Jouwfietsaccu

Jouwfietsaccu

Wij zijn Jouwfietsaccu.nl. Zoals je wellicht al kunt raden hebben wij een hart voor het fietsen. Ons doel is dan ook om het fietsen voor iedereen zo leuk én aantrekkelijk mogelijk te maken. Één platform met een uitgebreid assortiment aan fietsaccu’s tegen scherpe prijzen die je nergens anders zult vinden. Geen moeilijke termen, onduidelijkheid of verwarring, maar een overzichtelijk platform waarin jij binnen een paar klikken terecht komt bij dé geschikte fietsaccu voor jouw e-bike.
9,5

• Eelco Peeters
    Review voor Jouwfietsaccu

Mijn fiets is inmiddels heel wat jaren oud, maar toch maar een Bafang 450watt gekocht. Prijs viel gelukkig erg mee. En ik kan weer fijn fietsen.

• Sanne Blok
    Review voor Jouwfietsaccu

Twee accu's besteld vlak voor onze fietsvakantie. Was even spannend of ze op tijd werd geleverd maar het is allemaal gelukt. Inmiddels al weer een week aan het fietsen en zijn erg blij met onze nieuwe accu's. Nogmaals dank.

• Hoe beoordeel je Jouwfietsaccu?

• Henk
    Review voor Jouwfietsaccu

Ik heb een erg prettig contact gehad met de klantenservice. Ze hebben een goed en eerlijk advies gegeven. De accu had ik de volgende dag al in huis.

• Veerle
    Review voor Jouwfietsaccu

Via een vriendin kwam ik in contact met jouwfietsaccu.nl. Even kort contact gehad met de klantenservice en de accu besteld. De accu werd de volgende dag al geleverd.

• Jan
    Review voor Jouwfietsaccu

Ik ben onder de indruk van de klantenservice. Ze zijn deskundig en nemen de tijd voor je. Was heel erg prettig. Accu was er binnen een dag. Al met al blij verrast.

• Pim Sanders
    Review voor Jouwfietsaccu

In feite was de fabrikant onduidelijk over het merk accu, maar samen met de klantenservice van jouwfietsaccu.nl de juiste accu kunnen vinden. Snel geleverd.

• Susanne Maas
    Review voor Jouwfietsaccu

Ik ben erg blij met mijn nieuwe accu. Het bestellen ging eenvoudig en de accu werd snel geleverd.

• Wim van Dam
    Review voor Jouwfietsaccu

De site is erg handig om de juiste accu te vinden. Alles duidelijk omschreven. Accu werd de dag na het bestellen al geleverd.

• Frank Postma
    Review voor Jouwfietsaccu

Klantenservice is deskundig en vriendelijk. Het probleem dat ik had met mijn Bafang accu werd snel opgelost en zonder kosten. Ik heb geen nieuwe accu gekocht, maar zal jullie zeker aanbevelen bij mijn familie en vrienden.

• Sandra Bolk
    Review voor Jouwfietsaccu

Door mijn contact met de klantenservice werd ik gewezen een alternatieve accu waarmee ik 30 kilometer verder kon fietsen. Ben blij dat ik het heb gedaan. Dank voor het advies.

• Gerty Blom
    Review voor Jouwfietsaccu

Fijn overleg gehad met de klantenservice. Ze zijn deskundig en erg vriendelijk. Ze hadden alle tijd voor mij. Samen de accu uitgezocht. Uitstekende service.

• Herbert
    Review voor Jouwfietsaccu

Was even zoeken naar de juiste accu maar uiteindelijk gevonden en besteld. De accu werd snel geleverd.

• Bob
    Review voor Jouwfietsaccu

Ik kon met mijn e-bike nog maar 15 kilometer fietsen. Ik denk vanwege de lage temperatuur. Ik heb even kort overleg gehad met de klantenservice en gelijk de accu besteld. Ik kan weer 100 kilometer fietsen.

• Joke Vlastuin
    Review voor Jouwfietsaccu

Een kennis raadde me deze webwinkel aan. Veel kennis van zaken en heel vriendelijk. Ik heb een foto opgestuurd van mijn oude accu en ze wisten precies welke accu ik nodig had. Op advies voor iets meer vermogen gekozen.

• Ilse van der Weerd
    Review voor Jouwfietsaccu

Op de valreep van 2023 nog even onze dank voor jullie fantastische hulp. Jullie bleven stug doorgaan met het zoeken naar de juiste accu. En het is gelukt. We zijn er erg blij mee. Groeten Ilse en Herman

• Steven Koens
    Review voor Jouwfietsaccu

'S-avonds contact gehad met de klantenservice en aansluitend de accu besteld. Werd de volgende ochtend al bezorgd. Grote klasse!

• Manny Groen
    Review voor Jouwfietsaccu

Ik heb vrij intensief contact gehad met de klantenservice. Zijn erg behulpzaam en deskundig. Uiteindelijk de juiste accu gevonden. Werd snel bezorgd. Ben er erg blij mee.

• Geke Slot
    Review voor Jouwfietsaccu

Bafang accu werd snel geleverd en was goed verpakt. In eerste instantie paste de accu niet maar ik ben geweldig geholpen door de klantenservice. Heb inmiddels alweer 500 kilometer gereden.

• Denise Kwant
    Review voor Jouwfietsaccu

Van mijn eigen fietsenmaker kreeg ik te horen dat de accu voor mijn fiets niet meer leverbaar was. Op het internet in contact gekomen met e-bikeaccuspecialist. Zij hebben met de fabrikant gebeld en binnen vijf dagen werd mijn accu thuis bezorgd. Service met een hoofdletter S. Dank!!

• Harald
    Review voor Jouwfietsaccu

Fijn bedrijf. Doen wat ze beloven wat eigenlijk normaal zou moeten zijn, maar ik heb andere ervaringen. Ik ga jullie aanbevelen. Groet en dank, Harald.