Jouwbordspellen
Uw webwinkel voor tweedehands en nieuwe bordspellen
9,4

• Hendrik Jan van Randen
    Geverifieerde klant van Jouwbordspellen

Spel is in goede staat, en we kregen snelle en goede hulp bij een probleem!

• Alexander Li Sjoe
    Geverifieerde klant van Jouwbordspellen

Eergisteren besteld, vandaag het tweedehands spel oude stijl "Risk" binnen gehad. Geweldig !! In zeer goede staat , voor een 30 jaar oud spel.

• Hoe beoordeel je Jouwbordspellen?

• Kees

Snelle en goede service.

• A.B.
    Geverifieerde klant van Jouwbordspellen

Heel vriendelijk aan de telefoon. Bestelling netjes verzonden en goed ingepakt. Bij de bestelling zat een leuk briefje en zelfs nog een extra kleinigheidje. Echt helemaal top

• M.
    Geverifieerde klant van Jouwbordspellen

Spel ziet er als nieuw uit. Alles was zeer netjes verpakt en helemaal compleet. Ook werdt het spel snel geleverd. Een aanrader!

• Henk
    Geverifieerde klant van Jouwbordspellen

Omschrijving voldeed volledig. Mooi spel. Netjes verpakt en snel geleverd.

• Jeroen van der Stokker
    Geverifieerde klant van Jouwbordspellen

Kwaliteit van het spel was slechter dan slecht

• R.H. Schipper
    Geverifieerde klant van Jouwbordspellen

In prachtige staat en de prijs was helemaal goed

• Bart Luijten
    Geverifieerde klant van Jouwbordspellen

Ik had het Catan bordspel met uitbreidingsset als verjaardagskado besteld. Toen ik na een paar dagen informeerde of het nog op tijd zou worden bezorgd bleek dat het pakket nog niet was opgehaald door de pakketbezorger. De verkoper bood vervolgens aan om het bordspel in het weekend persoonlijk te komen brengen, op tijd voor de verjaardag. Alles werd keurig ingepakt overhandigd en ik kreeg er nog een Catan kaartspel bij als compensatie voor de vertraging. Een top ervaring!

• Job van de Weerd
    Geverifieerde klant van Jouwbordspellen

Snelle levering en spel in nieuwstaat !

• Lara
    Geverifieerde klant van Jouwbordspellen

Spellen i goede staat. Geweldige prijs-kwaliteit verhouding. En zeer snelle verzending. Een aanrader.

• Jan Hodes

Supersnelle levering!

• Jeroen Nicolaas
    Geverifieerde klant van Jouwbordspellen

Snel verstuurd en keurig binnen gekregen

• Tim
    Review voor Jouwbordspellen

Vanwege nostalgische redenen op zoek gegaan naar een 'oudere' versie van Stratego welke ik vond op www.jouwbordspellen.nl. Bestelling netjes en snel geleverd. Bovendien ook nog perfect geholpen met de zoektocht en gratis nalevering van extra speelstukken. Top service!!