere invulling, neem dan contact op met ons en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn.
Niet het juiste schilderij of afmeting gevonden? Wilt u een schilderij laten maken van een bepaalde foto? Dat kan!

Lidmaatschap per 21-10-2020 stopgezet

8,5
Filter 10 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9 met beschrijving

• valk

in alles

• Claire
    Review voor JouwSchilderijWebshop

Leveren niet. Reageren niet op mail, berichten. Telefoonnummer is niet beschilbaar

• I. Griffioen
    Review voor JouwSchilderijWebshop

Door te leveren en beloftes na te komen.

• José
    Review voor JouwSchilderijWebshop

Mooi schilderij, geheel naar wens. Goed verpakt bezorgd op de dag zoals ik (na telefonisch contact) had aangegeven bij Jouw Schilderij Webshop. We zijn er erg blij mee.

• Nol de Vries
    Review voor JouwSchilderijWebshop

2x moeten bellen, omdat de bestelling niet geleverd werd volgens afspraak.

• Laurens
    Review voor JouwSchilderijWebshop

Ruim keuze kleurrijke schilderijen. Ben zeer content met het geleverde schilderij en de communicatie over de bestelling!

• Willem
    Review voor JouwSchilderijWebshop

Wij zijn helemaal blij met ons schilderij. Het is boven verwachting en schitterend geschilderd.
    Heldere communicatie en keurige levering.

• Heer Wiilems

Prachtig geschilderd.

Antwoord van JouwSchilderijWebshop

Bedankt voor uw reactie! Veel plezier van het kunstwerk en graag tot ziens in onze webshop.

• L. van der Sar
    Review voor JouwSchilderijWebshop

Erg tevreden. Maandag besteld en woensdag bezorgd. Ook op vragen werd snel gereageerd

Antwoord van JouwSchilderijWebshop